یک پاسگاه در دره میدان وردک سقوط کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۲    ۱۳۹۴/۴/۱۱ کد خبر: 98281 منبع: پرینت

صبح امروز در حمله مسلح گروه از طالبان محلی، یکی از پاسگاه های سربازان در دره میدان وردک سقوط کرد.

گفته می شود در این نبرد یک سرباز کشته و 3 تن از این سربازان به شدت زخم برداشتند.

به گفته شاهدان عینی جنگ ادامه دارد و مسیر کابل بهسود به روی مسافران بسته است.در همین حال گزارش هایی وجود دارد که فرماندهان امنیت این ولایت نیز با گروه طالبان در این نبرد همدست هستند.


رحمان میرزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر اشخاص مادی جو خود را به شبکه ترورستی طالبان افراد ای س ای نفروشند وصداقت وایمانداری به این ملت وکشور داشته باشند هر گز طالبان مزدور موفق به پیشروی در مناطق جنگ نخواهند داشت خدا... کند کسانی را که به این ملت مظلوم خیانت میکنند چنین اشخاص... دیر یا زود شرمسار واز صفحه روزگار نابود میگردند .

>>>   به نظر من همان کوچی های که توسط ارگ حمایت میشود عامل این جنایت هستند و ارگ هم شاید موافق به تسخیر پاسگاه توسط تبار شان باشد.

>>>   معلوم دار است که از ارگ هدایت میشود چرا کل مرغ برای آزادی چهار کوچی مهاجم که در درگیری با مدافعان هزاره اسیر شدند همان شب اول مستقیمن با والی تماس میگیرد و به طور ضمنی تهدید میکند که نه تنها کوچی بلکه شترها را هم آزاد کنند ولی از 31 گروگان حتی یکبار یاد هم نکرد

>>>   پوسته های امنیتی دره میدان وردک که توسط نیروهای پولیس محلی افراز گردیده بود و از سال 1390 به اینطرف امنیت این میسر توسط جوانان دلیر یکه ولنگ تأمین میگردید. اما چهار شنبه شب گروه از طالبان مزدور که تعداد شان به سه صد نفر میرسید. بالای پوسته ها حمله میکنند ، درگیری میان طالبان و پولیس محلی الی ساعت یک بجه بعد ازظهر ادامه میابد. قوماندانی امنیه میدان وردک به فرستادن پرسونل کمکی ومهمات کوتاهی کرده است و متاسفانه باید بگویم که پولیس نظم عامه که در نزدیکی این پوسته ها قرار داشته هیچ واکنشی و هیچ کمکی به پولیس محلی نرسانده اند.واقعاً هیچ امیدی از این دولت نباید داشت. تعداد شهید و زخمی این حادثه تااکنون به (30) تن گفته شده است که این اشخاص به علت تمام شدن مهمات ونرسیدن کمکی به شهادت رسیده اند.
حبیب الله حسینی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است