هر دم از این باغ، بری می رسد! (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۰    ۱۳۹۴/۳/۷ کد خبر: 95856 منبع: پرینت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201505/201505280755192105.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201505/201505280755453647.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یاااااااااا خداااااا یه فکری به حال این متوحشین بکنین .......من موندم که شهروندان هم هیچ عکس العملی انجام نمی دهند مثل یک شهر مسخ شده با مردمانی که هرروزآنقدر چیزهای عجیب می بینند که دیگر هیچ چیز آن هارا به واکنش وا نمی دارد ...بابا نخبه های فرهنگی آی اندیشمند آی اونایی که دلتون واسه فرهنگ میسوزه کاری بکنین دلم از این همه بی تفاوتی ها آتیش میگیره در کجای زمان ایستاده ایم ...کیستیم و به کجا می رویم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مارا چه می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

>>>   یک دیوانه بوده وباید این مجانین رادرارالمجانین جمع آوری نمودنه انکه پلیس وخانواده هایشا نغفلت ازوظایف کنند.
شیوای بلخی

>>>   باید هرچه زودتر به دارالمجانین انتقال داده شود واز طرف وزارت صحت عامه دوکتوران روانی دعوت شوند تاببنند که اګر واقعآ دیوانه باشد باید تحت تداوی قرارداده شود ولی اګر پشت پرده کدام سخن دیګر باشد باید به دار اویخته شود تاکشور ماازهمچو چتلی ها رهایی پیداکند
تحلیلګرمسایل روانی کشور

>>>   جاوید از هرات:

خدا... کنه ع و غ را .. مردم همه دیوانه شدن از دست کار های شان .. ای ع و غ ... نگاه کنید مردم را به چی روز انداختین..

>>>   دوستان گرامی شاید این چیزی که برای شما میگویم از نظر شما هیچ ربطی به یک ایرانی نداشته باشد و از نظر شما دخالت در امور داخلی کشورتان پنداشته شود اما چون در این سالها هر چند وقت یکبار خبرهایی به این شکل در مورد مردان و زنان افغان منتشر می شود به نظرم یک کودتای نرم خزنده فرهنگی می رسد. به این معنا که احتمال دارد این بنده خدا تحت تاثیر شبکه های تلویزیونی بوده باشد. بلافاصله با دیدن این عکس به یاد حرفی افتادم که آقای رحیم پور ازغدی در جمع مهاجرین افغان در مشهد زدند. ایشان گفتند مدتی قبل که به کابل رفته بودم شبکه‌های تلویزیون را در کابل چرخاندم و دیدم که از این برنامه‌ها می‌شود حدس زد بیست سال دیگر چه نسلی خواهید داشت؟ و ملت افغانستان که غیرتی ترین ملت دنیا بود دیگر این غیرت را نداشته باشد. در واقع ایشان شاید می خواستند بگویند با این فیلم ها و برنامه های ماهواره ای دیگر دانشمندان افغان تولید نخواهند شد و اتفاقا این همان چیزی است که آمریکا می خواهد. همان طور که امام خمینی که در سخن خود تلویزیون را دانشگاه یک کشور می داند. البته در ایران هم مشکلاتی هست اما روی تلویزیون کنترل وجود دارد و هر چیزی نشان داده نمی شود. این فرد فقط یک معلول است باید بگردید و ببینید علت این کار چه بوده است. امیدوارم توانسته باشم منظور خودم را به شما رسانده باشم. به علاوه هرگز قصد دخالت در امور داخلی کشور شما را ندارم و فقط نصیحتی که به ذهنم می رسید برای شما بیان کردم.
اشکان از تهران

>>>   لابد این هم به فکر پناهنده شدن هست کدام کشور خارجی مد نظرش هست یا واقعا کدام دیوانه است

>>>   هردم ازین باغ، بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد
این جوان یا مریض روانی است و یا فعال مدنی ! این فعالان مدنی هم بعضا کار های سمبولیک انجام میدهند که عقل افراد عادی مثل من و شما از درک آن ، عاجز است ! خوب حالا این جوان، چه فعال مدنی باشد و خواه مریض روانی، از خداوند بی نیاز ، برایش شفا میخواهم.
مورچه

>>>   دیوانه اس روانی از دست طالب و قیمتی و نداشتن درآمد. یک روز همه دیوانه می شوند

>>>   فکر کنم مثل کبری خادمی هوس فرنگ کرده.

>>>   شاید هوشیار نبوده انسان در حالت طبیعی این کاره نمی کنه

>>>   این را میگویند دیمو گراسی . حالانکه در یک کشور اسلامی او هم در جایکه تراکم نفوس است . مادران و خواهران این سر زمین این شخص را تماشا مینماید . از دست که روحیه پلیس مظلوم را حکام این سرزمین ضعیف نموده است نمیتواند که جلو این طور حرکات ها را بگیرد امید است دولت افغانستان ازین شخص پرسان کند چرا این طور خود را برهنه نموده است . ایا مریض است و یا بخاطر دیمو کراسی این کار را انجام داده است

>>>   این یک شخص عادی و نرمال نیست جنگهای طولانی باعث شد خیلیها در شوک اعصاب و روان بروند و این که: دوست محترمی که متوحش نوشتی احتمالا بسیار از جامعه افغانستان دور هستی و اطلاعاتت کم است. شاهد این نوع رخدادها کشور انگلستان هم با آن همه پیشرفت و مدرنیته بودن هست نه به صورت تکی بلکه به صورت گروهی و جنسیتی.

>>>   دوستان عزیز در ظاهر همه ما لباس به تن داریم ولی در باتن نه از روز یکه استقلالیت ما زیر سوال رفته

>>>   ...توبه همی قریه پنجشیر و مردم توت خورش مره دی.انه کده
احمد جمیل آرام از فاریاب

>>>   با سلام . زیاد هم چیزی عجیب غریب نیست حال یک فردی به دلیلی به سرش زده و میخواهد قدری آزاد باشد از کشتن آدمهای بیگناه که سخت تر و بد تر نیست هست ؟؟؟؟ .
طاهر

>>>   ههههه تو ایران هم از این موارد هست ولی عنوان خبر جالب بود هر دم از این باغ بری می رسد

>>>   این معتاد بود شما مردم دیوانه اید بخیالم.
ندا کارگر زورنالست بی بی سی...

>>>   کدام مشکلی نیست. او یک فعال مدنی است ! اگر در کشوری همجنسبازی و گروههای عریان نباشد از نظر غرب و خاصه از نظر BBC مزدور آن کشور دیموکراسی ندارد ! BBC..." ( که هر چند ماه یکی رسوا میشود) باید بگوید کدام کشور دموکراتیک است و کدام نیست !

>>>   لابد میخواهد که صبر و حوصله مندی ماها را به آزمایش بگیرد!

>>>   این از همان ګروپ فرخنده است این بسیار به زودی هم جنس بازی وعروسی مرد با مرد را رواج خواهد کرد این همه فعالیت مدنی ها است ...

>>>   این مردم بخاطرخارج رفتن ازهرکاری دست نمیزند.
ع

>>>   شاید قرص توهم زا مصرف کرده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است