اهدای دکترای افتخاری آمریکا به کرزی (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۰    ۱۳۹۴/۳/۲ کد خبر: 95443 منبع: پرینت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201505/201505230821081247.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201505/201505230821083195.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201505/201505230821081140.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به چی اساس؟ شما که مردم فهمیده هستید چرا این کار رامیکنید ایشان چه درایتی دارند که باید مستحق دوکتورا شده اند.
هراتی

>>>   برای شیر آقا ی ...بخاطر اعتراضات اخیرش در مورد پیمان استخباراتی با چتلستان داده شد، زیرا درام و نمایش خوبی از خود بروز کرد.

>>>   گرچه کرزی وطن فروش بود و افغانستان را با کمک ایلات خونخوار صفت امریکا با خون یکسان کرد. اما هوش و تفکر کرزی در سیاست از برادران وطن فروشی امانند عین و غین. بیشتر کارایی دارد. باور کنید تا جای که بنده تاریخ افغانستان عزیز را مطالعه نمودم. هیچگاه حکومت دست نشنده و بی کفایت و بی مسولیت و مانع ننگ افغانها مانند حکومت عین و غین ندیدم. و کسانی که هم از این حکومت غلام پیروی می کنند وطن فروش و خاین بیشی نیستند. الله تعالی نابود ساز کسانی که پیروه این رژیم دست نشنده غرب. و امریکا هستند .
والله اعالم حبیب الله یوسفزی

>>>   نوش جانت کرزی یک دکتورا را هندبرایت داد وامروز هم آمریکا بدون درس دوکتورا.
ع

>>>   آقاي هراتي، كرزي در فن مداري گري پروفيسور است سند دكترا كم است

>>>   باورم نمیشود زیرا جناب کرزی صاحب امریکای هارا اشغال گر خواندند ودر زمان ریاست شان با انها مخالفت می ورزیدند با انها موافقه ایر امنیتی را امضانکردند و... مگر انکه انهمه مخالفت ها وخیمه شب بازی ها دروغین وساختگی وتصنعی بوده باشد ودرخفا ان تبلیغات مردم راست باشد که ان اقا هم مانند این دو اقاحلقه ای غلامی در گوش و گردن دارند وقلبا ودرواقع مطیع وفرمانبردار انددر دور اینده باز صاحب این دکتورای افتخاری رئیس انتصابی خارجی ها هستند واین با شاید با کلاه وچپان اگرنه با یگان اباس دیگر خواهند امد
خوشه چین از کوهستانات سرپل

>>>   با تقديم احترام
اغاي حامد شما دگري را حصول ميكني، در اين جا به بادي گاردا چه ضرورت است،كه با خود اوردي، يا اينكه دگري از انها است وشما انرا حصول ميكني،كدام چلول نو يادميگري و يا اينكه در كدام فلم ممثلي را ياد ميگري،نام خدا فهيم در قبر از شما سپاس گذاري ميكند،صد سال ديگرزنده باشي بااستادانت كه به شما سبق خوب ياد داده.
مسعود فاريابي افغان پور

>>>   دروغ است، حامد کرزی چند سال پیش در امریکا از Cleary University سند دوکتورای خویش را دریافت کرد. این محفل فراغت محصلین یکی از دانشگاها است، جناب کرزی صاحب آنجا دعوت شده بود تا اسناد فراغت محصلین را برای شان توضیح کند. اما باید گفت که برای حامد کرزی لباس پوشاندن یک اشتباه بود.
افغانیار

>>>   در اهدای دکترای افتخاری هیچ اعتراضی وجود ندارد مبارکش باشد و لکن از مردم افغانستان خواهش مندیم که هر چه زود تر نام دوزدی شده فرود گاه بین المللی کابل را که... زمان ریاستش باسم کرزی مسمی کرده اند از نام آن هذف و باسم فرود گاه خواجه رواش کابل افغانستان و یا باسم شخص مستحق آن مسمی کنند .

>>>   بله وظن فروش که وقتی درهوتل امریکایی قاب دارباشی بود وبا بی شرمی ازممالکی مثل انگلیس... پاکستان بخاطر جاسوسی هایش پول هوایی بدون حساب میگرفت ودرمقابلش به انها جاسوسی میکرد وحتی بابی شرمی تمام درتلویزیون ها ظاهر شده وگفت هرکسی برام پول بدهد میگیرم کسی نبود که براش بگوید وقتی این پول ها ثنت وراجستر وزارت مالیه وبانک مرکزی را نداشته باشد به کدام عنوان میگیری توکه درمقابلش باید چیزی به پرداری وگرنه کسی برات پول نمیدهد این سند چه است. انکه میگوید اون درریاست جمهوری اش علیه امریکایی ها قیام کرد یادت نره که هنوزم تمام سرمایه های خود وبرادرانش دران کشور بود اونهم مطابق هدایت همان بادار سابقش امریکا این حرفا ها را زد منم میگم وقتی درتارمینل میدان هوایی کابل میایی باان همه خارجی ها که کارمندان طیاره میگویند مسافران محترم چند لحظه بعد طیاره ما درمیدان هوایی بین المللی حامد کرزی نشست مینماید ادم میخواهد اب شود وزیر زمین. مگر این خارجی ها میگویند عجیب مردمی این کشور دارد که به وطن فروش ترین ها شان افتخار میکنند مثلیکه به ظاهر ...اسم بابا ملت را دادند شرمم میاید چرا ازاحمدشاه درانی واین وطن پرافتخار ومردان شجاعش یک وطن فروش خیلی باارزش است که اسمش را بگیریم وای بحال شما فاشست ها که هنوزم میخاهید هرقد ... تانرا بهترین این کشور جلوه بدهید افتاب به دوانگشت پت نمیشه یکروز بخیر وطن پرستان واقعی همه این قسم اشخاص خائین را محاکمه میکند

>>>   مداری خاکیشا طی سیزده سال میتوانست با منابعی که در اختیارش بودوضعیت مارا به مراتب از امروز تغیر مثبت بدهد که نداد به بادارش خوب کارروایی کرد وطن مارا به بحران سمت داد قانون اساسی طرح وتدوین کرد اما خودش باان متعهد نبود حکومت مافیایی ومصلحتی را بیروی وحمایت کرد حال به پاس خدماتش در برنامه های که ازیشان گرفته وعملی کرد مستحق اخذ دکتورای افتخاری میباشد
صالح کابلی

>>>   نوش جانت کرزی صاحب لیاقت اش را داری 100 فیصد ازشرایط فعلی کرده حکومت تان خوب بود

>>>   دکترابرای کرزی صاحب مبارک باشدلیاقت این رادارد.

>>>   کسی که وطن را به بیگانه بدهد ، ثروت ملی را در برابر کشت هیروین تبادله نماید ، هر روز هم وطنش را به قتل گاه بسپارد در ظرف 6 ماه 5 هزار سر بازش به خاطر وطن توسط بیگانه کشته بشه معدنیات وطن را مجانی به اجنبی بفروشد ، همه روزه حوان ها به خاطر بیکاری توسط قاچاقبران طهمه کوسه های دریای شود ، و صد ها خیانت های که به وطن انجام بدهی لیاقــــت صد ها مدال را دارد نه یک مدال ، افتخار به این مدال بی لیاقتی .

>>>   چون خوب نوکری برای امریکا بود به این مقام نایل شدندی!

>>>   کرزای کرچه کاستی های زیادی داشت ولی انصافانسبت به غنی وعبدالله به مراتب بهتر ومدیر تر بود بدین جهت او می توان شایسته دکترا باشد .
برهانی شهرستان

>>>   بخاطری که آمرکائی ها دیدند که تبلیغ داشتن دکترا برای اشرف غنی چقدر فایده کرد. در حالیکه به گفته نفر، در بخش ساست از صفر هم قرضدار است و یک وطن فروش مزدور بر آمد.

>>>   این را به غنی نشان میدهند که در خدمت به ما صادق باش تا بعد از دوره پادشاهی ات نیز لپ و جپ داشته باشی در غیر آن نا خوانده دکتورا دادن یعنی ( در گردن ... گل انداختن است)
حق بین از کابل

>>>   در فغانستان کدام رهبر، کدام سیاستمدار و کدام مقام کدام والی و غیره وابسته به کدام کشور نیست ... تمام شان وابسته به کشور های مختلف جهان هستند. بعد حکومت آقای کرزی صد فیصد نسبت حکومت جور آمد ملی بهتر و بهتر تر بودند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است