وضعیت یک دانش آموز پس از برخورد مرمی (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۰    ۱۳۹۴/۳/۶ کد خبر: 95774 منبع: پرینت

این عکس متعلق به کودک دانش آموزی است که بر اثر شلیک مرمی بی ام یک، شدیدا زخم برداشته است. این مجروحان پس انتقال به شفاخانه اکنون تحت مراقبت جدی داکتران قرار دارد.

این حادثه دلخراش زمانی خبر ساز شد که بر اثر آن 6 تن زخمی شده اند.

داکتران شفاخانه ولایتی می گویند: در میان زخمی شده ها 2 خانم، 2 دانش آموز مکتب 2 فرد ملکی و یک پولس ارتش ملی شامل اند. با تشکیل حکومت وحدت ملی ناامنی ها از جنوب کشور به سوی شمال کشور سرایت کرد.

وحیدالله جویا

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201505/201505270649492808.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دشمنان مزدوروطالبان خوی ضدانسانی دارندومردم مانبایدفریب شعارهای زیبای آنان رابخورند.باید رسانه هااطلاع رسانی صحیح کنندتامردم بامحاربان تروریست همکاری نکنند
سیدحسن شیوا .کاندیداحتمالی بلخ

>>>   بسیار درد آورو قابل رنج است خدایا این مصیبت را ازسرهمه افغان ها دورکن آمین . ولی گفته نشده این حادثه درکجا وکدام ولایت وچه وقت بوده است .
نعیمی

>>>   خداوندعاملین این قضایاراخودش رسواوبربادکند.
ع خ کندز

>>>   ... برطالبان وداعشیان ووهابیان اینهادرکجاشده.
ع

>>>   نتیجه حکومت وحشت ملی اشرفغنی وعبدالله است

>>>   خداوند بر ملت ما رحم کند، همه با هم دستان خود را برای التماس بدرگاه خداوند مهربان بلند کنیم، و از خداوند بخواهیم تا این برادر کشی را از بین مسلمانان دور کند، و ملت مسلمان را قلباً با هم نزدیک سازد و دشمنان اسلام را خوار و زبون بگرداند.
آمین

>>>   این شلیک ها از سوی چند بیسواد و غارتگر و معتاد بنام های مانند اربکی و یا پولیس ملی انجام می شود. این اجیران فرمایه زمانی که از طالبان شکست بخورند مرمی های بی ام یک را در هوا شلیک می کنند و این باعث میشود این مرمی ها بر خانه ها منازل و خیابان ها و مدارس بر خورد بکنند و باعث کشته شدند چند اطفال و اهالی شهر می شود. نمیدانم کدام بیسوادی اسلحه به دست این غارتگرها داده است...
حبیب الله یوسفزی

>>>   برای جلوگیری از چنین حوادث دلخراش بیمغز جهان را، از ریاست جمهوری سرنگون کنید تا قبل از آنکه جنگ تمام عیار را بسمت نکشانده است.

>>>   بسیاز متاثر شدم. خدایا بالای مردم افغانستان رحم کن هر روز هموطنان بی دفاع ما کشته میشوند.

>>>   ... بر کسانی که غیر ازحق مرمی شلیک میکنند مرمی وعیره مهمات بی جا وبی مورد فیر کردن غلط است وشاید روزی رسدکه یک مرمی باعث نجات خودت و چند هم سنگر شماشود واصراف کردن از نگاه اسلام هرام است ... به شخص که این هم وطن مارا به این حالت رسانده
مردم دوست

>>>   هر کس که به حق این ملت مسلمان وقهرمان ظلم میکند الله ج جزایش بدهد
محمدخان حیران ازتخار

>>>   فكر ميكنم كه در شهر پلخمري ولايت بغلان اين واقعه صورت گرفته است. اين مرمي هاي بيم يك از منطقه هژدار كتل منطقه دهنه غوري بالاي مردم ملكي فير شده است ودر نتيجه 7 تن بشمل دوزن ويك طفل زخمي شده اند.

>>>   باید این طفل را هرچه زود تر به یکی از بیمارستانهای غرب منتقل کنند همانطور که ملالا را به انگلستان منتقل کردند و تحت عمل جراحی قرار گرفت و از خطرات بعدی ناشی از اصابت گلوله تا حد قبل ملاحظه ای جلوگیری شد.

>>>   کدام ولایت است
گل احمد از هرات

>>>   ای مردم افغانستان انقلاب کنید

>>>   من واقعا برایم سوال شده است چرا شما مردم افغانستان اینقدر هم دیگر را میکشید؟! انسان از شنیدن و دیدن این اخبار شما بیماری قلبی میگیرد
یک ایرانی

>>>   خدا بعضی از مردم ملت ما را هوشیار کند و بیدار و بی دلیل از طالبان دشمن مسلمان و داعش دشمن انسانیت دفاع نکنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است