31 هزاره برای غنی ارزش ندارد!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۵    ۱۳۹۴/۴/۱۳ کد خبر: 98339 منبع: پرینت

انتقام و پاداش هزاره ها برای اشرف غنی و داكتر عبدالله كه شعار ميدادن بهسود را ولايت می سازيم، جاغوری را ولايت می سازيم اما وقتی كه به قدرت رسيدن بلكه نه ولايت به قتل عام مردم هزاره شروع كردند و سی يک تن مسافر بيگاه را در راه زابل گروگان گرفتند كه 19 تن را بسيار بسيار با مشكلات آزاد كردند و 6 تن شان را سر بريدند و تعداد 6 تن دیگر به مبلغ چهل لک كلدار باقی ماندند كه دولت آقای اشرف غنی نداد اما 6 تن كوچی كه بدست شير مردان مظلوم بهسود اسير شده بودند.

هيات عاجل انتخاب شد و هم ريیس جمهور دستور داد كه اگر 6 تن كوچی را رها نكرد با قوای قهر يه برويد نابود كنيد و 6 تن كوچی اجمد زی را آزاد شود گروگان 31 هزاره برای غنی ارزش ندارد.

از ساعت پنج صبح بود از بالا به من زنگ زدند كه كاملا دره ميدان آماده حمله به پاسگاه های بچه های هزاره می كند پاسگاه هایی كه از برادران پشتون بودن درخط اول تسليم شدند كه شما در تصاوير می بینید كه سلاح بدوش طالب است از ریشخندی تلاشی می كند اما تماس با تما ارگان های دولتی گرفتم كه متاسفانه هيچ ارگان به كمک اين مظلوم ها نفرستاد حتی خود اشرف غنس نقشه كشی هزاره، تاجيک، ازبيک بسيار عالی كار از قندز تا بدخشان تا بهسود بايد كه رهبران سياسی ما بيدار شود.

پست های شما كدام ارزشی ندارد نه حرف شما شنيده می شود. خانه ها مسجد ها در بهسود به آتش كشيده می شود خسارت داده نمی شود اما شترهای كوچی كه در كجاب به جنگ رويارو به غنیمت گرفته شده بود بخاطر خوش خدمتی به غنی فشار در بالای مرد كجاب آوردن و هم حكومت محلی باميان هم خوش خدمتی تاريخ كردن كه هم مسوولان از والی گرفته تا فرماندهان امنیت تا ريیس امنيت ملی از مردم هزاره بودن شترها را در ولسوالی حصه اول بهسود تحويل دادند و بعد هم توسط هيات معاون دوم ريا جمهوری به كوچی تحويل دادند.

حاج رمضان حسین زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مردم شریف بهسود از... زی خلیل زی دانش زی قانونپوه و محقق زی انتظار نداشته باشید. چون اینها تازه به زی رسیده اند باید اثبات کنند که زی هستند و اگر نتوانتسند اثبات کنند حد اقل نوکرزی که باشند.
قانونوال

>>>   .... متعصبین تاریخ

>>>   کابل از هزاره پر است 31 هزاره چیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است