دیدار رییس آسیا فوندیشن با وزیر مهاجران
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۷    ۱۳۹۴/۳/۷ کد خبر: 95854 منبع: پرینت

آسیا فوندیشن در سروی بیجاشده ها با وزارت مهاجران و عودت کنندگان همکاری می نماید.

در ملاقاتی که میان سید حسین عالمی بلخی وزیر مهاجران و رییس آسیا فوندیشن، در مقر این وزارت صورت گرفت، عالمی بلخی در رابطه به معضل بیجاشده ها صحبت نمود و گفت: می خواهیم این مشکل بطور ریشه ای و دایمی رفع گردد و رییس جمهور کشور نیز در این مورد با وزارت مهاجران توافق دارد.

وی علاوه نمود که می خواهیم غرض تثبیت آمار دقیق بیجاشده ها، تفکیک بیجاشده های واقعی از غیر واقعی، آنهایی که حاضر به برگشت به محلات اصلی شان هستند و تعدادی که نمی خواهند برگردند سروی دقیق صورت گیرد تا در مراحل بعدی تدابیر لازم اتخاذ و خیمه نشینی هموطنان خاتمه یابد.

در مقابل عبدالله احمدزی رییس آسیا فوندیشن در مورد صحبت نمود و گفت: از آنجایی که این سروی در ساحه کاری ما قرار دارد، حاضر به همکاری با وزارت مهاجران و عودت کنندگان هستیم برای اجرای این سروی تهیه پلان ضرورت است تا برای تامین منابع مالی آن با دونر ها صحبت شود.

در پایان قرار شد که کار مشترک جهت تهیه پلان و صحبت با دونر ها صورت گیرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این امرنیک است که برای بیجاشدگان ومهاجران غیرقانونی اخیرساکن پاکستان وایران شهرک هایی درولایتهایشان مطابق اصول معیاری شهرسازی وباتوجه به مناطق مناسب آب وهوایی وذخایرآبی ونزدیکی به مراکز جمعیتی شهری ساخته شود.نه اینکه مانندشهرک مهاجرین کمپ سخی بلخ زمین هایی درفاصله بیش از10کیلومتری شهردربیابان ودرمسیر سیل توزیع شد ودراثرسیل چندسال اخیرچندین نفرجان باختندوخانه هاراآب برد.!!!
شیوا.کاندیداحتمالی بلخ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است