پیشنهاد ازدواج فرحناز فروتن به عیسی خان لغمانی(عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۹    ۱۳۹۴/۴/۴ کد خبر: 97828 منبع: پرینت

یک خبر تایید نشده حکایت دارد که فرحناز فروتن یکتن از خبرنگاران ... به عیسی خان لغمانی پیشنهاد ازدواج داده است.

فرحناز که در روز واقعه برای تهیه خبر به منطقه درگیری رفته بود، گفته است که عاشق شهامت و مردانگی عیسی خان شده است.

او به یکی از همکارانش گفته است: «هنگام تهیه گزارش وقتی به چشمان عیسی خان نگاه کردم٬ هیجانی عجیب سراپایم را فرا گرفت. می خواستم در همان لحظه فریاد بکشم و بگویم که عیسای من دوستت دارم اما از شرم همکاران و دیگرانی که آنجا بودند احساسات خود را نهان نگه داشتم. حالا می خواهم تمام جهان بداند که یک دختر افغان عاشق یک مرد افغان شده است. من او را دوست دارم.

یکی از خواهرخوانده های فرحناز که نخواست نامش فاش شود گفته است که فرحناز چشم به پول و ثروت عیسی خان دوخته که بعد از آن حادثه به وی اهدا گردیده است.

هنوز عیسی خان به این درخواست واکنش نشان نداده است. عیسی خان صاحب یک زن و سه فرزند است.

فرحناز در این مورد گفته است که با خانم و فرزندانش مشکل ندارد چون در اسلام یک مرد می تواند ۴ همسر داشته باشد.

مریم کابلی

 

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201506/201506250846192754.jpg

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ای دیگه چه رقمش است ؟؟؟؟

>>>   محترمه فرحنازفروتن باحیات قهرمان مابازی کرده است چون اختلاف فامیلی قهرمان حیات قهرمان راتهدیدخواهدکرد.چون امکان داردحریفان قهرمان پول
مشابه راخرچ کندتاقهرمان رانابودسازد.این گپ هاراکنارگذاشته قهرمان راباخانم و اولادش یک سفرخارجی فراهم آورندازیکطرف تاثیرقهرمام بحال خودبماندازطرف دیگرتهدیدقهرمان خساره دیگری بروحیه واردنکند. محترمه فرحنازتوجه فرمایندجوانان قهرمانتروداناترازین رادرکشورفراوان داریم عشق شان مضربخودودیگران است.
وطندار

>>>   دختر زمانه همچنین اند .

>>>   بسیار جالب است . عیسی من دوست دارم . در اسلام یک مرد میتواند 4 تا زن بگیرد. از همه این جالب است من با زن عیسی مشکلی ندارم . امیدوار هستم که این عیسی قهرمان ملی شما زنده بماند.
حبیب الله یوسفزی

>>>   حالا باید صــــــــــدیق را بگیری چون قهرمان اصلی او بوده وعیسی خان چال لغمانی رده برو دنبال صدیق که زخمی هم هست ودلش را بدست بگیر

>>>   او دختر بازی نخوری، پیشمانی سودی ندره.

>>>   این دختر زیبا فکر کنم که بدبختی اش را دوست دارد. عیسی خان همچو کاری بزرگی هم نکرده است که تو عاشق او شده ای. شما مگر لغمانی ها نمی شناسید در چالبازی و فریب دادن در کشور ما زبان زد است.

>>>   مــــــــــــــبــــارک ! زوج خوبی هست فرحناز را هم باخود به اردوی ملی ببرد !

>>>   مناسبتر اینست که عیسی خان با ریزه گل وصدیق با فرحناز عروسی کنند

>>>   چقدر خوب. واقعاً به هم می زیبند. خداوند وصلت شان را نیک و مبارک کند.

>>>   فرحناز جان دختر افغان (واقعا از دل من از قلب من از نفس من صحبت کردی و گفتی: "عیسای من دوست ات دارم، واقعا نام عیسی دوست داشتنی است" .....
دوست عیسی

>>>   دختر سر عیسی خان بازی میکند. دختر را نگیر هیسی خان!

>>>   آقای یوسفزی، فرق زیادی بین طالبان با داعش وجود ندارد. هردو این گرو مردمان ملکی و بیگناه را می کشند. شما که از طرفداران طالبان هستید کمی فکر کنید که دیدگاه و برداشت شما طالبان از اسلام با داعش چه تفاوتی دارد؟ ....خودتان بفرمایید از این تعداد چند نفر از عساکر آمریکایی و ناتو هستند؟ بله ما هم به عنوان یک مسلمان از هرگونه خشونت وکشتار مسلمانان و افراد ملکی توسط داعش متنفریم و لی عملکرد طالبان هم تا کنون نشان داده است که فرقی با داعش ندارند. داعش و طالب هردو دستپروررده و مزدور آمریکا و صهیونیسم است. آقای یوسفزی شما اگر از طالبان متفری باید در مورد طالبان هم ایگونه باشید.طالب و داعش دوروی سکه ای هستند که توسط آمرییکا و صیونیست ساخته شده اند.
با احترام ایران مستقل

>>>   حبیب الله یوسف زی یکی از افراد... به بیگانه نوشته که از تصیم گیری طالبان به قتل عسی خان را به نوع ی بیان داشته است عسی خان متوجه باشید که نشود دشمنان مردم افغانستان به این تصمیم بد شان موفق شوند .

>>>   پيشنهاد خوبي است اگر خانم عيسي خان مشكلي نداشته باشد با فرحناز خانم.هر انسان دوست دارد شوهر يا خانمي خوبي داشته باشد.نيت خير است خداوند بهم برسانشان اگر خيرشان باشد انشالله.
اجمل از لندن.

>>>   ... یک کم حیا خواهر امثال تو افغانستان رو خراب کرده از آه زن و بچه هایش بترس آبروی زنانی که در افغانستان تحصیل میکنند یا اشتغال دارن را بیشتر از این نبر . عیسی خان اگر مرد است یک قهرمان ملی بماند وجه اش را در افکار عمومی خراب نکند و ریشه ی این قسم آدما را در جامعه خشک کند.

>>>   همانطور که در خبر هم درج شده این مطلب شایعه است. به شایعات نباید دامن زد.

>>>   گفته که با زن عیسی خان مشکل نداره باید بفهمد که زن عیسی خان با او مشکل خواهد داشت بگزار که با خانواده و اولاد های خود در فضای خوشی و امن زندگی کند احساسات خود را از یک طریق دیگر مانند کمک مادی ابراز نما خواهر مسلمان.

>>>   عیسی خان لغمانی یک ... اصیل کشور است و با همچون دختران ... هم نمی دهد
خراسانی

>>>   عیسی خان لغمانی نوش جانت برادردرزندگی تان بسیارخوب خواهد شد دومین نفری که بعد ازمردن احمد ظاهرمرحوم است .
صیفو ازکابل

>>>   او دختر من چند سال قبل 20 طالب را حرام کردم و برایت ثابت میسازم. بیا با من را بگیر.اگر بلی گفتی بعد شماره تماس را برایت میدهم.تشکر
ذکی

>>>   نباید سرنوشت اطفال کشور قربانی خواسته های شخصی آموزگاران گردد نزدیک به یک ماه میشود که هزاران تن از آموزگاران مکاتب شهر کابل و برخی از ولایت های کشور به نسبت کم بودن معاش، زیاد بودن زمان تدریس، نبود امتیازات و نبود مسکن و وعده خلافی های حکومت وحدت ملی، دست به تحصن زده و از تدریس شاگردان شان دست برداشته اند. گرچند این حرکت مدنی آموزگاران برای احقاق حقوق شان در خور ستایش و ستودنی است؛ اما این موضوع را هم نباید دست کم گرفت که هزاران طفل کشور در درازای این مدت درهوای گرم تابستانی همه روزه به مکاتب شان میروند، ازینکه آموزگاران به بهانه تحصن به وظایف شان حاضر نمی شوند و یا حاضر به تدریس نیستند، با دست خالی دوباره به خانه های شان برمی گردند، مایه نگرانی جدی به سرنوشت و آینده اطفال کشور تلقی می گردد. همه ی مان میدانیم که در اثر چندین دهه جنگ و بی ثباتی، کشور مان دچار مشکلات گوناگون گردیده، به بیشتر حقوق و ارزش ها توجه و رسیدگی لازم صورت نگرفته، فرهنگ بی عدالتی، زورگویی، خویشاوندسالاری و... همواره در همه بخش ها و ادارات این کشور حاکم بوده و حق به حق دار آن آنطوری که لازم بوده، نرسیده است. حکومت وحدت ملی هم از بطن همان مشکلات بیرون آمده و بعید نیست که تمام مشکلات جامعه یک سره و به زودی رفع گردد. اگر وضعیت کنونی کشور به همین گونه ادارمه یابد، این هراس وجود دارد که بی عدالتی ها بیشتر از پیش زبانه خواهد کشید و وضعیت اقتصادی و امنیتی مردم مان بدتر ازین خواهد شد. انگار، با این امکانات محدود حکومت وحدت ملی، تمام خواسته های آموزگاران به زودی تحقق نخواهد یافت؛ اما دیده می شود که هم حکومت و هم شورای ملی کشور مصمم ودر تلاش اند تا به خواسته های برحق آموزگاران رسیدگی نمایند. بنابرین از تمام آموزگاران ارجمند تقاضا می گردد تا به خاطر خواسته های شخصی شان، بیش ازین با سرنوشت اطفال این کشور بازی نکرده، به تدریس شان حاضر شوند و مسلک مقدس و ارزش والای شان را نزد دولت و شهروندان خدشه دار نسازند. و همچنان از رئیس جمهوری کشور آرزو برده می شود تا آنچه به آموزگاران تعهد نموده در صورت امکان بدان عمل نماید. به همین ترتیب وزارت معارف و دیگر مسؤولین مربوط نیز به نوبه خویش به خواسته های برحق آموزگاران کشور رسیدگی عاجل و لازم نمایند.به امید روزی که هر آموزگار، هر مامور و هرشهروند کشور به خواسته های برحقش دست یابد، کار به اهلش سپرده شود و دست ستمگران از بالای مظلومان کوتاه گردد.
کابل - حشمت الله بیان

>>>   اهتمام دروغ است فرحناز فروتن در صحه اصلی فیس یوک خود این شایعه را ردکردند.
اهتمام

>>>   اگر فرحناز بالای پول های عیسی چشم دوخته گفته نمیتوانم در غیر او هزاران جوان قهرمان مجرد در کشور است

>>>   اصل قهرمان صدیق است.
ع

>>>   فرحناز مبارکت ولا خوشم آمدتو میتانی ،! بشرطیکه ...

>>>   بین عیسی خان و جانعلی چه تفاوت است؟عیسی خان از ارگ ریاست جمهوری الی پارلمان تقدیر شد و هدیه ها اخذ کردند جانعلی جانش را فدا کرد تا دیگران زنده بماند حتی نام جانعلی از طریق اخبار تلویزیونی نشر نگردید . اما تفاوت دیده میشود ...

>>>   باعرض سلام به همه خواننده گان محترم .بعد به شماخواننده گاه محترم به عرض میرسانم اینکه فرحناز فروتن یک دخترمسلمان است ودریک خانواده مسلمان تحصیل کرده وبادیانت به دنیا آمده ومتعلق به یک فامیل با آبرو ٰ باعزت وباوقار میباشد فرحنازفروتن یک شخصیت عالی ویک خبرنگاربرجسته این سرزمین است که یکایک مشکلات مردم این سرزمین را برروی شماخواننده گان محترم وحاکمان این کشور برملامیسازد ودلیرانه به شمامردم غیور خدمت میکند پس آیاشایسته است که به شخصیت این طوریک جوان پرکارکه درراه آزادی وخدمت به وطن سرخودرا در دست گرفته در خطرناک ترین خط مقدم جنگ برای شما از حال واحوال این وطن شماراباخبرمیسازد لطمه وارد کنید آیاشایسته است به یک جوان که ازدل وجان به شما مردم رنجیدیده که به چشم سرمشاهده میکنید که چگونه برای این وطن ومردمش خدمت میکند شخصیت اش را ترورکنید ٰ پس به شماهموطنان عزیزگفتنی من این است که هرچه که درزبان می آورید نشان دهنده شخصیت خودشمابوده وانشاالله ازتوطئه افراد مغرض درامان خواهدماند .
همایون

>>>   من تاهنوز200 طالب را به جهنم روان کرده ام یکی پیداشود مرابگیرد.اگراوکی کردی منم حاضرم...
قهرمان ملت

>>>   خخخخخ او هم کم از او نیست! دید که این همه پول بلاک و موتر بیا که مه هم یک لاف بزنم

>>>   مقبول است اگر من به جای عیسی خان میبودم قبول میکردم ...

>>>   این هم یک دسیسه است به این طور میخواهند که برای عیسی خان نسبت اختلاف فامیلی تشویش روحی ایجاد کنند وانرا در اینده نگذارند تا به خاطر ارام وظیفه را انجام دهند .

>>>   راستی که لغمانی شیطان ره فریب داده
بدخشانی

>>>   چه معلوم است فرحناز فروتن نیز یک کارمند ای اس ای باشد؟؟؟؟؟؟و از این طریق وی را ازمیان بردارد و یا حد اقل زمینه سازی نماید؟؟؟

>>>   من به حرفای برادرهمایون موافقم ازدیگه برادراه وخواهراه خواهشمندم دراین باراتوطیعه درست نکنید ازخداورسول بترسید ازخواهر فرحنازخواهشمند ام درباره حرفای مردم گوش نکنید
صمیمی ازايران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است