بازگشت آرنولد به ترمیناتور پس از 12 سال
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۱۸    ۱۳۹۴/۳/۵ کد خبر: 95745 منبع: پرینت

همزمان با 30 سالگی اکشن علمی ـ تخیلی «ترمیناتور»، رسانه‌های گروهی بحث تولید قسمت تازه آن را مطرح کرده‌اند و در این ارتباط بیشتر از هر کسی نام جیمز کامرون، خالق و کارگردان 2 قسمت اول و دوم آن شنیده می‌شود.

منتقدان که از این دو قسمت به عنوان انقلابی تکنیکی در دنیای فیلمسازی و هنر جلوه‌های ویژه یاد می‌کنند، به کامرون لقب پدر این مجموعه فیلم را داده‌اند.

رسانه‌های گروهی برای صحبت درباره آینده ترمیناتور سراغ این فیلمساز رفته‌اند و طبیعی است که بحث آنها به قسمت‌های جدید مجموعه فیلم «آواتار» هم کشیده شود.

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که سال آینده «ترمیناتور: آغاز» آماده نمایش عمومی شده و روی پرده سینماها می‌رود.

پرسشی که از سوی منتقدان و رسانه‌های گروهی مطرح می‌شود این است که کامرون درباره این قسمت جدید مجموعه فیلم ترمیناتور چه فکر می‌کند. طرح این پرسش از این نظر جالب است که وی ‌اکنون نه به عنوان سازنده یا دست‌اندرکار ترمیناتورها، که به عنوان یک تماشاچی به تماشای آنها می‌‌نشیند. کامرون در حال حاضر به صورت مستقیم نقشی در تولید قسمت‌های جدید این مجموعه فیلم ندارد، ولی می‌گوید با علاقه به تماشای این قسمت‌های تازه می‌نشیند.

کامرون می‌گوید: با سازندگان قسمت‌های جدید این مجموعه فیلم دوست هستم. لاکتا کالوگریدیس، نویسنده فیلمنامه ترمیناتور تازه، قبل از این در چند پروژه سینمایی با من همکاری داشته است. امیدوارم فیلم تازه یک کار بزرگ و تماشایی باشد. خیلی دوست دارم که این فیلم‌ها به شکل صحیحی تهیه و تولید شوند. فیلمنامه را مدتی قبل خواندم. خیلی خوب بود و اگر به همان صورت ساخته شود شانس زیادی برای تبدیل شدن به یک فیلم موفق را دارد. حال و هوای فیلمنامه، هم سرگرم‌کننده و جذاب بود و هم حرف‌هایی برای گفتن داشت.

پرسشی که رسانه‌های گروهی بصراحت می‌پرسند این است که آیا کامرون نگران آن نیست که قسمت تازه فیلم اعتبار قدیمی آن را لکه‌دار و آن میراث باارزش را کم‌ارزش کند؟

اما کامرون بدون توجه به حاشیه‌ها در این باره هم حرف زده و این پرسش را پاسخ می‌دهد. به گفته او: «این مشکل من نیست! وضعیت من مثل پدربزرگی است که دارد درباره چیزی حرف می‌زند که مستقیما به او مربوط نمی‌شود. بچه‌ها می‌آیند و می‌روند و خودشان مسوول حرف‌ها و کارهایشان هستند. شما می‌توانید از کارهای آنها فاصله بگیرید و اگر کار بدی انجام دهند، از خودتان سلب مسئولیت کنید! زمانی که همکاری‌ام را با این مجموعه فیلم قطع کردم، می‌دانستم افراد دیگری برای کار روی آن انتخاب خواهند شد. من فقط از نظر احساسی درگیر آنها هستم. من چه باید بگویم؟ اگر فیلم چیز خوبی از کار درآید برای آرنولد (شوارتزنگر) دوستم لاکتما و تهیه‌کنندگانش خوب است و اگر خوب نشد چه؟ من از این وضعیت لطمه‌ای نمی‌بینم و شخصا مرا ناراحت نمی‌کند.»

آرنولد شوارتزنگر پس از 12 سال دوری دوباره به این مجموعه فیلم برگشته است؛ اما کسی از نقش او در آن خبری ندارد. اصلا خط اصلی قصه فیلم برای رسانه‌های گروهی افشا نشده و تولید آن در سکوت کامل خبری انجام شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است