در نخستین روز کاری والی جدید هرات چه گذشت؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۱    ۱۳۹۴/۲/۱۶ کد خبر: 94361 منبع: پرینت

والی جدید هرات از آغاز تلاش ها بخاطر جلب منابع مورد نیاز برنامه های انكشافی و بازسازی این ولایت خبر می دهد.

محمد آصف رحیمی والی هرات در نخستین روز كاری خود در دیدار با مسوولان و كارمندان دفاتر مقام ولایت، استفاده بهینه از منابع موجود و جلب بودجه های بیشتر دربخش های مختلف را یک نیاز عنوان کرد.

او از تمام كارمندان و مسوولان اداره محلی خواست تا با صداقت و پشتكار به وظایف شان ادامه دهند.

در این دیدار كه در تالار نگارستان بهزاد ترتیب یافت، محمد آصف رحیمی والی هرات بر جلوگیری از تداخل وظیفوی كارمندان نیز تاكید نمود و از مسوولان خواست تا با انرژی بیشتر كار نمایند تا رضایت مردم حاصل شود.

رحیمی می گوید: با منابع ملی و بین المللی رایزنی خواهد كرد تا بودجه مورد نیاز برنامه های انكشافی درولایت هرات تامین شود محترم والی هرات تاكید نمود كه دروازه های ولایت بر روی همه مردم باز است و كارمندان دولتی نیز باید برای بهبود امور فكر نمایند.

آقای رحیمی گفت : هر كارمند خدمات ملكی باید به شكایات مردم گوش كند و راه حل پیدا نماید.

در این دیدار اصیل الدین جامی معاون مقام ولایت از حسن نیت والی هرات نسبت به كارمندان مقام ولایت قدردانی نمود و افزود: یک كارمند تازمانی كه احساس مسوولیت ننمایند در وظایف خود نمی تواند موفق شود.

همزمان با این والی هرات از تمام بخش های اداری مقام ولایت به شمول دفاتر کاری معاونت مقام ولایت، ریاست دفتر، مالی واداری، منابع بشری، خدمات تکنیكی و دفتر رسانه ها به صورت مفصل بازدید نمود و به مسوولان هر بخش بخاطر بهبود امور هدایات لازم داد.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   انشاآلله موفق است. مردم هرات خوشبخت هستند که همچو والی دارند همکاری مردم ضروری است یکنفر به تنهایی هیچ کاری نمیتواند

>>>   تشکر

>>>   محمد آصف رحیمی ( نام اصلی آن جمعه گل است از باند... حفظ الله امین از ولسوالی پغمان ) است. شما هم وطن در مورد اصف رحیم خلاصه بررارید.

>>>   با سلام !
هر انسان با اراده و قوی در طی یک ماه از طرف گردقاب بادنحان چین ها ، چرخه گیر ها ، بوت پاک ها و چاپلوس های محلی که در ادارات نان و آب دار کمین نموده اند و در اثر جدیت والی نو منافع شان در خطر خواهد بود مات و مقهور شده و خودش دست و آستین با لا زده و برای جبران یک ماهی که استفاده نکرده است به شدت و حدت تمام شروع به جبران روز های گذشته را خواهد نمود . در ادارات دست اول تمام کشور باند ها ، گروپ ها و حلقات مرموزی سنگر گرفته اند تا به هر اسم و رسم که شود منافع شان کماکان تامین ، تضمین و تعربف شده باشد . روی این ملحوظ هر کسی با سابقه و قدامت خیلی پاک و برازنده و قدسیت خیلی عالی دز طی مدت یک ماه درهم خواهد شکست و تسلیم هوی و هوسی خواهد شد که تا آن دم ندیده بوده و تجربه نکرده بوده است .
با احترام خاوری از مزار شریف

>>>   یک شخص لایق است آقای رحیمی
غوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است