برترین خبرهای ورزشی 8 سرطان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۲    ۱۳۹۴/۴/۸ کد خبر: 98070 منبع: پرینت

 

رقابت بانوان بسکتبالیست به منظور بزرگداشت از هفته المپیک
آخرین رقابت روز چهارم هفته المپیک را رقابت بانوان بسکتبالیست به منظور بزرگداشت از هفته المپیک در کشور، راه اندازی نمودند.
این رقابت میان برترین بسکتبالیست های بانوان شهر کابل در استادیوم تربیت بدنی راه اندازی گردید. نماینده های از کمیته ملی المپیک افغانستان و ریاست تربیت بدنی کشور در این مسابقات حضور به هم رسانیده و از مسوولان و اعضای فدراسیون بسکتبال کشور سپاسگزاری نمودند.




برگزاری مسابقات پینگ پنگ در استادیوم هلال احمر
در چهارمین روز از هفته المپیک، فدراسیون پینگ پنگ کشور مسابقات جالب، پینگ پنگ را به افتخار هفته المپیک در افغانستان و به منظور گرامیداشت از این هفته در دو گروه بانوان و مردان، راه اندازی نمودند. این مسابقات که در استادیوم هلال احمر راه اندازی گردیده بود با اشتراک ورزشکاران برتر کابل، برای یک روز ادامه پیدا نمود.





اجرای مسابقات قایق رانی و واتر پولو در بند قرغه
روز چهارم هفته المپیک با مسابقات قایق رانی و واتر پولو در بند قرغه پی گیری شد. بچه های واترپولوی کشور با نمایش جالب از واترپولو و آببازی های فاصله ای و رقابتی از فدراسیون قایق رانی کشور، فضای قرغه را ورزشی ساختند. هییت رهبری کمیته ملی المپیک افغانستان که با جمع کثیری از علاقمندان این رشته ها در ساحه حضور داشتند، از تلاش ها و همکاری فدراسیون های مربوطه سپاسگزاری نمودند.




برگزاری مسابقات وزنه برداری به منظور بزرگداشت از هفته المپیک
روز پنچم هفته المپیک همچنان با برگزاری مسابقات وزنه برداری برای گرامیداشت از این هفته در سالن تمرینی این رشته برگزار گردید. این مسابقات در کتگوری های وزنی ( 62،69 ، 77, 85 و 94 ) راه اندازی شد. در آخر مسابقات آقای عصمت الله رستم خیل، عضو تیم ملی لقب قوی ترین وزنه بردار و خالد افضلی عضو تیم جوانان لقب بهترین وزنه بردار را از آن خود ساختند. مدال ها که از سوی فدراسیون وزنه برداری تهیه و ترتیب گردیده بود از سوی هیات کمیته ملی المپیک افغانستان و تربیت بدنی به قهرمانان تفویض گردید. هیات کمیته ملی المپیک افغانستان از زحمات فدراسیون و تلاش های بچه های وزنه بردار اظهار سپاس و امتنان نمودند.




برگزاری مسابقات هندبال بین دو باشگاه کابل
در روز پنجم از هفته المپیک در افغانستان، فدراسیون هندبال کشور مسابقات دوستانه را بین دو باشگاه کابل برای گرامیداشت از هفته المپیک برگزار نمود. در این مسابقات که هیات رسمی کمیته ملی المپیک افغانستان و تربیت بدنی حضور داشتند در استادیوم ورزشی تربیت بدنی راه اندازی گردید. هییپات رهبری کمیته ملی المپیک افغانستان از تلاش های فدراسیون هندبال و برگزاری این مسابقات سپاسگزاری و امتنان نمودند.




احمد شریفی قهرمان رقابت های تنیس کشور
فدراسیون ملی تنیس کشور رقابت های جالبی را به منظور گرامیداشت از هفته المپیک و روز جهانی المپیک راه اندازی نمودند. این رقابت ها در سه کتگوری نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در میدان ورزشی تنیس برگزار گردید. در تیم بزرگسالان سید احمد شریفی و احمد سلیم درمان در رقابت نهایی رو در رو هم قرار گرفتند که تنیس باز خوب کشور آقای احمد شریفی در دو ست پی در پی احمد سلیم را از پیش رو برداشت و بر سکوی قهرمانی این رقابت ایستاد.
کمیته ملی المپیک افغانستان از زحمات و تلاش های فدراسیون تنیس و رقابت های جالب این رشته اظهار سپاس و امتنان نمود.




کد (14)

 

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است