سعادت: عربستان حامی دهشت افکنی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۰    ۱۳۹۴/۴/۱۰ کد خبر: 98226 منبع: پرینت

ظهیر سعادت عضو مجلس نمایندگان گفت: زمانی که دنیا منسجم شد تا علیه تروریزم مبارزه کنند سعودی هم در میان این کشورها مشاهده شد. چیزی که مایه نگرانی مردم شد این بود که آمریکا بر شبکه حقانی عملیات مختلفی را انجام دادند و صدها افغانستانی توسط بمباران های آنها کشته شدند.

این در حالی بود که رهبر شبکه حقانی در اسلام آباد و با مقام های دیپلوماتیک یک کشور دیدن کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، وی ادامه داد: این موضوع مردم افغانستان را نسبت به صداقت کشورهای بزرگ در امر مبارزه با تروریزم مشکوک می سازد. آنها این صداقت را ندارند چرا که استخبارات آنها از هر حرکت شبکه حقانی آگاهی دارند و اگر می خواستند می توانستند به راحتی آنها را پیدا کنند.

سعادت گفت: عربستان افغانستان را از عینک پاکستان می بیند. حکومت افغانستان باید هوشیارانه عمل کند و در روابط خود دقت نظر به خرج دهد. حالا برای حکومت مشخص شده است که نه تنها پاکستان بلکه کشورهایی فراتر از آن در حمایت از دهشت افکنی دست دارند.


کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این حقیقت را همه دنیا میدانند

>>>   عربستان حامی مالی وجانی همه جوره تروریست هستند از دنیا پوشیده نیست متاسفانه دنیا بخاطر باجهای کلان که میدهد سکوت میکنداین یک حقیقت است

>>>   مجری ایجاد گروهای تروریستی که افزلر رسیدن به اهداف کشورهای جنایت کار جهانی ازا استفاده میشود با حمایت کشور عربستان در منصه عملی قرار میگیرد جریانات کشور ما درین چند دهه اخیر عراق سوریه لیبیا ویمن مصدق واقعیت است.
صالح کابل

>>>   اگربیاد داشته باشید گروهی چندصدنفری تازه وارید خاک سوریه شد اولین کشور بود کمک مالی یک میلیون دالری گروهی داعش کمک کرد عربستان سعودی بود !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است