علومی: مخالفان توان رویارویی با نیروها را ندارند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۵    ۱۳۹۴/۲/۱۶ کد خبر: 94349 منبع: پرینت

مخالفان توان رویارویی با نیروهای امنیتی کشور را ندارند.

نورالحق علومی، وزير داخله كشور در فرماندهی عمومی تعلیم و تربیت در كابل گفت: مخالفان مسلح حكومت افغانستان توان رويارويی با نيروهای امنيتی را نيز ندارند.

وی تاکید کرد که نیروهای امنیتی کشور با پشتیبانی مردم افغانستان از توانایی خوبی برخورد هستند و دشمنان کشور در سطحی نیستند که در مقابل نیروهای کشور رو در رو قرار بگیرند.

علومی با اشاره به مجهز بودن و امکانات مناسب نیروهای امنیتی به نيروهای تحت امر خود دستور داد تا دشمنان کشور را نابود کنند و اجازه سربلند كردن به آنان ندهند.

وی همچنین افزود: داعش در افغانستان هیچ جايگاهی ندارد.

کد(18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اقای وزیر سلاحهای که طالبان این نوکران پاکستانی و غربی در اختیار دارد نیروهای امنیتی ما این سلاحهارا بخواب هم نمی بینند . طالبان از پشتبانی هوای جیت های جنگی ناتو بر خوردار است . اما ما هیچ نیروی هوای نداریم . چند تا چرخ بال کهنه روسی به درد نمیخورد .

>>>   محترم وزیرصاحب تاریخ گذشته
ما ازقبل هم میدانستیم که مخالفان توانایی روبرویی با شماراندارند اما توان سربریدن وتیرباران کردن همه عساکر را دارند یک راه حل پیداکن عملیات تصفیوی انجام میدهی بعد ازچند روز پس ساحه را به طالبان واگذارمیکنی به فکر اصلش باش بازهم خوب است که حالا فهمیدی مخالفان توانایی رویارویی را باشماندارند
هراتی

>>>   وزیر داخله! لطفا دیگر اینگونه سخنان پوچ، دروغین و قالبی را تکرار نکنید- همه می بینند و هم میدانند که همان طالبان کافرو بزدل و جاسوس بیگانه ها سالهاست که زمینگیر تان کرده است ولی شما بازهم دست از لاف و پتاق بیجا نمیکشید.
(-_-)

>>>   داعش در افغانستان و در بین مردم جایی ندارد. متاسفانه که جای داعش در ارگ کابل و در کنار اشرف غنی است
کابلی

>>>   بله امارت اسلامی اصلا قدرتی ندارد. که 95 درصد خاک قندوز را در دست دارد. ما چنان مجاهدین سر افرازی داریم که تا به حال در قلب ارگ ریاست جمهوری دارند فعالیت می کنند. روز هانه صد ها جنگ افزار را در قلب کابل جا به جا می کنیم. بیشترین مناطق این دیار به دست امارت اسلامی سقوط داده شده است . در سلطه ما است. این است یک حقیقت بزرگ. حبیب الله یوسفزی

>>>   با احترامی که به اقای علومی دا رم. طالبان اطراف شهر قندوز را گرفته اند تمام ولسوالی ها تقریبا دست طالب است در اکثر ولایات همین طور است طالبان نمی توانند رویا رویی جنگ کنند یعنی شما تا دروازه های شهر اوروه اند دیگه چکار کنند بس کنید دروغ گویی را مردم جانهایشان را از دست دادند اموالشان از دست طالبان را عقب راندید کجا بردید جایش را به مردم بگویید کجا تو را خدا اقای علومی می دانم انسان شایسته ای هستی به رضای خداوند تمام حقایق پشت پرده را به مردم بگو استعفا بده برو خارج زندگی این مردم بدرد خدمت نمی خورد
مهاجر ایران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است