پاکستان، سفیر کشور را احضار کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۱    ۱۳۹۴/۴/۱۳ کد خبر: 98355 منبع: پرینت

وزارت خارجه پاکستان برای اعلام اعتراض رسمی دولت اسلام آباد براساس دستگیری یکی از مسوولان کنسولگری خود در شهر قندهار افغانستان، سفیر این کشور را احضار کرد.

وزارت خارجه پاکستان عصر جمعه با صدور بیانیه ای با تایید احضار جانان موسی زی اعلام کرد که یکی از مسوولان کنسولگری پاکستان در شهر قندهار افغانستان از سوی نیروهای این کشور دستگیر و بازداشت شده است.

همچنین در جریان احضار جانان موسی زی به وزارت خارجه پاکستان، همچنین مراتب نگرانی اسلام آباد از تیراندازی های روزهای اخیر در مناطق مرزی میان دو کشور به وی ابلاغ شد.

در جلسه احضار سفیر افغانستان تاکید شده است که با توجه به روابط برادرانه میان دو کشور که اخیرا هم پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است، این گونه حوادث مرزی نباید رخ دهد.

این در حالی است که وزارت خارجه کشور نیز سفیر پاکستان در کابل را برای اعلام مراتب اعتراض رسمی دولت کابل به درگیری ها و تیراندازی های اخیر در مرز افغانستان و پاکستان، احضار کرده بود.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مقامات پاکستان کاملا خود را به ... و نادانی زده اند.
زلمی از بدخشان

>>>   پاکستانی ها جاسوس خود را قونسل می نامند وقتیکه سفیر پاکستان مقیم کشور ما به حقنیت احضار واعتراض شدید خود را در مورد حملات نظامیان پاکستان بر نظامیان سرحدی ما احضار گردیده بود پاکستانی ها بخاطر پنهان کاری از عملخاینانه شان وپرده پوشی بران سفیر افغانستان مقیم اسلام اباد را بر ناحق احضار نوده .

>>>   به بهانه اي اجراي عمليات تروريست به افغانستان تزريق مي کنند اسمشو ميزارند طالبان فرار کرده

>>>   ...بردولت خائن چرکستان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است