مبارز: فرمانده امنیت میدان وردک خاین است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۴    ۱۳۹۴/۴/۱۳ کد خبر: 98372 منبع: پرینت

صدیقه مبارز نماینده ولایت میدان وردک صبح امروز با سخنان تند خود از کم کاری مسوولان امنیتی کشور شکایت کرد و گفت: اندرآبی فرمانده امنیت ولایت میدان وردک خاین است.

وی افزود: این فرد خاین علاوه بر این که کمکی به نجات این ولسوالی نکرده است گزارش های اشتباه را نیز به مرکز فرستاده است و سبب شده است تا بی توجهی از طرف ارگان های امنیتی صورت گیرد.

وی ادامه داد که تقاضا دارم فرمانده امنیت میدان وردک توسط کمیسیون های دفاعی و امنیت داخلی مورد بازخواست قرار گیرد که چرا زمانی که پاسگاه های ما در این ولسوالی یکی پس از دیگری سقوط می کرد چرا هیچ کمکی صورت نگرفته است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   درست است این ادم خائن و جلریز را در مقابل 300 هزار دالر به طالبان فروخته است.

>>>   خاینین باید محاکمه شوند ولو هر کسی که باشد

>>>   گناه اندرابی نیست گناه ارگ بخصوص غنی وطن فروش است.

>>>   فرمانده وردک باید والی بامیان گردد

>>>   درین دولت پرسان از مقامات وجود ندارد فاتحه انرا خوانده اند ورنه از الف تا ی نظر به اعمال شان باید مورد پرسان قرار گیرند .

>>>   سوابق کاری اش در بیش از ده سال اخیر مرور شود قبلا ق لوای شاهرای کابل الی شمال بود بعد تشکیلات تنقیص شد اسلحه وتجهیزات قبلی را نتوانست تسلیمی مجدد یا حسابدهی کند بعد فاریاب همچنان ......اما جای تاسف است که حکومت ما گوش شنوا وچشم بصیر نداشته هر وقت در پست های دلخوا میتوانند مقرر شوند وعواقب نتایج کارشان چنین است .
صالحی

>>>   اندرابی یک شخص واقعاًخائین است ... براین خائین ملی جاسوس طالب معامله گر.
ع

>>>   این فرمانده ( اندرابی ) خاین است ودیگرخایئینین که خودرا فروخته و به این جنایت کاران خود را تسلیم نموده وباجنایت کاران همکاری نموده هم باید محاکمه شوند.

>>>   اگر خاین است انشا الله زود به مقام بلند میرسد زیر در دولت اسلامی همین اصول است!

>>>   دوستان! برای نجات افغانستان تنها یک راه وجود دارد و ان اینکه مردم خود سرنوشت خودرا تعیین کنند و این ع و غ کثیف را از مقام شان برکنار کنند

>>>   مسِله منحرف نکیند، فقط فرمانده امنیت میدان مقصر نیست، از ارگ گرفته تا وزارت دفاع و داخله مقصر است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است