هفت واقعیت را در قالب هفت شایعه بخوانید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۷    ۱۳۹۴/۲/۳۰ کد خبر: 95262 منبع: پرینت

1
هندی ها به رییس شورای علما دالر می دهند!
یک منبع آگاه در وزارت خارجه کشور به خبرنگار افتخاری ما گفت که مولوی قیام الدین کشاف رییس شورای علمای افغانستان مالک ساختمان مجلل در شهر جلال آباد مرکز ولایت ننگرهار در شرق کشور می باشد.
این ساختمان که هشت سال قبل توسط مولوی کشاف خریداری شده است به صورت اجاره به قونسلگری کشور هندوستان در شهر جلال آباد – ننگرهار واگذار شده است.
کنسولگری هندوستان ماهیانه بابت کرایه ساختمان کنسولگری 12 هزار دالر به مولوی کشاف می پردازد.


2
پیرگیلانی سفارت امریکا را می خواهد!
یک منبع درارگ ریاست جمهوری کشور به خبرنگار افتخاری ما گفت: تنها یکروز بعد از درگیری لفظی غنی و انورالحق احدی برسر پست سفارت افغانستان در امریکا، پیر گیلانی در یک اقدام هماهنگ با حزب افغان ملت، از اشرف غنی خواسته تا پست سفارت افغانستان در امریکا را به داماد اش (انورالحق احدی) بسپارد.
سفارت های کشورهای اروپایی یکی ازمهمترین گزینه های تامین کننده سیاست خارجی اشرف غنی در حکومت وحدت ملی خوانده شده است.


3
چرا از سفير افغانستان در توكيو چيزى نشر نمى شود؟
وی كه مدت بيش از ٤ است سفارت را و روابط سياسى كشور را خلص كرده است به نان دادن هاى بى موجب، حرف زدن هاى بى معنى و طويل كه مغز جانب مقابل را تخليه مي كند، چاپلوسى و ترس از همه و همچنان عدم مديريت سالم!


4
دستگيري و ممنوع الخروجي سمير بدرود ریيس منابع بشري سابق وزارت امور خارجه در ميدان هوايي کابل اميد دوباره به كارمندان وزارت امور خارجه داد.
مقرري های داخلي و خارجي سمير دامن اش را گرفت امروز روزي است كه بايد حساب بدهد. در مقرري های داخلي ١٠ هزار دالر و خارجي مبلغ ١٥هزار دالر از وزارت خارجه صرافي جور كرده بود.
خريدن خانه در كارته سه در مدت رياست خود، انتقال فاميل اش به كانادا و...
بزودي شعيب حبيبي معاون سابق رياست دفتروسالم وحدت ريس فعلي آرشيف عكاس رواني سابق هم اطاق اش مي شوند.
ق نادري


5
رییس جمهور به والی و فرمانده امنیه هلمند دستور داده است که تا اطلاع ثانی توزیع نمرات رهایشی، املاکی و کارهای ساختمانی را دراین ولایت توقف دهند.
این فرمان امروز به اجرا گذاشته می شود و قرار است تمام شهرک های که در زمان ماموریت محمد نعیم بلوچ، والی کنونی هلمند توزیع شده است نیز بررسی شود.


6
از استدلال درمقابل غنی، بپرهیزید!
چند روز قبل، مهمانی در ارگ ترتیب شده بود. اکثریت از مهمانان، به دلایلی اشتراک نکرده بودند. رییس جمهور، "حامد اکرم رییس تشریفات ریاست جمهوری" را نزد خود فرا می خواند و دلیل اینکه چرا تعداد مهمانان کم اند را از آقای اکرم می پرسد.
اقای اکرم در پاسخ ایشان می گوید که وی وظیفه اش را انجام داده ولی این که چرا کسی نیامده، نمی داند.
رییس جمهور نیز با شنیدن دلیل آقای اکرم به قهر می آید و او را از وظیفه اش سبکدوش می کند.
آقای اکرم فعلا خانه نشین است و به عوض ایشان، کسی دیگری سرپرست این ریاست است.


7
از جمع ٢٣ تن كه برای یك دوره اموزشی از سوی نهاد های مختلف دولتی به امریكا رفته بودند، فردی بنام "امام جان" هنگام باز گشت از میدان هوایی دالاس فرار كرده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وای برجال این وطن چی حالت است خداخودش رحم کند.
ع

>>>   درباره کارمندان وزارت خارجه باید گفت که غنی وتیم فاسدش درنظردارند تا انانیرا که اقای مقبل مقررکرده بود وازقوم تاجک وبخصوص کسانیکه ازولایت پروان کاپیسا وپنجشیروکوهدامن هستند بزودترین فرصت به بهانه های ناحق برطرف سازد وبجای انان چندتن بیسواد کوچی رامقررنماید.

>>>   ... دلش بایکلش از ملکیت شخصی کرایه میگیرد کدام بیت المال را چور نکرده .

>>>   رشوه گرفتن سمیر بدرود واقعیت دارد !

>>>   ازقاطعیت اشرف غنی وقانونمداری اوبسیارخوشم می آید امید که ملت دربرابراین خصلت اوحمایت کنندچراکه رئیس جمهوربدون ملت هیچ است واصلاحات باتصمیم رئیس وهمکاری وانتقادات مردم نتیجه می یابد.
شیوا.کاندیداحتمالی بلخ

>>>   در پاسخ به شایعه شماره 1. گیریم که این شایعه وافعیت داشته باشد؛ یعنی چی؟ یعنی کسی حق ندارد ملکیت شخصی خود را به حلال شرعی یعنی کرایه بدهد؟

>>>   و الله خیلی خوب ولایات پروان ، کاپیسا و پنجشیر خو دیگر گنجایش ندارد که کسی مقرر شود بس شان است

>>>   دروزارت امور خارجه باید تعادل قومی ولایات وزبان درنظر گرفته شود!

>>>   هیت نماینده طالبان از قطر به کشور همسایه غربی آمدند و با نمایندگان دولتی آنها مذاکره کرد و بعد برای مذاکره عازم چین شدند. وزیر خارجه کشور همسایه چنین مذاکراتی را با طالبان رد کرده خود را بیخبر از آن اعلام کرد، همانطوریکه دادن بکسهای دالر را به کرزی رد کرده بودند و کرزی آنرا تایید کرده بود. حالا هم نماینده طالبان وقوع این مذاکرات را تأیید کرد. براستی گفته اند سیاست پدر و مادر نمیشناسد و دشمن و دوست در سیاست تعریف همیشگی ندارد و مربوط به اهداف وقت و زمان میباشد. طالبان در حالیکه دستان شان در قتل هزارها افغان بیگناه آغشته است و حتی دیپلوماتهای کشور همسایه را در مزارشریف خلاف قوانین و عرفهای بین المللی کشتند، حال حکومت همسایه ما بدون مشوره دولت افغانستان با آنها مذاکره میکنند.
علی بامیانی

>>>   واقعا وزیر صاحب یک اقدام نیک کرده تا سمیر بدرود را از فرودگاه کابل اجازه سفر را نداده و هم پاسپورت سیاسی اشرا بند کردند. سمیر که یک ادم...امد و ضرار ...وی را ریس ساخت خیلی ها کار های ناروا کرده از هر مقرری پول میگرفت ... وی که یک باند مافیایئ با شعیب حبیبی.سالم وحدت و فهیم کوهدامنی ساخته بود از هیچ نوع خیانت دریغ نکرده. صدای ثبت شده معین اداری و معیین سیاسی را به همه وزارت و مطبوعات پخش کرده بود. در اخر چون دو مکتوب از سوی دادگاه عالی به خاطر جلب و احضار وی امده بود ناگزیر او میخواست فرار کند اما در فرودگاه گیر شد.در مکتوب از سه ریسان عمومی وزارت خارجه که هر یک .سمیر بدرود .فرشته سخی و هیله ویسا دختر والی کندهار ذکر شده که انها هرچی زودتر به سارنوالی رفته در غیر ان از وزارت امر دستگیری شانرا به امنیت ملی به خاطر استفاده نا مشروع از صلاحیت های وظیفوی شان شده است. به امید این که این افراد خاین به سزای خود برسند. و اغای ربانی از خود کمی جدیت نشان دهد.این کاروی خیلی ها امیدواری برای همه بی واسطه ها شده است. بدرود به جای کاندا باید به زندان برود.
بااحترام فرهاد احمدی کارمند قونسلی

>>>   به نظر دهندهء محترم دومی ! بعد از تقدیم سلام، باز خرطوم فیل را با کرم زمینی ارتباط داده و نظرت (یا بهتر بگویم تنگ نظری ات) را ابراز کردی. آخر از برای خدا ، چرا در همه مسایل، موضوع قومیت وزبان را بهانه میگیرید؟! من منحیث یک افعان از داشتن وزیر خارجه یی بنام ضرار احمد مقبل ، می شرمیدم.وزیرخارجه یی که با عرف دپلوماتیک آشنا نبود و شاید از روابط دپلوماتیک با جهان و از سیاست خارجی افغانستان ، اطلاع چندانی نداشت . البته در همان برهه ء زمانی ، به حیث یک مهرهء شطرنج با پا فشاری امریکا ، متصدی پست وزارت خارجهء افغانستان گردید تا به نماینده گی از دولت افغانستان ، پیمان استراتیژیک را امضاء کند اما آقای کرزی با هوشیاری مانع عملی شدن این پلان امریکا شد، یعنی نه خودش پیمان را امضا کرد و نه به ضرار خان این اجازه را داد...

>>>   بلي در مورد سمير بدوود بايد گفت كه علاوه به گرفتن رشوت دختري را بنام ترانه پارشهري كه أصلا مكتب نخوانده خلاف تمام نورم ها بحيث سكرتر دوم در كانادا مقرر نموده است.
بااحترام كارمند وزارت خارجه

>>>   پاك كاري قومي در وزارت خارجه آغاز گرديده است. وزير امور خارجه به فرمايش آرايشگر ميخواهد پشتون هاي را خلاف جناب سقاب هستند از وزارت خارجه دور نمايد و به عوض شان أفراد پنچرمين را مقرر كند. قوم بزرگ پشتون با خبر باشند اين خبر دقيق است.
بااحترام كارمند وزارت خارجه

>>>   دوستان كمي واقع بينانه بنويسيد، همه ميدانند كه سمير خان يك ... است اما چرا از معين اداري حرف نميزنيد. از دوران خاد بودنش گرفته، خانه در شير پور، ...در قنسلي افغانستان در لاس انجلس كه دوسيه اش در وزارت است، تعصب چپ گرايي و قومگرايي تا مقرري اقارب نزديك خود در وزارت و نماينده گي افغانستان در دبي.
وكيل

>>>   هموطن عزيز!
فساد شاخ دارد يا دم. پسر آقاي مشاهد براي سومين بار وظيفه اش تمديد ميشود. بخاطريكه پدرش ميخواهد در اداره إصلاح بيايد. قانون فقط بالاي بي واسطه ها و بچه غريب تطبيق ميشود. چرا پسر خليلي شاعر ختم وظيفه نميشود.
كارمند منابع بشري

>>>   با کارمند منابع بشری موفق هستم!

>>>   شعیب حبیبی کسی که در سمنگان... بچه دوران خود بود و تحصیلاتش ضرب صفر است با مقیل یکچا رشوت خوری را آغاز نمود و خود را از پول های کثیف خیانت ثروتمند ساخت! شرم باد بر تمامی خاینین ملی مملکت !

>>>   آفرین به غنی گزینه 6 بسیار کار نیک است کسی که غفلت در وظیفه میکند از بد تر هم باید برخورد شود جدیت اصل مدیریت است خصوصا در افغانستان جدیت بسیار نتیجه مثبت داده امید که غنی به تمام کارهایش همین قسم جدی باشد
غوری

>>>   از سفارت افغانستان در ابوظبی خبر شوید ، به تعداد بیشتر ۵۰۰۰ هزار ویزه به خارجی ها داده میشود و از هر شخص در حدود دو هزار دالرګرفته میشود ، این پول ها به جیب داماد سقیر میریزد و به از این طریق ملیونر میشود . از این پول های کزاف یکتعداد از کارمندان سفارت نیز برخوردار میشوند آیا این فساد نیست ؟
کارمند ریاست اداری وزارت امور خارجه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است