جنگ زرگری جنرال های خارجی در کشور
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۴    ۱۳۹۴/۳/۵ کد خبر: 95676 منبع: پرینت

جان اف کمپل فرمانده نیروهای بین المللی در افغانستان زحمت کشیدند و بعد از دادن آمار و ارقام محرمانه و سری که فقط خودش می داند و اوباما و جان کری و دیوید کامرون و نود درصد آمریکا گفته است که داعش همین لحظه مصروف استخدام جنگجویان در افغانستان هستند و ما کشف کردیم که این گروه در شش ماه رشد بالایی در زمینه استخدام داشته است.

جنرال کمپل معتقد است که ما به این باور رسیده ایم که داعش بزرگ شده و برای خودش آدمی شده است، حیف است که در همان ابتدا بیاییم و مثل آب خوردن نسل این گروه را منقرض کنیم. فعلا کارمان محاسبات نجومی است تا ببینیم که چند ولایت افغانستان را می گیرند و چگونه می توانند چند هزار نفر را بکشند؛ باز اگر دیدیم از طریق افغانستان به تاجیکستان نفوذ کردند و وضعیت ازبکستان و قرقیزستان را خراب کردند تازه به این نتیجه می رسیم که داعش تبدیل به یک خطر بالقوه می شود.

حالا تا تصرف ترکمنستان و قزاقستان و سین کیانگ چین هم دندان روی جگر میگذاریم و زود قضاوت نمی کنیم چون مادر کلان دیوید کامرون همیشه نصیحت می کرد که بچه ها زود احساساتی نشوید و تا دقیقه نود صبر کنید تا چی به چی است و اصولا ببینیم داعش اصلا می تواند کاری کند که نشان بدهد واقعا یک گروه خطرناک است یا خیر؟ بعد از اینکه فهمیدیم گروه داعش به خراسان و زاهدان ایران از طریق بادغیس و هرات و زابل نفوذ کرده است و نظام ایران را چپه و راسته نموده است شاید بتوانیم بگوییم که داعش واقعا خطرناک بوده و ما نمی دانستیم.

ما به آقای پوتین احترام زیاد داریم و می دانیم که خودش در مقابله با داعش از مهارت های جودو کار می گیرد و ما به پوتین باور داریم که در این جنگ زرگری می فهمد که ما چی می گوییم و می گذاریم که خودش می تواند با یک خرس قطبی مانع نفوذ این گروه به مسکو شود باز اگر دیدیم وضعیت روسیه و چین و ایران و آسیای میانه خراب شده است و ناف تمام این دولتمردان رفته است منتظر استخدام جنگجویان از سوی گروه داعش نمی شویم و خودمان با تمام قوای هوایی و زمینی و زیر زمینی این گروه ملعونِ تروریست و افراطی و دهشت افکن را نابود می کنیم.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است