رييس جمهور، كار را به اهل كار سپرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۸    ۱۳۹۴/۳/۷ کد خبر: 95835 منبع: پرینت

رييس جمهور برای نخستين بار، كار را به اهل كار سپرد.

سید ظفر هاشمی به حیث معاون سخنگوی رییس جمهوری افغانستان آغاز به کار کرد.

سید ظفر هاشمی بر اساس فرمان رییس جمهوری اسلامی افغانستان، رسما آغاز بکار کرد. آقای هاشمی پیش از این برای سرویس افغانستان در صدای آمریکا در واشنگتن به حیث گوینده، خبرنگار و ویراستار کار می کرد.

سید ظفر هاشمی تحصیلات عالی اش را تا درجه ماستری در رشته مدیریت عامه از دانشگاه جان هاپکنز آمریکا تکمیل کرده و سند لیسانس خود را از دانشگاه مریلند در رشته علوم سیاسی و خبرنگاری به دست آورده است.

جلوگیری از گسترش حضور داعش در افغانستان موضوع پایان نامه تحصیلی اش بود.

آقای هاشمی در یک برنامه آموزشی از میان بیش از پنجاه خبرنگار بین المللی در واشنگتن برگزیده شده بود و به خاطر کار عالی خبرنگاری در صدای آمریکا مدال طلا نیز به دست آورده است.

نوشته های او در نشریه های داخلی و خارجی به نشر رسید.


قاری زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قاری زاده همین کار به اهل است سید ظفر هاشمی به حیث معاون سخنگوی

>>>   اینقدرخدمتی که به امریکاانجام داده بدون شک اهل کارامریکاست.
وطندار

>>>   ریس جمهور باید در گزینش اشخاص در ادارات دولتی سویه تحصیلی ورشته کاری وتخصص ومسلکی شخص را در نظر بگیرد نه ارتباط تیمی وزبانی وقومی را انتخاب اقای سید ظفر هاشمی کامل بجا وبادقت صورت گرفته تبریک اش باشد موفقیت برایش ارزو میکنم .
سید هاشمی

>>>   ضمن اینکه برای آقای هاشمی آرزوی توفیق میکنم، اما به حساب افغانی خود ما قدیما ده حساب وطنی هر کس نطاق میشد اول ادبیات زبان ملی خوده خوب یاد میگرفت، حالا هم اگه ده سخنرانی رسمیش رقم ساکنین بازار کوته سنگی واری به جای خواهیم کرد، مرد مردانه و با استفاده از قدرت دولتی خات کدیم گفت، و کسی هم از ترس چیزی گفته نتانست، مریلندش به درد خودش میخوره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است