آموزش استفاده از موبایل برای ملا امامان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۲    ۱۳۹۴/۳/۷ کد خبر: 95847 منبع: پرینت

وزارت حج و اوقاف تصمیم دارد پس از این به خطبه های نماز جمعه را به ملا امامان مساجد از طریق موبایل مسیج کند یعنی هر ملا امام می تواند از روش های زیر استفاده کند:

روش اول: ملایان می توانند پس از این به آموزش مسیج روی بیاورند و در یک میلی ثانیه یک کتاب صحیح بخاری را برای تمرین مسیج کنند.

روش دوم: در صورت مسلط شدن بر فنون مسج دادن و مسج گرفتن به کسانی که پشت سرش نماز را اقتدا می کنند یک دوره آموزشی کوتاه مدت مسیج را برگزار نماید.

روش سوم: ملا امامان می توانند نمازهای چندگانه را به صورت مسج به نمازگزاران مسج کرده و آنها مسج را خواند و پس از آن به صورت وایرلس ثواب کمایی کنند.

روش چهارم: هر مسیج به یکدیگر میتواند ثواب بزرگی داشته باشد پس بشتابید به سوی اس ام اس کردن تا رستگار شوید.

روش پنجم: از مسیج کردن ها برای امور اخروی استفاده شود و هرگونه مسیج با دختران مردم باطل حساب شده و فرد مسیج باز به قعر جهنم انداخته خواهد شد.

روش ششم: در صورت موفقیت برنامه صد روزه وزارت حج و اوقاف ملا امامان مساجد می توانند با خوشحالی و شادی فراوان عبادات و راز و نیازهایشان را از طریق مسیج و چت در داخل وایبر، اسکایپ، واتس آپ، تانگو و غیره روش های عبادی ادامه دهند.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ثاقب جان این طنزی راکه گفتی سالهاست درجوامع توسعه یافته مسلمان تطبیق می شود اکنون تمام فایلهای کتب حدیثی درموبایهاذخیره وبای کسرچ حجم عظیمی ازمطالب دراختیارخواننده قراردداه می شود آنهم درهرموضوع مشخص ودرقالب آیت قرآن یااحادیث شریف وروایات امامان .وملاامامن خصوصامححقان علوم دینی سایت هاومواقع عمده ای درشبکه های اجتماعی دارندوتنهاماییم که ملاامامان ماعقب مانده هستندوازابتدایی ترین تکنالوجی روز بی بهره !!! برنامه ماتوسعه علوم عصری فعالان دینی است
شیوا.کاندیداحتمالی بلخ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است