با ورود طالبان حکومت تکمیل می شود!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۷    ۱۳۹۴/۳/۷ کد خبر: 95874 منبع: پرینت

زمزمه ورود طالبان به بدنه حکومت وحدت ملی بالا گرفته و هر روز که می گذرد، روزنه های بیشتری برای ورود طالبان به حکومت باز می شود.

یک ضرب المثل انگلیسی است که می گوید در سیاست دشمنان فرضی بساز تا به وسیله آنان دشمنان واقعی خود را نابود سازی!
این موضوع دقیقا در زمامداری دست نشاندگان آمریکایی در افغانستان صدق می کند.

دوطرف جنگ را آمریکا تقویت می کند که یکی به اصطلاح دوست و دیگری دشمن است. در حالی که هردوطرف درگیری تمامی تجهیزات و تامینات خود را از آمریکایی ها دریافت می کنند.

اما اکنون گمان آن می رود که این دوست و دشمن (دولت و طالبان) باید کنار هم باشند و دشمن فرضی دیگری بنام داعش رشد کند و باز چند صباحی مردم را سرگرم نقشه های شیطانی خود نموده دست آمریکایی ها را در غارت و رسیدن به اهداف شان باز بگذارد.

متاسفانه در این مسیر علاوه بر مزدوران شان از تعدادی با تحریک های مذهبی و اجتماعی و قومی استفاده می کنند و این مردم بیچاره بازهم فریب شیطان بزرگ را می خورند و یکبار دیگر تاریخ تکرار می شود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ما هیچ گونه تمایلی برای رسیدند به قدرت نداریم. زمانی که دیدیم کشور توسط صلیبی ها خونخوار صفت اشغال شده است به فرضیه خویش که خداونده رحمان بر ما واجب کرده است در برابر این شیاطین جهاد می کنیم. تا کشوره اسلامی افغانستان را از یوغ استکبارات جهانی ازاد نماییم. بارها تاکید نمودیم . که تا زمانی که حتی یک اشغالگر در افغانستان حضور داشته باشد در هیچ شرایط گفتگوی صلح را اغاز نخواهیم کرد. صلح یک پیروزی بزرگ تلقی می شود برای ملت. اما تا زمانی که طرف مقابل به خواسته های ملت ستمدیده افغانستان احترام قایل نشود . در هیچ شرایط صلح صورت نخواهد گرفت. ننگ بر عین و غین باد
حبیب الله یوسفزی

>>>   باورود طالبان وحزب اسلامی افغانستان به رهبری رهبر فرزانه این حزب افغانستان شمول یعنی حکمتیار حکومت تکمیل میشود
نقــــــوی

>>>   صلح با طالبان و نشست با طالبان غیر از تقویت روحیه دشمن و فرصت دستبازی به پاکستان هیچ نتیجه نخواهد داشت. پروسه صلح در ظاهر امر متشکل از اصطلاح خیر و از افراد وابسته به افغانستان متشکل شده است ولی در حقیقت پروسه به نفع پاکستان تمام میشود. بخاطریکه طالب یک گروه خود فروخته و ناتوان از منطق، علم و دانش استند. طالبها غیر از کشتار، انتحار، تخریب و نفاق اندوزی هیچ هدف دیگر ندارند و نه هم قابلیت صحبت را دارند. زمانیکه طالبان خلاف کتاب مقدس مسلمانان یعنی قران کریم و سنت مطهر حضرت رسول مقبول ص عمل میکنند دیگر از این گروه چه توقع داشت. کیها در افغانستان کافر استند که اینها انتحار میکنند. اینها آله دست و جریه خوار یهود و دشمنان اسلام استند و باید مردم افغانستان بر علیه این جنایکاران اعلام جهاد نموده و هست وبود شانرا از کشور محو کنند.
شمشیرخان ننگرهاری

>>>   طالب ،القاعده ،داعش ،بکوحرام ... تماماً دست نشانده اسرایل وآمریکااست هروقت آنان خواست صلح میشود درغیرآنصورت نه صلح است ونه دیگه.
ع

>>>   اگردلیل شان حضورنیروهای خارجی است پس درولایاتیکه حتی یک خارجی هم نیست چرامیجنگند؟ درجریان مقاومت چرامیجنگیدند؟درحالیکه نه خارجی هم نبود. باداران شان نمیگزارندکه دشمنان مردم افغانستان هستند.
عبدالخلیل ازکندز

>>>   این گاو صدهزار کیلو شیر را پاکستان به جلو اشرف خان حلال نمیکند. تابتواند از طالبان استفاده میکند. هنوز خیلی زود است که پاکستان از پروژه سودآور طالبان دست بردارد. غنی خان راه غلط و اشباه و خائنانه میرود و مردم را قتل عام میکند. طالب زبان زور را میداند و هیچ زبان دیگر را نمیداند. جناب یوسفزی صاحب طالبان مزدور مزدور بیگانه اند و از آی اس آی نوکر امریکا پیروی میکنند. این مزدوران در پاکستان نشسته اند و مردم بیگناه را قتل عام میکنند. در این دنیا مردم از شمال انقام میگیرند ...
حقیار کابل

>>>   صلح با پاکستان یک دورغ برزگ است. پاکستان هیچ زمانی افغانستان نیرومند، امنیت و صلح جو را در همسایگی خود نمیپذیرد. این سیاست تاریخی و مافوق استراتیژیک پاکستان است که ملت افغان را نابود کرده
یارمحمد کابل

>>>   نوکران پاکستانی و عربی و غربی ...به امید خداوند توسط اردوی ملی افغان پولیس ملی و امنیت ملی افغان نابود خواهد شد ....

>>>   طالبان باید اول دست از نوکری امریکاییها و پاکستانیها بردارد تا دولت افغانستان با اینها مزاکره کند . در غیر اینصورت طالبان به خاک و خون یکسان خواهد شد و سرنوشت شان مرگ است .
احمد

>>>   کلمه قشنگ صلع را خراب نکنید ، شما ها که صلع را قربانی خونریزی کشتن جپاول در بردی بی خانمان کردن مردم بیچاره فروختن سلاح و بی نامونس وطن میدانند بهتر این است که جنگ باشد ، صلع که همه روزه اذیت خانم ها اسیر و در چار چوپ خانه زندانی گردد این صلع نیست این بردگی یست . کسانیکه در بالا گفته اند که ما با امریکایی صلع نمی کنیم ، خود حقوق بگیر امریکایی ها هستند مانند مرد اعتراف کنید .

>>>   موضوع صلح را قدرت ها نتوانست یا نخواست پس از چند نفر بدون هیچ قدرت چه انتظار داشت آنها بدور شرینی میگردند تا چند افغانی کسب کنند سفریه برای ایشان میشود و یک سفر میکنند و مثل همیشه بازمیگردند کسی پرسان ندارد که دست آورد چه است با احترام

>>>   طالبان اجیران ولد خطا مزدوران پاکستان انگلیس ویهود میباشند از همه اعمال شان همه مسلمانان را شرمانده از خود چهره برخلاف ارشادات اسلام به جهان نمایش بجا اوردند در زمان حاکمیت شان با کدام خارجی مرتکب جنایات وقتل های گروهی شدند ومسبب اصلی زمینه سازتهاجم باداران شان به کشور ماشدند از اعمال شرم اور شان کی منفعت میبرد مردم بی گناه مسلمان مظلو م یا کی.... قضاوت بیشتر را شما کنید
صالح کابلی

>>>   نتیجه و ...؟؟؟!!!!!!!
قتل عام در بدخشان، کشتار در قندوز و حملات انتحاری در کابل و ولایات از نتائیج این نشست بود. طالبان اعلان کردند که از کشتار و قتل عام مردم بیگنان و زندانی افغانستان بدست حاکمان مزدور پاکستان دستبرنمیدارند و جنگ را تا اشغال افغانستان از طرف پاکستان بقدرت آی اس آی ادامه میدهند.
عبدالکریم کابل

>>>   امریکا و غرب میخواهند که نیروهای امنیتی افغانستان نسبت به نوکران امریکا و پاکستان یعنی طالب القایده داعش نه قوی باشد و نه ضعیف .
به این معنی که نه مخالفان مسلح دولت غنی که از کاخ سفید و اسلام اباد حمایت میشود از بین برده شود و نه دولت غنی سقوط کند .
یعنی که باید تعادل حفظ شود تا نا امنی و جنگ دوامدار باشد تا امریکا و غربیها پلانهای دها سال دیگر را اجرایی کند .
به این دلیل امریکاییها در طول 14 سال نخواستند نیروهای امنیتی افغانستان را به سلاحهای سنگین تجهیز کنند و همچنان نخواستند که قوای هوای افغانستان حتی یک طیاره جنگی داشته باشد . حریم هوای افغانستان هم که 14 سال است در اختیار امریکا و غرب است .

>>>   طالبان در بدنه دولت رشد کرده است و توسط خارجی ها تمویل می شود
عاشر

>>>   از رئیس جمهور یهودی دستنشانده امریکا چی توقع ؟ از کسی که صرف در یکهفته بعد از رئیس شدن پیمان خائنانه با امریکا را امضا کرد و افغانستان را به امریکا فروخت و افغانستان را مستعمره ابدی امریکا کرد چی توقع ؟

>>>   امریکا بزرگترین شیلطان در جهان است که دامنه جنگ و نفاق را در افغانستان کاشته از یک سو حکومت افغانستان را حمایت میکند و از سوی دیگر طالبان ...را حمایت میکند.ای مسلمانان عزیز! متوجه طالبان خودفروخته! شما در برابر مردم متدین افغانستان جفا میکند. به ناموس خویش تجاوز میکنید. از امریکا کمک در یافت میکند. دین خود را نفروشید. مسلمان از دست تو طالب قاتل در بدر است. در واقع غلام امریکا هستید. توصیه من برای شما این است که اگر از افغانستان هستید بیایید صلح پیشه خود انتخاب کنید از برادر کشی دست بردارید. همه روز خبر از قتل و قتال است روزی را ندیدم که خوشی باشد. امیدوارم خداوند به توفیق عنایت فرمایند. تا از کشور دفاع کنید. غلام پاکستان و امریکا نباشد.....
ش.ف .ف ا.

>>>   جنایت طالبان نا بخشودنی است.
باشنده: ا. ف. ا

>>>   ...بر این کفار ... طالب وداعش خدایا تو چقدر صبر داری که این جنایات رامی بینی ولی سکوت کردی بنام اسلام طالب وداعش ودیگر تندروان چه جنایاتی میکنن وچه خون های بیگناهان را میریزن خدا یاخودت پشتیبان مردم باش.
دره صوفی

>>>   حکو مت فعلی باید جواب بدهد صلح با کی با همین مرد امیکه فر زندان عزیز شما را سر می برند امریکا بزرکترین شیطان در جهان است از یک سو حکو مت افغا نستان را حما یت میکند سوی دیگر طالبان را چه خونها ی بیگنا هان را میر یزن روز اخرت خدا وند جزای اینها را بدهد امین
فرستنده اقا محمد /فضلی / از کابل

>>>   از تمام اردوی ملی و پولیس ملی تقاضا میشود که دست از جنگ کشیده و بگزارید که اولادهای اشرف غنی یهودی...و عبدالله ... به جنگ بروند .

>>>   طالبان حکومت فارغ علم میخواهندیعنی دین وسیله عقبگردی دردست دیگران قرارگرفته ایتهامعاشخوران اجیراندیعنی دشمن فرضی و دوست فرضی همه اجیراند. حال جنگ بین اجران کشورهای خارجی به هرعنوانی همادامه یابدملت درنظرکسی نیست پس ملت بایدبرای خودراه سوم بامفکوره فراگیرداشته باشدتاروزی قیام مردمی همه مزدورراجهنم روان کندکند.
وطندار

>>>   بگذاریدکه طا لبان بیایند ،ممکن جنگ های لعنتی خاموش گردد اخر انون هم زمانی به خاطر قدرت گرفتن ...مانند دیگران ، این همه از یک کاسه اب می خورند ...طالب داعش ووو این همه به خاطر قدرت و تصاحب پول و قاچاق اند فعلا از مواد مخدر تغذیه نمی کنند؟ به خاطر قدرت همه می جنگد کسی به فکر حال و هوای مردم بیچاره نیست .

>>>   با ورود طالبان در حکومت جنگ و کشتار بدرون دستگاه دولت تعبیه میشود و سرطان طالبان همه دولت و ملت را میگیرد

>>>   باورد طالبان حکومت نه اینکه تکمیل میشود بلکه وضعیت حکومت بدترازحال خواهندشد.
ع

>>>   خدایا خودت به داد این مردم بیجاره و مظلوم برس.
سیدمحمدحسن بلخابی

>>>   همین حالا هم طالبان به برکت وجود اشرف غنی در بدنه حکومت جای گرفته اند. تنها ملا عمر هنوز وارد کشور نشده و در رأس امور قرار نگرفته است که اگر وضعیت به همین منوال پیش رود او هم خواهد آمد.

>>>   تنها راه رسیدن به صلح سرتاسری نیاز به یک اتحادملی دارد باید همه مردم افغانستان بدور از هر گونه مثئله قومی زبانی مزهبی دست در دست هیم با هر چیزی وهر کسی که کوچکترین هدف صدمه زدن به مردم و افغانستان عزیز را داشت مقتدرانه مبارزه کنیم و جواب دندانشکن به او بدیم اگر همه متحد شویم دشمن به خود این اجازه را نمی دهد که از یک قوم بر علیه قوم دیگر استفاده کند« پس راه نجاد افغانستان»« اتحاد ملی مردم افغانستان» زنده باد افغانستان با صلح و دوستی واتحاد ملی
صفی الله عالمی کوهستانی

>>>   یوسفزی وامثال ان بی خبر ازینکه طالب القاعده وامثال ان همه اجیران صلیبی ها اند پیش از امدن انها در مقابل کدام اجنبی هزاران مسلمان را به قتل رسانیدند وزمینه ساز امدن انها شدید جنگ پایان ندارد پایانش صلح است ا ین حرف صدای دشمنان وطن ماست که نا اگاهانه از زبان تان ارایه وبه اسیاب دشمن اب میریزید اگر موظف واستخدام شدید حرف جداست والی کمی به خود بیایید ......
صالح کابل

>>>   اشرق غنی کوچی ویهودی بسیارسخت متعصب هستنداز ابتدا حکومت اش چیزی که تعینات کرده زی زی ...هستند حق دیگرملیت های بیچاره تلف شده است. اگربه این قسم ادامه پیداکند حکومت 100فیصدسقوط میکندمردم بخاطرحق خودبرعلیه دولت برمیخیزه ودرمقابل دولت متعصب غنی می جنگه.
روشنفکران

>>>   طالب ها وقت قدرت داشند چه کردند که باز برگردند
سیدمحمدحسن بلخابی

>>>   طالبان هم انسان اند اما فقط کمی ... ومنطق سرشان نمیشوند.

>>>   گل احمد بااخلاص هستم باید افغانستان دورست شود من افغانستان رادوست دارم افغانستان صلح می خواهم افغانستان سربلند میخواهم دشمننانی افغانستان @آسیا یک پیکری آب گیل است

>>>   چشم داران در افغانستان چيزى كرده نتوانستن كور ها چى خواهد توانست مثل ملاكك عمر وباقى كوران هم دست اش ،

>>>   اگر تقسیم نکوند همه را طالیبان خاهد گریفت

>>>   آمدن طالبان در دولت زندان شدن یک قشر کلان جامعه است. یعنی پایمال نمودن حقوق ( زنها ) و برگشت تاریخ. مخالف ترقی و پیشرف در کشور . باز در غم عربها و هوا داران آنها افغانستان خواهد ماند . این روند است باید افغانهای بیچاره همه این مشکلات هایرا که شرق و غرب توسط جیره خواران شان آورده اند بچشند.
د غزنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است