امر خیل منفور یا محبوب؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۴    ۱۳۹۴/۳/۷ کد خبر: 95862 منبع: پرینت

در زمان کارزار انتخاباتی در پای نوشته های یکی از دوستان بابا امرخیل را شخص منفور و خاین ملی خوانده بودم و خواهان به دادگاه کشاندن وی شدم اما دوستم در جواب مرا متعصب و فاشیست خطاب نموده بود.

اینبار از حرکت مردم بغلان بخاطر برگشت جنرال امرخیل به صفت فرمانده امنیت این ولایت نه تنها حمایت می کنم بل حاضرم هر در را بکوبم تا باشد این جنرال وطن دوست و شجاع را دو باره به بغلان بیاریم.

به من تبار و تخلص شخص مهم نیست، این کارکرد خودشان است که یکی را محبوب دل ها می سازد و دیگری را منفور جامعه هر دو از یک تبار و قبیله هستند اما به ما کارکرد و اراده شان مهم است نه تخلص و اسم شخص.

من متعصب نه بلکه عدالت خواه هستم و مهم نیست که چه کسی درباره من چه قضاوت می کند.

شفیق خلیل زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دل ، خانه ایست کانجا نتوان به زور جا کرد ! امر خیل فعلا مورد تایید مردم شریف بغلان و کندز قرار گرفته است مبارکش باد . زمانی که مسوول میدان هوایی کابل بود هم خیلی صادقانه ایفای وظیفه میکرد اما از طرف مافیای مواد مخدر، مورد اتهامات دروغین قرار گرفت و از آن وظیفه، سبکدوش شد.

>>>   ای جاسوس پاکستان را باید مجازات کنید!

>>>   زمانیکه دریک کشور یک ... بنام قهرمان ملی مسما میشود درهمچو کشور یک خاین که پروسه انتخابات رابه بحران برده باشد میشود که به یکتعداد مردم محبوب باشد
مجاهدسربکف


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است