حمله نیروی های آمریکایی را تقبیح می کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۴/۴/۹ کد خبر: 98129 منبع: پرینت

حمله نیروهای آمریکایی بر خانه فرمانده جان احمد خان امروز در پروان!
این حمله نیروی های امریکایی را تقبیح می کنیم.

نیروهای آمریکایی بر خانه فرمانده جان احمد خان در منطقه بایان چاریکای حمله نمودند و درگیری جریان دارد. چندی قبل جنرال جان کمبل در خانه صلاح الدین تمامی فرماندهان عمده جمعیت اسلامی را خواسته بود و ملاقات کرده بود. ظاهرا برنامه آن مبارزه با داعش بود. صلاح الدین لوده و بی خرد هم بی خبر از برنامه های آمریکایی تمامی فرماندهان را جمع کرده لیست نموده به آمریکایی ها داد. من همان وقت گفتم که آمریکایی ها بعد از شهادت رهبران جهاد و مقاومت حالات برای فرماندهان کمین و توطیه می کند که همین طور شد. جنرال جان کمبل بعد از لست گیری ترور و حمله بالای فرماندهان جمعیت را از حمله بالای منزل جان احمد خان بایانی شروع کرد. صلاح الدین بسیار لوده است با این کار های خود. در اینجا داکترعبدالله نیز در سرکوب فرماندهان جمعیت در شمالی و پروان نقش دارند. نیرو های... آمریکای چرا در قندوز به کمک ما نمی آیند؟
چرا در ننگرهار بالای داعش حمله نمی کنند؟
چرا در بدخشان بالای طالبان حمله نمی کنند؟
این همه توطیه است و وزارت منفور داخله در آن سهیم است

اگر ایستادگی نکنید توسط آمریکایی ها ما را از راه برخواهند داشت و صحنه را برای طالب و حکومت فاشیستی مهیا خواهند نمود.

ظاهرا نیروهای آمریکایی، نقش عملیاتی ندارند و به قول خودشان حضور حمایتی و سهم آموزشی دارند. این عملیات که مطمین توسط نیرو های ویژه آمریکایی صورت گرفته؛ جز با در خواست و هماهنگی وزارت دفاع، امنیت و داخله افغانستان، انجام نگرفته است. یعنی شورای امنیت ملی دولت تقلب بار دیگر از حضور به قول خود شان جنگسالاران و توانایی و دارایی نظامی آنها در شمالی و خطری که از ناحیه آنها متوجه حکومت مرکزی می شود، با شریکان آمریکایی شان گفته اند و آمریکایی ها تحت فشار و اصرار شورای امنیت و وزارت دفاع این عملیات را انجام داده اند. ورنه در چند ماه اخیر از بدخشان تا قندوز تا میدان وردک و کابل طالبان جنایت کردند اما نیروهای آمریکایی در هیچ عملیاتی برضد طالبان سهم نگرفتند. در ضمن دیروز مصادف بود با روز آغاین اعتراض های خیابانی در برابر تقلب و بیگمان که اجرای این عملیات در شب همان روز تصادفی نیست. آمریکایی ها و باند تقلب سالار با اجرای عملیات دزدانه ی شبانه به سپیدار نشینان و حامیان آنها پیام هوشدار آمیزی فرستاده اند.

می خواهند عقبگاه نظامی، مردمی نیروهای مقاومت که همانا موج اصلی حرکت های اصلاح طلب و ضد استبداد و تقلب همان هایند، نابود شود و راه برای برگشت طالبان به آغوش برادران ارگ نشین آنها باز و بی خطر باشد.

هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ما به از جنرال جان احمد پروانی حمایت میکنم که نیروهای خارجی کافر... این کار را کرده است

>>>   من خود به جشم خويشتن ديدم كه جانم ميرود:...كه ديبو هاى سلاح مثل اين زياد دارند . بر علاوهء سنك فروشى سلاح فروشى هم ميكنند. حالا كه مشت شان باز شده مثل ... مى تبند.

>>>   ... باد نیرو های امریکائی که توانستند دیپوی مهمات را که این عجائبین بخاطر اغراض شخصی خویش پنهان نموده بودند انفجار دادند .

>>>   بنده یک بار قبل هم نوشته بودم اما بعضی دوستان واکنش نشان دادند که از البته عکس العمل شان ناشی از عدم عقل سلیم و بر بنیاد عقده های شخصی و نبود تعلیم درست و مفگوره کورکورانه شان بود. اول احمد جان از کدام درک جنرال است ؟ در کدام مکتب نظامی و محاربوی حتی یک روز را سپری کرده؟ ثانیا ای مردم شمال ایا به نام شرم چیزی را میشناسید به جز سلاح پکول پاچه های بلند ...با کدام چیزی دیگری اشنایی دارید ؟ تا چه زمانی باید اله دست این قوماندانان بوده و بی خردی تان را به ثبوت میگذارید اولاد اتا مامد بسم الله برادران و اقارب امرالله و دیگران شان در خارج از کشور به تحصیل و ساعتیری مصروف هستنند شما ابله هان باز سلاح برداشته بخاطر منافع همین چند مشت مزدور که کشور را به 47 مملکت غربی فروختنند خود را بکشید یا امکان دارد که در کله شما مغز وجود ندارد اگر میداشت به تعلیم و تحصیل چون قوم هزاره ما توجه میکردید نه به راکت و پیکا و کلاشنکوف ویا اعمال چون حبیب استالف و یا هم پهلوان ذکی دکو و یا وحید دکو ویدیوی تظاهرات پروان را یکبار ببیند وحشت و بربریت سالهای 70 حتی یک شخص که معیوب است دست چپ اش قطع راکت بر شانه داشته چون.... به این طرف و انطرف میدود اینست انسانیت سمت شمال این است غیرت ما و تربیه ما میلیونها دالر را که صاحب شد و حیوانیت به که ها ماند؟ ... همین جان محمد و همجنسان شان همین ... چرا اناکه خود را حرکت ضد استبداد و تقلب میدانند و همانند شما ها پیروان و حامی شان دارند که گلو پاره میکنند رفته و در اغوش تقلب کاران با چشم پوشی از رشادت شما نشستنند ؟ هیچ مغز و منطق سالم نمیتواند اینرا قبول کند اما فکر نکنم که حرفهای بنده تاثیر بر اشخاصی مثل شما داشته باشد
مسافر

>>>   ان کسانی که از جان احمد واعمالش حمایت میکنند یک بار فکر کنند نامبرده در مقابل قربانی سلامتی وخون ریختن ازان چه بدست اوردند قوماندانا ن اند که به عیش وعشرت فرعونی سفرهای دوبی دوشنبه استانبول روز گذرانی رسیدند وپیروان فامیل های شهید شان گدایی معیوبین انان احتیاج لقمه نان باز هم احتیاج دستر خوان شان میباشند وازانان استفاده نامشروع دارند. استفاده از نام مقدس... ومقاومت بس است .
پروانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است