ویس برمک از سکرتر مسعود سیلی خورد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۵    ۱۳۹۴/۴/۱۳ کد خبر: 98392 منبع: پرینت

ویس برمک وزیر قبلی انکشاف دهات که فعلا نماینده رییس جمهور در امور حالات اضطرار می باشد و دفتر کارش در اداره امور است چند روز قبل به دفتر احمد ضیا مسعود بابت کدام کار رسمی می رود.

شخص بنام کبیر عیسی خیل که تحصیل کرده انگلستان می باشد و به قوم کوچی است رییس دفتر احمد ضیا می باشد. وقتی اقای برمک به سکرتریت احمد ضیا داخل می شود وقت ملاقات می گیرد کبیر عیسی خیل به سکرترش می گوید که معطل اش کن.

قرار گفته شاهد عینی در حدود بیشتر از یک ساعت ویس برمک را در سکرتریت منتظر نگهمیدارند بعدا او را می خواهد زمانیکه ویس برمک داخل دفتر کبیر عیسی خیل می شود به کبیر عسی خیل می گوید که من بسیار منتظر نگهداشتی باز کبیر عیسی برایش می گوید که بدون اینکه وقت ملاقات بگیری امده بودی و من جلسه داشته نمی توانستم خودت را ببنم.

بعد ویس برمک می گوید که می خواهم جناب احمدضیا را ببینم بعضی راپور ها است برایش گزارش دهم. کبیر عیسی خیل برایش می گوید که تو حق نداری به احمد ضیا گزارش بدهی از لحاظ سلسله مراتب تو موظف هستی که به من گزارش دهی.

ویس برمک با شنیدن این الفاظ بسیار غضب شده خطاب به کبیر عیسی خیل می گوید کوچی احمق تو خق نداری اینگونه با من حرف بزنی من یک وزیر بودم و یک شخص تخنیکی و متخصص هستم، کبیر عیسی خیل می گوید که زندگی ات را با cut , pest سپری کرده ای تو د کجا دانش داری که خوده متخصص می گویی و چند مدت را هم که وزیر بودی به جز کارنامه اختلاس چیزی دیگر دست اورد نداری.

مشاجره میان شان شدت میابد در این اثنی کبیر عیسی خیل سیلی محکم به روی ویس برمک می زند، سر و صدا با لا می شود دیگر کارمندان از سکرتریت و میایند و ویس برمک را از دفتر کبیر عیسی خیل بیرون می کشند.

بعدا ویس برمک می رود نزد بعضی بزرگان پنجشیر تا به احمد ضیا بگویند که با برکنار کردن کبیر عیسی خیل من را اعاده حیثت نمایند اما زمانیکه بزرگان پنجیشیر موضوع را به احمد ضیا یاد اور میشوند احمد ضیا میگوید که کبیر عیسی برای دفترم من بسیار ضروری است در حصه جلب کمک ها و تدوین استراتیژی ها و پالیسی ها و من نمی خواهم که با یک اشتباه که صورت گرفته یک کدر دفتر خود را بر کنار کنم.

با احترام یاسر امین

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ویس برمک تحصیلات عالی دانشگاهی ندارد و هم متخصص نیست و او خود می گوییی که من متخصص استم . از جمله اعضای حکومت ملو لک الطوایفی کرزی است.

>>>   قانون به دیگران است . جوالی حق رفتن به ادارت محلی ندارداماملک قریه بجای رفتن کارخودرابه تیلفون حل میکند.ازروی سلسله مراتب بعدازملک فریه مقامات کبارمافوق قانون گپ شان قانون است .اینکه برای ملاقات معطل شوندکفزمطلق است .اگرسیاف واستادعطامیبودهمه اش راتیرباران میکرد.دولت چیست که بالای حرف شان حرف بزند.بسیاری مجاهدین کلیدجنت یعنی اختیارالله تعالی هم دراختیارشان است پی آدم تاآدم گویامرگ غریب تقدیرالله بی اطاعتی به ملاکفرمطلق است .
وطندار

>>>   اگر خداي نأخواسته چنين باشد بهتر است كه مزدوران اول خود را و مردم خود را مي شناختند بعدا در اين حكومت وحشت ملي مزدورانيكه اشتراك ميكردند
كابلي

>>>   کار چندان بد نشده کسانیکه درزمان قدرت کم متوجه عزت مقام خود نباشد همین طور بی ارزش میگردد که حتی صدایشرانشنوند.

>>>   بهترین کار را آقای عیسی خیل انجام داده وازوبهتر را هم جناب ضیا.
ع

>>>   احمدضیا و ویس برمک هردو ...انسانها ی عصر حاضر و بزرگان شریف پنجشیر به هرد دو ... ضرورت به مشوره دادن به آنها ندارند.

>>>   احمد ضیاء " احمدزی" که ازبرکت افتخارات و مبارزات زنده یاد مسعود به نام و نشان کاذب دست یافته ، به منظور دست یافتن به چوکی و مقام حکومتی بسیار ... شد و حتی نوکری و خوش خدمتی کوچی بزرگ را به دل وجان انجام داد تا یک پست تشریفاتی و بدون صلاحیت برایش به خیرات داده شد ، حالا او به هیچ وجه نمیخواهد دل کوچی ها را برنجاند و مقام خویش را ازدست بدهد ، حقیقتآ این سیلی اصلآ به روی احمد ضیاء احمدزی نواخته شده است ، ولی کجا آن برادر با شهامت و ابرمرد تاریخ مبارزات سیاسی و نظامی افغانستان وکجا این شخص بی خاصیت و بی غیرت که بقاء خود را در سایه حکومت تک قومی و فاشیستی اشرف غنی کوچی دیده است .

کوه کن پنجشیری

>>>   سیلی زدن کار مفت نیست؟ اگر چنین باشد پیامدش سنگین است.

>>>   کبیر عیسی خیل و بادارش احمد ضیا مسعود هردویش افرادخاص انگلستان استند.

>>>   بی مفهوم است واقیعت ندارد.
قیومی

>>>   اول اینکه ویس برمک یک شخصیت ملی کشور بوده که عسی خیل هیچ گاه به آن مقایسه نمی شود و دوم عسی خیل آقای برمک را زدن نمی تواند و اگر غیر قانونی زده باد و احمد ضیا باید که عسی خیل از کارش بر طرف کند و اگر نکند احمد ضیا یک شخص .... خواهد بود مگر اینکه واقعیت داشته باشد گپ ها . زره

>>>   ویس بی سواد تا حال نمیداند که ضیا مسعود چه کار است
او یک شخص بی خاصیت و بی غیرت و مزدوز احمدزی و کبیر
عیسی کوچی مبیاشد و باید فرق بین اقا و مزدور را میدانست تا سزاوار چنین سیلی نمیشد .
دوراندیش

>>>   ویس برمک یک بیسواد است در دوران مکتب ابتدایی نحو زبان دری را من برایش نقل داده ام. در مکتب سیدال ناصری خیرخانه چون پسر خاله مارشال بینی بود به همین دلیل وزیری شد لعنت به کرزی مداری جایی که سقاو و پنچرمین بود وزیر و ریس ساخت یګانه علت نابودی کشور کرزی مرده بود واست

>>>   کلش قصه مفت است
کابلی: برمک صاحب یک شخصیت است

>>>   باید که ویس برمک را با مشت و لغت به دهنش میزد چون این مردم بیخی این مردم میگوید که وطن از ما است با یک بلیست پنجشیر
جنبش ضد پنجشیری

>>>   این راپور شبیه قصه امیر ارسلان رومی است: بود نبود یک پادشاه بود و پادشاه دو زن داشت یکی را دوست میداشت و دیگری را نه و همینطور ادامه:
ازین گپا چیز جور نمیشه غیر اینکه خودرا رنجه کنی بخاطریکه عزت و ذلت از طرف الله متعال است، کسی را که عزت داد کس مانع شده نمیتانه و کسی را ذلت داد هم کس عزت داده نمیتانه. اینکه در یک دفتر چه میشه و نمیشه این یک امر معمول است و کسانیکه این خبر را با مرچ و مساله نوشتند چه کمایی کردند؟ آیا به برمک ذلت وارد کردند؟ و یا کبیر عیسی خیل را خورد جلوه دادند؟ هرگز نه هردو یک مسلمان است اگر کدام مشاجره لفظی شده باشه مابین هردو هیچ فرقی نمیکنه در موضوعات اداری اینطور مشاجره ها همیشه است. باقی میمانه خبر نوشته گر: که غیر یاس و نا امیدی برایش چیزی حاصل نشد بخاطریکه او میبایست مابین دو افغان صلح و آشتی را دامن میزد نه تفرقه را. من برایش دعا میکنم که خدای بزرگ هدایتش کند و توبه نماید. در غیر آن عذاب الله بزرگ بس دردناک است.

>>>   مسعود لالا سیل کو تو
وطن دارت است دلش درد داره خوب بر چند مدت عیسی خیل را کدام کار دیگه بتی کار خو زیاد است مثلا.............


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است