عیسی خان بازداشت شد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۰    ۱۳۹۴/۴/۱۱ کد خبر: 98291 منبع: پرینت

عیسی خان لغمانی راهی زندان شد.

مدیریت ترافیک شهر کابل می گوید: عیسی خان لغمانی به دلیل تیزرانی موتر که جان یک شهروند کابل را گرفت، بازداشت گردید.

گفته می شود وی تا 24 ساعت در بازداشت خواهد بود.

عیسی خان یکی از سربازان نیروهای امنیتی است که توانست 6 تن از تروریستان حمله بر پارلمان را از پا در آورد که در رابطه با قضیه رییس جمهور، عبدالرشید دوستم، جنرال رازق، مسوولان و مقام های کشور، نمایتدگان مجلس هر کدام به نوبه خود با دادن هدایایی شامل یک باب خانه، موتر و یک تا 2 ماه معاش از وی قدردانی کردند.


قاری زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ... را که خداوند میشر ماند مرداریش بالای تخته میرود ؛ این اولاد غریب را به تیز رانی چه یا که از موتر آیلکس مانند دیگر زورگویان استفاده میکرد. غرور بیجا انسان را نابود میگرداند.

>>>   رزق هوایی انسان راهوایی میکندمحکم محکم شکم لگدکنندتابداندکه قهرمان هم مجبوربه اطاعت ازقانون است .
وطندار

>>>   قاری زاده صاحب دقیق متوجه نشدم وی یک نفر را کشته وقراراست 24 ساعت بازداشت باشد یعنی چی؟؟؟لطفا معلومات بدهید
هراتی

>>>   حادثه است دیگه رخ میدهد شاید او هم نمیخواست که به زندان برود
غوری

>>>   به قول گفتنی : تشویق بیش از حد هم کارخودش رامی کند.فهمیده می شود : این شخص از بسکه مغرور شده و خودش را گم کرده بوده، گویا دیگران به اندازه یک ملخ هم در پیش چشم این آدم خود خواه ارزش نداشته است، که از سر یک غریب و بیچاره تیزرانی می کند و خانواده ای اورا غمبار و بی سر پرست می سازد .
آری، از قدیم درست گفتند : در کشوری که، منطق و خرد گرایی ، سنجش ، تدبیر ، اخلاق دینی ، عدالت و شایستگی مطرح نباشد بلکه : دزدی ، معامله گری ، رشوه ، عیاشی و بی بند باری باشد . نتیجه ای شان بیشتر از این نمی شود. !!من به عنوان یک محصل و بیچاره ای این وطن جدا از مقام ذیصلاح می خواهم که بدون هچ کدام نظر داشت این آدم را به اشد مجازات محاکمه کند. تا مایه عبرت برای دیگران باشد.و از مقامات حکومتی هم تقاضامندم که از این شخص وساطت نکنند. چون در پیشگاه خدا و قانون همه یکی است ، غریب و پادشاه مساوی است. اگر دستگاه محترم قضایی این آدم را تبرئه کند یا مقامات و معاونان و ... وساطت کنند، آن وقت است که همه در پیشگاه پروردگار متعال مسوول خواهند بود. و پیامد بیسار بدی را درجامعه هم به جا خواهد گذاشت. آیه شریفه قرآن است که وقت روز قیامت می شود : به افراد گناه کار دستور صادر می شود که: ( وَ قِفُوهُمْ إِنَّهُمْ مَسْؤُلُونَترجمه : « آنها را متوقف سازيد چون بايد مورد بازپرسى قرار گيرند»
هم وطن ؛

>>>   حالا دیگر عیسی خان فکر میکنه هر بدی کند کسی اورا مجازات نمیکنه.البته گناهش نیست بیچاره تا چند وقت پیش بایسکل نداشت حالا موتر مادل سال سوار میشه و اصلا خودرا گم کرده که آیا همان عیسی خان است یا که واقعا خااااان شده.

>>>   از خر لغمان تقدیر شده خدا میدانه تا کشته نشده چند نفررا لگد بزند

>>>   عیسی خان لغمانی دروغ گویی است مردم لغمان اکثیرتشان دروغ کوی مانند حنف اتمر واری هستند.

>>>   عیسی خان لغمانی ... یک دروغگو است قاتل
شهروند کابل

>>>   خداپای ترقیده را موزه نداد اگر داد تابستان هم پامیکنه مدت نگذشت باماشین جایزه مردوم غریب رالی کرد

>>>   مال مفت که آمد معلوم هست که بیخیال پشت موتر فقط گاز میده حالا خیر است جان یگ بدبخت موزدور بود با پیسه خانوادش رو ساکت میکنند ملت ما باید وظیفه خود را بدون چشم داشت انجام بدهند به نحو عالی

>>>   خدا زدیش ای دروغگوی بیشرم ره .. بخاطریکه صدیق تروریستها ره کشت. اما عیسی با چال لغمانی خودش ره برنده معارفی کرد.
شاه گل از قلعه زمان خان

>>>   او فکر کرده مانند وکلای تقلب کار هرکه را زیرموتر کرد هرچه کرد پرسان نیست !

>>>   راست گفته اند که " پای ترقیده را خدا موزه نته"!!! قریب سی سال است که "پای ترقیده ها را خدا موزه داده"!!!! حال مملکت را خو میبینید!!!!خدایا این موزه ها را که برای تجربه به انها داده ای پس بگیر!!!!

>>>   اين ... قاتل را بايد اعدام كرد
زلمي ازلوگر

>>>   خدا پای کفیده را کفش و شکم گرسنه را نان ندهد که درقبال همین کارهارا دارد.
محمد خان حیران ازتخار

>>>   ازاد میشه تمام وکیلان طرفدارش هستند

>>>   اهلیت خودرا اشکار ساخت!

>>>   غرور چیزی بدی است این تقدیر باید از نیروی امنیتی می بود نه از لغمانی که او را به غرور وا داشت باعث شد که یک شهروند مظلوم را با ماشین زیر بگیرد.

>>>   اول خو اين يك حادثه ترافيكى است بايد مطابق قانون اين مشكل حل شود اين حادثه ترافيكى را به آين حديث چى كه باز يك هم وطن وقت آيت قران نوشته كرده أزاوكرده عمل كنيد خوب است اين... به صدا نفرقتل كردن مال مردم رابه زورگرفتن چرا براى انها يك آيت وحديث نبود كه حالا براى يك حادثه ترافيكى نوشته شد لطفآ عمل كنيد خوب است ٠.
م. ى

>>>   جان یک انسان چقدر بی ارزش می شود گاهی...!!! جان یک انسان!!!
یاران از مشهد

>>>   جالب است . عیسی خان با تیز رانی اش جان یک نفر را گرفته ولی فقط وفقط 24 ساعت در بازداشت است ؟؟پس بهای زندگی آن فردیکه ، کشته شد چه میشود ؟!

>>>   خدا نادیده را روز نته پاشنه ترقیده را موزه تا دیروز یک محافظ عادی بود ولی امروز که بخت برایش یاری کرد صاحب موتر مودل سال شد وصاحب اپارتمان خوب ودریافت پول نقد را از طرف وکلای ملت وبعضی اشخاص دیگر شد خود را گم کرد وانسان زیر نظرش نیامده و با سرعت زیاد به یکفرد ازین ملت تصادم کرده است وخود را راهی زندان ساخت تا زمانیکه ورثه مصدوم ابراه شرعی نداده باشد اصلاهیچ کسی جرعت رهایی انر کرده نمیتواند وقتیکه ابراه ورثه را گرفت بعدا میشود تا طی مراحل قانونی دوسیه وفیصله محکمه به تضمین مالی ویا یک مرجع رسمی ویک شخص ضمانت معتبر رها شود در غیر ان ممکن نیست زیرا تنها مسله دولت نیست پای ورثه حق العبد در میان است .

>>>   اوجوان خام است طبق قانون بایدبااورفتارشودورفتارانسانی واجتماعی نیاموخته بودویکباره خودرابدبخت ساخت انسانهای که درخانه خودرفتارانسانی واجتماعی نیاموخته باشن همیشه برای خودودیگران مشکل می افرینن فرقی نمیکندوکیل باشدوزیر بلشدیاریس جمهورواگریک انسان درخوانواده بافرهنگ بزرگ شده باشدقدرهمه انسانهارامیداندواگرقدرت همه دنیاازاوباشدحاضزنمیشودبیگناه به کسی اسیب برسانن

>>>   عابرین پیاده و بایسکل سوار در سرکهای عمومی چنان راه میروند که فکر میکنند سرک از پدر شان است. از نگاه منطقی باید غیر از زمان خاص اشارهء پیاده روی و قسمت کنار سرک برای بایسکل , دیگر حق بازپرسی از دریور را کسی نداشته باشند. هر کس که دریور بود میداند که دلش از دست پیاده ها و بایسکلداران بی خاصیت چقدر داغ داغ است؟؟!
غفار از مزار

>>>   عیسی خان شیطانی توانسته خود را درمطابل پول های حرام حفظ کند باعث کشته شدن کدام بیگناه شده ، برای شیطان چوچه از نگاه شرعیت دیه لازم گردیده است از تشویق های حرام بپردازد.

>>>   عیسی خان یک انسان قاتل است فرد بیچاره زیر موتر گرده است باید تمام امتیازات از این فرد قاتل گرفته شود

>>>   مردم لغمان شیطان را بازی هم می دهند تقدیر از پا در آورد طلالبان درو غ محض از طرف عسی لغمانی بود به دکتی حنیف اتمر صورت گرفته است

>>>   بعرض سلام از تمام وطن دارایی عزیزخودخواهش میکنم پیامهای زشته ندهید یکی میگی لغمانیااینجوری انددیگه میگوید... اینجوری هستند از خدا بترسید ... خدابرهمون کسانیکه قوم پرستی یانژادپرستی میکنند
صمیمی ازشهری اصفهان ایران

>>>   درکابل زمانی بخواهی رانندگی کنی باید صد بار کلمه ات را بخوانی که حالا ماشینی بهت می زنه و یا از کنار بغیلی ات می خوری خدا به داد مردم و راننده ها برسد. انون بیچاره به فکر مدال که یدست اورده زمین و زمین را نمی شناخت فکر میکرد نزد ریس جمهور استاده که جان انرا نجات می دهند نمی دانست که جان شخص دیکری را می کیرد .

>>>   اگر توسط موتر مارشال صاحب زده باشد مشکلی نیست !

>>>   حیف قهرمانی با انسان بد زات شادی باز قهرمان دروغین عیسی خان لغمانی قهرمان دروغین از طرف اتمر دوستم و ریس جمهور فارق قانونی از امروز عیسی لغمانی او در نزد مردم افغانستانه قهرمان نیست بلک یک انسان قاتل است

>>>   عیس لغمانی از قوم جلو است از تبار فاشیست و تقلب کار قهرمانی او تقلبی است انسان قاتل پیاد رو است .

>>>   تمامی توایف را عسی قاتل پیادرو گرفته شود به صدیق صاق کار داده شود عدالت باید تامین شود.

>>>   برآی من که همه مردم افغانستان صدیق قهرمان هستند ولی برای غنی اتمر فاشیست عسی قاتل عابرین پیاده رو قهرمان است

>>>   عیسی خان که دروغ کلان گفت خداوند جزایشرا داد که تنها او نی تمام مهافظان در کشتن 6 طالب سهم داشتن که او لغمانی دروغ گویی به تنهای خود را اعلان کرد که مه کشتیم وهمرای موترش یک جوان 18 ساله راشهید ساخت وفعل"مدت5 سال زندانی باید شود و امتیا زات جایزه های زیادی را ازآن به درو غ گویی لغمانی گری از خود کرد جایزه ها ماند وخودش رفتتتتتتتتتت: اگرقضاوت دقیق میشدمستحق اصلی جایزه صدیق نام میشد.

>>>   لیاقت... را داشت نه موتر هایلکس جنرال صاحب دوستم بجای موتر خر تحفه میداد خوب بود.
راستگو

>>>   یک تعداد دلک های شان از زهر تعصب پر است وهمینکه یک بهانه کوچک پیداکردن هرچه در شکمبه شان است مریزند ،توبه چه نوع انسان های هستند، مردم لغمان نه در چک چور اشتراک کرده اند و نه هم در جنگ های قومی و تعصبی و نه هم تعصب دارند.
روف

>>>   دوستان عزیز: این یک سیاست دولت است جان او درخطربوده واورا راهی زندان کرده است.
ع

>>>   خوب شد که همین قسم شد . به او کی گفته بود که از وکیلان ملت ... دفاع کند . باید از مردمش دفاع میکرد. او از وکیلان دفاع و مردم عام را زیر موتر میکند. مگر وظیفه سرباز همین است؟

>>>   جان یک انسان بسیار پر ازش است به این معنی نباشد که با اخذ تقدیر آنقدر بی پرواباشد که جان یک انسان مظلوم گرفته شود و به عسی خان باید مطابق قانون جزا داده شود و 24 ساعت بندی چرا؟ قانون قانون است .
زره

>>>   حادثه را به قهرمان بودن چی؟ هر کس میتواند دچار حادثه شود. البته او هر گز نمیخواست مرتکب حادثه شود او قصداً باعث حادثه نشده و این هم معلوم نیست که اشتباه از کیست در حادثه...
اما او واقعاً قهرمان است. کسانی که برای ایشان زور داده او قهرمان شده حالا به این شکل کوشش میکنند بالای او ....لفظی کنند.

>>>   اگرعیسی خان میگذاشت که یک چنتن از خایینیین ملت را در پارلمان تروریست ها میکشت،باز به این سرنوشت دچارنمیشد.

>>>   در بین تمام اقوام مردم افغانستان لغمان در ....نام دارند. عیس لغمانی از همان جمله فریب کاران است

>>>   انسان از سو و خطاا خالی نیست عیسی خان هم سوی قصد نداشت او یک سریاز است از وطن و مردم خود دفاع میکنه

>>>   عیسی خان قهرمان و سرباز است او سوی قصد در حادثه ترافیکی نداشت عیسی خان از سر و جان خود به مردم و وطن خود تیر است او قهرمان ملی است

>>>   عیسی خان یک افسر قهرمان است او سوی قصد دز حادثه ترافیکی نداشت اواز سر و جان خود در برابر مردم و وطن خود تیر است او قهرمانانه دمقابل دشمنان وطن ومردم خود جنگیده عیسی خان یک افسر و قهرمان ملی افغانستان است وهمیشه از وطن و مردم خود دفاع میکنه نام عیسی خان ثبت در تاریخ افغانستان شد خداوند نگهدارش باشه

>>>   عیسی خان یک افسر قهرمان است او سوی قصد دز حادثه ترافیکی نداشت اواز سر و جان خود در برابر مردم و وطن خود تیر است او قهرمانانه دمقابل دشمنان وطن ومردم خود جنگیده عیسی خان یک افسر و قهرمان ملی افغانستان است وهمیشه از وطن و مردم خود دفاع میکنه نام عیسی خان ثبت در تاریخ افغانستان شد خداوند نگهدارش باشه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است