اسید پاشی به صورت دانش آموزان دختر (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۵    ۱۳۹۴/۴/۱۳ کد خبر: 98363 منبع: پرینت

حوالی ساعت اولیه صبح امروز افراد ناشناس با استفاده از موترسایکل در جاده اول لیسه مهری هرات به صورت دانش آموز دختر که در حال رفتن به مکتب بودند، اسید پاشیدند.

منابع شفاخانه نور وضعیت عمومی 2 تن از قربانیان را خوب ارزیابی نمودند ولی وضعیت یکی از مصدومان که اسید به داخل چشمان اش پاشیده شده است، رضایت بخش نیست.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201507/201507040800161071.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این بخاطر آنست که تحصیل علم رابرمردو زن مسلمان منع فرض گردانده اند

>>>   این دختران مظلوم چه گناهی کرده اند؟!!!
این هایی که دست به همچه کارهایی می زنند، مسخ شده اند و خدا عقل را از این ها گرفته است؛ وگرنه کدام انسان با عقل و شعوری حاضر می شود، بدون هیچ گونه جرمی کسانی را وحشیانه ناقص و معلول کند.
جاغوری

>>>   لعنت به ... كه چنين انسانها را پيداكردهاست اينها انسان نيست إزنسل حيوان چون سگها نسل گرفته اند ..به او خانم هاي كه چنين انسانها ازخوردن ...شان بزرگ شده اند اين همه ازدست خاينين وطن است زلمي ازلوگر

>>>   جنایتکاران کثیف مرتد را پیدا کنید و به اشد مجازات محکوم کنید

>>>   مادرخطاهاوبی ...وحشی ازقدیم هم ضد...بشریعنی ضدبشربودندوحال هم همان خرک همان درک .
وطندار

>>>   اسید نه بلکی تیزاب درست است

>>>   فیلم هندی زیاد دیده اند بی وجدان ها

>>>   لعنت لعنت .لعنت

>>>   در وقت حکومت ظاهرشاه که تظاهرات صورت میګرفت ګروهی بنام اخوان المسلمین تیزاب پاشی بروی دختران مکتب میکردند که رهبر شان همین ګلبدین فعلی است.
همایون جریر

>>>   دولت مرده است پس ارگان های کشفی و امنیتی چه و ظایف دارند و این آدم را دستگیر کنند ودر معرض عام تیر باران شود ویا در داخل چشمانش اسید انداخته شود تا پند شود .
زره

>>>   اينها ازخود خواهر ومادر ندارد اگر ميداشت چنين كا ر را مرتكب نمي شد واقعا اينها از نسل حيواني است واقعا اين جنايتها ازدست تمام خاينين ووطن فروشان است كه جامعه ما را تا چنين حد جنايت وجنايت كاران رساند
غازي ازلوگر

>>>   کسانی که اسید پاشی میکنند در جاهلیت بسر میبرند واز انسانیت بویی نبرده اند انها میخواهند از پیشرفت کشور جلوگیری کنند,از مسعولین مهترم خواهشمندیم که زود تر رسیدگی کنند .
محمد نظری

>>>   چرا شلوغ میکنید دوست پسران قبلی شان بودند. شما عادت دارید همه چی را گردن این و ان بندازید و سیاسیش کنید!!! بعضی از دخترهای مکتبی حتی ۳یا۴دوست پسر دارند. خداوند جل جلاله نجاتمان دهد و روسیای مان نکند انشالله. البته دوستان بد برداشت نکنند همه دختران را نگفتم بعضیها شون را عرض کردم. پروردگارا به حق این شب قدر و به پیغمبر و خلفای راشدین و صحابه کرام افغانستان عزیز را از جنگ و اختلاف درونی نجات بده که همه طوائف اعم از پشتون، تاجیک، ازبک، هزاره و بقیه اقوام در کنار همدیگر در صلح و آرامش زندگی کنند.
اسحاقزی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است