عیسی خان لغمانی یک دروغگو است قاتل انتحاری ها صدیق است
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۵    ۱۳۹۴/۴/۴ کد خبر: 97829 منبع: پرینت

طی چند روز آینده در پارلمان کشور پرده از دروغ شاخدار عیسی خان لغمانی برداشته می شود!

به عیسی خان لغمانی بگویید زود فرار کن که پیسه هارا از پیش ات پس نگیرند و در قهر جنرال دوستم گرفتار نشوی.

گفته می شود که قهرمان از بین بردن شش فرد اتتخاری سربازی بنام صدیق است، او زخم برداشته و بیهوش شده اما عیسی لغمانی از موقع استفاده کرده خود را قهرمان و غازی معرفی کرده است.

قرار است صدیق همراه با همسنگرانش در نشست مجلس پرده از این دروغگویی بزرگ بردارد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   گفتم که .... همچو عرضه ای ندارد!

>>>   ان صدیق که شما میگویید در انفجار اولی زخمی وبیهوش شده بود بعالم رویا انتهاری هارا کشته است .مردم وطن ما همه قوم پرست وتوطیه گر شده اند .من نه پشتونم ونه تاجیک اما این کار خوب نیست ازروز اول یک هموطن هزاره ویک وکیل پنج شیری بنام حفیظ منصور بی مهری در حق یک سر باز مینمودند ویکوکیل غوربندی... هم کار ی سرباز موصوف را بد توضیح میداد وکلای تاجیک از مزار وهرات تقریبا شاهد صحنه بودند میگویند سه نفر انتحاری اینها دیدند که عیسی از پا در اورده ...

>>>   من گفتم این عیسی شما و نه صدیق شما نمی توانند یک پیشک را بکشند. حرف پیسه میان امده است و هرکی به هر کی شده است . خنده ام گرفته است.
حبیب الله یوسفزی

>>>   تـــقـــــلب در هـــمـــــه جــا حتـــی درینـگـونـه مـوارد اینهم چال لغمانی !

>>>   ریشه تمام بدبختی های مردم افغانستان و رمز سقوط دولت ها ، بدور همین نقطه میچرخد. وقتیکه میگویم بنای خلقت و طبيعت بر حقيقت و راستی استوار است ، لکین بعضی افراد مکاره و استفادجو حق را با باطل به هم آميخته و آن را وارونه جلوه می دهد و در ميان مردم اعتماد عمومی را سلب و جامعه را به بيماری نفاق دچار می سازد،جلوه دادن دروغ بنيان و شالوده جامعه را ويران میکند.
عباس علی

>>>   صدیق دیر کرد دیگر فایده ندارد چون تمامی توایف را عسی ازآن خود کرد
وفا

>>>   من در همان ابتدا به اظهارات این آقا شک داشتم و در همین سایت نوشتم که نظر به گفته های این شخص باید 7 نفر مهاجم به شورای ملی حمله کرده باشد. 6 نفر را عیسی خان قرار گفته خودش، کشت و یک نفر در انفجار موتر خود کشته شد. اما در ویدیو ها از تعمیر نیمکاره مقابل پارلمان دو نفر بسوی قوای امنیت ملی تیر اندازی میکنند که در نتیجه این جنگ دو ساعت دوام کرد. پس سوال اینست، که این دو نفر دیگر از کجا شد؟ عیسی خان خو هر 6 نفر را قبلا، و در دقایق اول کشته بود....

>>>   هههه بخدا که وقتی شنیدم صد فیصد گفتم کدام پنجشیری خواهد بود که دعوا دارد صدیق خان با دو پلاستر رویت اگر تو زخمی و بیهوش شدی نوش جان عیسی خان که ولاو دروغ هم گفته باشد

>>>   حبیب جان هر کدام شان که بوده دل تو و امثال ترا کفاندن دیدی زدن را ؟

>>>   مگر عیسی خان چه کار کرده است پنج طالب را کشته است او سر باز بوده وظیفه اش بوده است که این کا را بکند. اگر نمی کشت به وظیفه اش عمل نکرده بود. جایی، شهری و کشور را فتح نکرده است که این همه سرو صدا بپا می شود و با جایزه و مدال ،موتر و خانه و امثال اینها از او تقدیر می شود. مگر کشتن طالب محال و ناممکن است که عیسی خان آن را ممکن کرده است. مگر چندین ماه پیش ریزه گل یک زن فراهی فوق وظیفه و قدرتش بیست طالب را نکشت چرا از او هیچ تقدیری نشد. حالا یک سرباز که چند طالب را کشته است غوغا بپا شده است. کاری خوبی کرده است اما این همه سرو صدا ندارد. اگر کسی ملا عمر یا ابوبکر بغدادی را می کشت این همه جایزه به او داده نمی شد.

>>>   اگر نه میکشت خودش کشته میشد پس زیاد احساساتی نشوید .وکلا از اینکه جان سالم بدر بردند شکر خداوند را بجا آورند تا اینکه به عیسی خان سر تعظیم فرود می آورند و برایش انعام میدهند .من از شهامت عیسی خان تقدیر میکنم ولی باید توکل به خداوند داشت وبس .
باخبر

>>>   اين طبيعي است که بعد موفغيت يکي ديگه هم پيدا مي شود

>>>   بــــه (( مگر عیسی خان چه کار کرده است .....اگر عیسی خان یا صدیق هرکس که بوده این قهرمانی را نمیکرد شش ترورست مسلح داخل پارلمان میشدندمیدانی چه میشد؟؟؟؟؟؟
( ر )

>>>   خدا خیرت بدهد برادر گپ حق وخدایی زدی عیسی خان یا هرکس دیگر فقط فظیفه خودرا انجام داده منتی نیست اما این تقدیرها فایده ندارد بایدامنیت اینقدرقوی باشد که طالبان را قبل از انجام عمل شناسایی ودستگیر کنن هی مردم را بازی میدهند

>>>   معلوم نیست که راست میگوید؟اتمر قهرمان سازی از لغمانی خود کرده یا واقعآ او قهرمان است.

>>>   اینجا تقلب شده انتحاری باید به دور دو برود

>>>   در صورتیکه غنی ریس جمهور تقلب کند پس عیسی چرا نکند.
دوراندیش

>>>   عیسی یک قهر مان واقعی مردم است که این لقب را از خود مردم ګرفته ، نه قهرمان تقلبی است و نه مار شال در نتیجه معامله ! صدیق نام در انفجار اول کاملا از حرکت باز ماده و زخم بر داشته که بعدا تو سط حفیظ منفور و دیګر متعصبین این ماجرای جدید به غرض بد نامی یک سرباز بیچاره ولی قهرمان براه انداخته شد همانند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ، ... به این ناموس فرو شان !
سلجوقی از هرات !

>>>   چرا شهامت سربازان را بنفع دشمن ناخواسته زیر سوال می اورید؟ این رهبران مستعجلو نامتحد در کنار عیسی خان دیگران را هم باید تقدیر کنند.
ویس

>>>   ما افغان ها به حدی خدا زده وخدا شرمانده استم که به هیچ سر راضی نمی شویم ...من فکر می کنم مستحق است واگر نه باشد هم کدام مشکلی ندارم زیرا او یک سرباز است خون خود را در کف دست گرفته به اولاد های خود روزی حلال پیدا میکند همینکه در ان انفجار ها خود را در انجا گرفته بود ومیدان را رها نکرده بود شایسته تمام این جوایز است.انهایکه گپ ... میزنند بروند کاکه شوند تفنگ بگیرند وامتحان کنند که اسان است یا سخت.من ایمان دارم این های که گپ های ... میزنند در میدان عمل ... هم برای شان مساعد نه خواهد شد.

>>>   حبیب الله یوسف زی گروه قاتل طلب نوشته که نه عسی خان و نه صدیق تان یک پشک را کشته نمیتواند حبیب الله یوسزی پاکستانی که شش پشک فرستاده شما را مردانه وار یکتن شان کشتند ودل شمارا ترقاندند .

>>>   بلی صدیق همه از پنجشیر است وطندار عبدالله عبدالله که با حعل و تذویر خودرا درحکومت شریک ساخت حال این یک صدیق نیز میتواند در تحفه های عیسی خان خودرا شریک کند.
کابلی

>>>   عیسی خان لغمانی در نزد من یک قهرمان واقعی است،همچون سربازان دیگری که با جان و دل در مقابل منافقان ایستادگی میکنند و جان هایشان را فدای اسلام وطن و ناموس میکنند برایم قهرمان هستند فرقی نمیکند عیسی خان باشد یا صدیق خان مهم این است که طالب های منافق مردار شوند. الله حافظ تمام نیروهای ... اردوی ملی و پولیس ملی باشد انشاءالله.
مولوی رحمت الله

>>>   چال لغمانی گری عیسی خان کارگرافتاد
بیخبر از ده دانا

>>>   هموطنان عزیز،برادران و خواهران ! بالآخره به حال خود و مردم خود رحم کنید . همه سربازانیکه د ر آن روز و در آن ساحه به صورت صادقانه و شجاعتمندانه وظیفه اجرا کرده اند قابل قدر اند . چر ا ما همه قوماندان شده ور هبر همان یگان نظامی شده ایم ؟ آن گروپ از سر با زان از خود قوماندان و فرمانده داشتند که فعالیت آنها را تحت نظر داشته و شخص مستحق را به مکافات پیشنهاد کرده است.

>>>   من گفتم که دروغ است این کار دولت بی کفایت بود که مردم فکرش مشغول یه جا دیگه بشه و نتوانیشون زیر سوال نره

>>>   این مسله به بسیار ساده گی حل شده میتواند به نظرم تمام اطراف پارلمان کمره های امنیتی دارد فیلم آنرا دیده به آسانی می توان ثابت ساخت که جرف کدام درست است. اگر کمره امنیتی نباشد به دست عیسی خان و صدیق جان تفنگ بدهید تا هنر نشانه زنی خود را ثابت بسازند. آیا صدیق جان از اصابت مرمی زخمی شده بودند آفرین به ایشان که چقدر زود به سرپا استاده شدند.خداوند تمام ما و شما را هدایت نیک کند
شوخ راستگو

>>>   هر سر باز اردوملی که بوده خداوند برکتش بدهد با این زدنننن پول و مال هم نوش جان عیسی خان لباس اردوملی که بر تن داره
ادریس

>>>   دوستان سلام انشالله که ماه مبارک رمضان را بخوبی سپری نماید . در رابطه به ریزه گل فهرمان و عیسی خان فهرمان باید گفت که ان زن با شجاعت صرف از خانواده و سنگر مادر وطن حمایت کرده بود و دشمنان وطن را از بین برده شکست داد خداوند اجر ذخروی نصیب اش کند. مگر عیسی خان هم دین ایمانی و وجدانی خود را انجام داد وظیفه که برایشان سپرده شده بود با مردانگی به پایان رساند. این دولت مردان دزد و وکیلان اکثرآ خاین بخاطر ادامه دادن ...نوش شان زنده مانده اند از این لحاظ او را تقدیر نمودند . چرا سربازان که در ولایات بدخشان ، کندز نورستان هلمند و دیگر ولایات ناامن از خود مردانگی و شجاعت نشان داده اند و حتی خانواده های شهیدان گلگون کفن تقدیر نمیشوند. خداوند اجر و سعادت دارین نصیب شان نماید.
کاکر

>>>   این همه کار وندی های است که دیگر راه برای چور و چپاول شان ختم شده و این راه را یگانه امیدی برای امروز و فردای خود میدانند.

>>>   هههههههه حالا گل مرجان دیگه هم پیدا شد، این صدیق ه گمان اغلب که از تیم گل مرجان است. باید انتحاری از سر شود دیده شود که کی کشته است هههه
خراسانی

>>>   در این واقعه هم گل مرجان پیدا شد حتمآ صدیق از پنجشیر است.
افغان بچه گک.

>>>   خو دیګه پنجشیری است

>>>   این همه از طرف چند مزدور دسیسه شده که نمی خواهند این تقدیر ناچیز که حداقل از سربازان وطن به طور مثال صورت گرفته دیده پزیرش داشته باشند
س . ف

>>>   عیسی خان و صدیق خان!هله زود شوین یک «موافقتنامه سیاسی»‌ امضاء کنین و همه چیز را ۵۰ ۵۰ تقسیم کنین که کدام «گلمرجان » پیدا نشه !!!!!!!!!!!

>>>   بـــه صدیق هم باید اپارتمان وموتر وپول بدهند اگر اینبار نزده باردیگر که پاکستان دوست ما انتحاری فرستاد میزند

>>>   برای صدیق ګل مرجان یک کوه زمرد پنجشیر را بخشش میکند چرا که پای را در یک موزه کرده است. ولی خودش مانند ګل مرجان از مهیب انفجار ضعف نموده بود. صدیق در حال بیهوشی. در خواب شش انتهاری را کشته است و خواهان شش خانه است

>>>   وند گیر ها کی دیده میتوانند که کسی دیگر تقدیر شود پول نقد و موتر را صاحب شود و اینک به چه هیله و نیرنگ میخواهد خودرا در این امتیازات شریک سازد ، توبه از این مردم ......عیسی خان قهرمان دل های همه افغان ها است وتو پنج شیشکی نمیتوانی جلو قهرمانی اورا بگیری .به فکر من حفیظ منصور میخواست در این تحفه ها سهم داشته باشد این کار او است.
نیلوفر

>>>   حفیظ منصور ... انسان های روی زمین است و خیلی هم پر رو ... است. او با وجودیکه دانش و حتی سواد حسابی ندارد، همیشه خودش را یک سر و تنه از دیگران ، بالا تر میداند...در مجلس رسمی پارلمان دیدید که مثل ... بشر دوست را تهدید به لت و کوب کرد؟! حال از این ... شکی نیست که باز هم ماجرا جویی کرده باشد و پخواهد حقیقت را در اذهان عامه، وارونه جلوه دهد. حال اگر کمره های امنیتی هم بگفتهء دوست ما نشان دهنده قهرمان اصلی باشد، آقای منصور مشهور به ...میگوید آن قسمت فلم کمره ها دست کاری شده وگرنه از بین برندهء انتحاری ها همان صدیق خان بوده که در اثر شنیدن صدای اولین فیر، به اغماء رفته بود و درست دروقت توزیع تحایف به عیسی خان، از حالت بیهوشی برآمده و چون بر اثر صدمهء وارد شده بر روان مبارکش، قادر به صحبت کردن نبوده، جناب محترم منصور را افتخار بخشیده است تا به نماینده گی از او صحبت نموده و هم به عنوان وکیل مدافع اش، از حقوق نقض شده و مکافات غضب شدهء وی دفاع نماید! البته هر زمانیکه خودش قادر به سخن گفتن شد، سخنان منصور را تآیید خواهد کرد!

>>>   این تقلب چی حالت است.
ع

>>>   این عیسی خان لغمانی مقصر نیست بلکه عکس العمل بیجای مجلس نماینده گان بطورشتاب زده وسراسیمه، خنده دار است عکس العمل نماینده گان مجلس شبیه فرخنده کشان شاه دوشمشیره بدون ارزیابی وشتابزده اتفاق افتاد
"شفق"

>>>   جالب اینجاست که دوسالی قبل سرباز پولیس بنام جانعلی یک انتحاری رابغل کرد وجان ده ها مردم ملکی وبی گناه را نجات داد وخودش به لقاءالله پیوست ولی کسی بنام قهرمان ازویاد نکردکه هیچ، بلکه خانواده وفرزندان بی سرپرستش را یک افغانی هم کمک نکرد.میدانیدچرا؟ چون او جان خوده برای مردم بی گناه داد ولی عیسی خان لغمانی از چندتا... پارلمان حمایت کرد لک ها بهای خون ملت برایش سرازیر شد. جای تعجب نیست این واکنش های احمقانه اگردر رهبریت افغانستان نبود امروز افغانستان روبه آبادی بود.
سرباز فرقه

>>>   هر روز ودرهرنقطه افغانستان روزانه سربازان قهرمان اردوی ملی قربانی میدهد شهید وزخمی میگردند،فامیل های شان ازطرف دشمنان وطن مورد تهدید قرارمیگیرد نه ریاست جمهوری نه وزارت دفاع ملی نه ولسی جرگه ونه مشرانوجرگه سربازان مستحق تقدیر وتشویق کردند عیسی خان درست است مگرمثل عیسی خان درنقاط مختلف کشورقهرمانان داریم آنها را کی تقدیرکنند.
پکتیاوال

>>>   سلام هموطنان تعات و عبادت نان قبول حق
اولن که برای جناب یسفزی که میگوید عیسی خان پیشک را کشته نمیتواند پس آن شیش تایی را که عیسی خان سوراخ کرده بود پیشک نه بلکه موش بوده یعنی کم ارزش تر از پیشک پس حتما افغانستان هم ارزشش برای شما اندازه یک موش است دوما در مورد نظر آقای خراسانی آفرین بر تحلیل خوبی تان بجا فرمودی من نظرم اين که گل مرجان وامسال شان دیگر هشیار شده بیشتر از این خودرا رسوا نمیکند سه وما بلی عیسی خان نه کدام قهرمان قلابی است و نه کدام مارشال قلابی بل برای من یک قهرمان واقعی است ..ایف شد جناب یسفزی اگر میشد چند تا از این شروفساد پیشه گان را از سر راه مان بر میداشتیم

>>>   قهرمان صدیق خان پینجشیری است که انتحاری هارا از پا در آورد متصفانه که او زخم بر داشت ولی شیر شکار کرد روبا برد عیسی خان از موقع استفاده کرده چال لغمانی خوده زده تمام مردم خوب می فامد از چال لغمانی

>>>   در جنگها عمومآ از راه پر خطر صرف یکنفر تلف میگردد نفر های بعدی موضع امن را اتخاذ مینمایند این ادعا که یکنفر هر شش را به فیرهای تفنگ (نه توسط بم) بکشند قابل قبول نیست .

>>>   عیس خان از تبار فاشیست و تقلب کار است گناه او نیست.

>>>   برآی من که همه مردم افغانستان قهرمان هستند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است