قاتلان فرخنده، قهرمانان ملی می شوند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۸    ۱۳۹۴/۴/۱۱ کد خبر: 98293 منبع: پرینت

از دادستانی کل و دادگاه عالی عاجزانه می خواهیم تا افرادی را که مدتی است به اتهام جرم ناچیز، یعنی کشتن فرخنده در بازداشت قرار دارند، را پس از اعاده حیثیت به این ترتیب مورد مکافات قرار دهند:
1. به مسوولان حکومتی که در محل حادثه حضور فیزیکی داشته اند ولی سهم عملی در کشتن فرخنده نتوانستند داشته باشند فقط، (ترفیع فوق العاده داده شود و بس).

2. به تعویض نویس یا مجاوری که مردم را بخاطر کشتن فرخنده فراخواند،(زیارت را به اسم اش نام گذاری کرده و یک آپارتمان به سبک معماری عربی در کابل داده شود).

3. به آن عده افرادی که با سنگ و لگد به سر و صورت فرخنده کوبیدند (از این پس نثار احمدان و روح الله نیک پایان ثانی لقب داده شده، همچنان به باشگاه های رزمی معرفی شوند و یک ساله پول عصریه برای آنها هم پرداخته شود).

4. به افرادی در همان حالت اضطراری توانستند موفق به لمس بدن فرخنده شوند، برگ سبزی تحفه درویش را بپذیرند).

5. به افرادی که فرخنده را به آتش کشاندند، (بانیان دولت اسلامی در افغانستان گفته شده و برای شان یک دربند حویلی در دوبی در شهرک نخل جمیرا، خریداری شود).

6. سرانجام به عزیزی که موتر را از تن داغان فرخنده عبور داد، (عالی ترین نشان دولتی یعنی وطن، اعطا گردد که امتیاز این نشان عبارت اند از: دادن لقب مایکل شوماخر افغانستان، یک موتر ورزشی فراری، یک دربند حویلی در شهر نو).

به افراد بالا ضمن اعطای امتیاز ذکر شده، فراهم کردن سفر آموزشی به منظور بروز شدن شیوه های نوین قتل، به سرزمین های تحت تسلط داعش، حتمی است.


مصطفی بهادری


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مصطفی جان علی گفتی.این را میگویند حقوق دان ماهر. وبا تجربه...بر محاکم خود فروخته شده.

>>>   افراطیون قاتل بشرکه ازفروش دین و ایمان ملیونهادالرصوغات داده شده حال برای شان یک یک غلمان آخرت برای شان ازجیب...اعطاگردد!
زن ستیزانیکه در محو نسل بشربه انتهاردست زده خودراقربان ضدبشرکرده یک یک کلیددوزخ برایشان اعطاگرددتااز ورود دوستان به دوزخ مانع گردد تاخدازن ستیزحیوان راجهنم فرستاده نتواند.
وطندار

>>>   بايد به سارنوالان اين دوسيه مدال بي غيرتى وبى ايمانى داده شود وكتاب قانون افغانستان را كه درهرجا مبينند تف كنند ،ومدال تماشاه را كه در روى دو پوقانه باشد براى برادارن غيرتى ومحصول افغانستان يعنى عين جان وغين جان بدهيد كه باشد اگر همه مردم آهسته آهسته قتل شود توسط اوباشان و...بي خبر بي غيرت ٠
م. ى

>>>   جناب مصطفی بهادری ! بخدا واقعیت را گفتی!

>>>   دوست عزیز شماهم درست فرمودید اما واقعیت طوردیگریست دوست محترم

>>>   قاتل مردم کابل قهرمان ملی شد قاتلان فرخنده چرا نشود!

>>>   به نظر من شما که به بزرگنمایی عادت دارید قبر فرخنده را چون ....و سایر قوماندانان که از قید ذکر مانده اند مزار و گنبد طلایی کنید و ایشان را ملقب به حضرت بانو سیده شهیده فرخنده کنید و هر ساله سه روز عزای عمومی اعلام کرده ضمنیکه پرچم افغانستان او ببخشید شما که افغانستان را قبول ندارید پرچم خراسان را نیمه برافرشته کنید.
اسحاقزی

>>>   واقعاً همینطور است حکم وقضای جز دالر درافغانستان وجود ندارد حکومت افغانستان فاقد این امر است بناً هرآنچه پستی ورزالت این حکومت تعریف کنیم بازهم کم گفتیم .
"شفق"

>>>   بهادری صاحب قلمت رسا طنز عالی بود ازاین قضات فاسد ودم بریده ما شکی نیست طوریکه درمحکمه استیناف رزیلانه عمل نمودند درمرافعه وتمیز حتما هدایات طنز شمارا رسما عملی نمایند

>>>   اقای بهادری ازین خاینان توقع عدالت دا ری.حکو مت مزدور.سردمدارش فرومایه ومغرور .
ناهید

>>>   این نه در اسلام است که یک خانم را در روی سرک بی حجاب وبی ابرو کنیم نه در قران ونه در هیچ جای دیگری فقط می تواند این فعل را حیوانات و.... ترجیح دهند وقبول کنند.
وسلام محمد آریائی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است