بغدادی جان اینجا افغانستان است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۸    ۱۳۹۴/۳/۲۸ کد خبر: 97281 منبع: پرینت

ملا عمر یک نامه به ابوبکر البغدادی در 2200 کلمه نوشته و گفته است که بغدادی جان اینجا افغانستان است و در هر یک ثانیه ما کفار را به تعداد ریش های مبارک شما می کشیم. شما لازم نیست زحمت کشتن افغانستانی های ما را از عراق و سوریه تا افغانستان بکشید چون این موضوع داخلی ما است پس بگذارید ما با تمام نیرو و ایمان خودمان به کشتن افغانستانی های خودمان ادامه دهیم و اگر شما اینکار را کنید ما بسیار بی غیرت و بی ننگ هستیم که یک خارجی بیاید و مردم ما را سر ببرد.

بنابراین سهمیه کشتن مردم عراق و سوریه و کشورهای عربی مربوط به شما است و ما هم مردم شما را نمی کشیم و در امور سلاخی کردن تان مداخله نمی کنیم.

ملاعمر که نامه اش را ملامنصور نوشته است ادامه داده است که ما مشکل خاصی با هم نداریم، شما هم ریش دارید و من هم، شما هم شکل و شمایل تان را از بچه های فیلم های هالیوددی به سرداران صدر اسلام درآوردید و من هم، شما هم مثل آب خوردن گردن می زنید و من هم به راحتی سر می برم. حالا اگر شما برای صرف چای و چلم و نصوار به اینجا تشریف می آورید قدم تان بالای چشم ملا داد الله ولی اگر می خواهید بدون اجازه من یا در موازات طالبان بکشید باز تمام مسلمانان جهان از کار شما ناراحت می شود.

ملا عمر کمی از رشادت های عبدالله عزام و اسامه بن لادن و ابومصعب الزرقاوی یاد نموده و گفته است که اینها هم مثل تو عرب بودند ولی مثل اولادم آدم بیش از اندازه در جزییات کشتار و آدمکشی دخالت نمی کردند و شاگردان خوب جهاد افغانستان بودند.

حالا نمی دانم ابوبکر ابغدادی در جواب نامه ملا عمر چه خواهد گفت اما ظاهرا قبلا به ملا عمر گفته است که تو یک آدم نادان و بی سواد هستی که در طول بیست سال جهادت از ولسوالی دامگام و بره کی برک و دو سه جای دیگر فراتر نرفته ای در حالی که ما همین حالا تصمیم داریم نصف کره زمین را در تصرف خود در بیاوریم و چیزی کافرهای آسیای میانه را گردن بزنیم.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   طنزی خوب است

>>>   جواب نامه اين بوده.
او بيغيرت اگر تو خوب كار ميكردي در اين ٢٠ سال ظهورتان همه شهروندان افغان را سر ميبريدي. پس بگذار من بيايم در طول يك سال ريشه افغانها را از زمين خشك كنم. ملا عمر با خواندن اين نامه سر به سجده شد و نزد خدا توبه كرده و شكايت كرد. دست مره اي آس اي بسته كرده بود وگر نه صد تا بغدادي در كشتن مردم بي دفاع و بي گناه پيش ما شاگردي نميتوانست و گفت برادر ما بغدادي را هم توفيق بده كه به تباعي و بربادي اين كشور به ما كمك ميكند. ادامه دارد.
اجمل احمدزي از لندن.

>>>   جالب و زننده است برای این بیشرف های قرن بیست ویک که درمقابل دادگاه الهی پاسخگوباشند. که چرا این همه انسان های بیگناه را میکشند...
غلامی از هلمند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است