پدرام: دروغگویی به مردم کافی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۳    ۱۳۹۴/۲/۱۶ کد خبر: 94345 منبع: پرینت

پنهان کاری و دروغگویی به ملت افغانستان کافی است.

پدرام نماینده مردم در مجلس نمایندگان با متهم خطاب کردن خانه ملت به پنهان کاری و دروغگویی گفت: چه مساله مهم در سخنان مشاور امنیت ملی وجود داشت که سبب شد تا مانع آگاه شدن مردم از آن شویم.

وی افزود: زمانی که بودجه این کشور توسط آمریکا تامین می شود، امنیت کشور و مشاوران خارجی در این کشور فعالیت می کنند و آمار تمام جزییات کشور در دستان خارجی ها است دلیلی وجود ندارد که چیزی را از مردم افغانستان پنهان کرد و یا به آنان دروغ گفت.

وی سری اعلام شدن نشست استجوابیه مقام های امنیتی در خانه ملت را اشتباه دانست.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سری اعلام نمودن جلسه استجوابیه مقام های امنیتی بالاترازاشتباه ، یعنی خیانت میباشد ، آنها چون دروغ های شاخدار میگویند و مردم هم میفهمند که مقامات بیکاره و فاسد دروغ میگویند ، بنآ دایم میکوشند پنهان کنند ، اصلآ باداران شان بالای شان قهر میشوند که واقعیت را بگویند ... بشما چوکی نشینان که پسران مردم بخاطر قدرت غیرمشروع شما به جنگ میروند ولی شما نامردان درروز بد از کمک کردن به آنها قصدآ ابا می ورزید و واقعیت را هم به آنها نمیگوید .

>>>   افرین حرف دلمه زدی پدرام صاحب. وقتی است ونیست ما از خارج است و سیاست ساز و تعیین کنده رئیس جمهور و غیره و غیره ما خارجی است باید ما هیچ کار سری نداشته باشیم و راست گپ نمی تانیم هم که داشته باشیم. او هر کار میکنه چی فکر می کنین ده خود مجلس نمایندگان نفر ندارن که خبر شان کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ع م م

>>>   از مردم افغانستان پنهان میکنند و همه اسرار ملی را به آی اس آی میگویند. مردم افغانستان نامحرم و آی اس آی برای تیم اشرف غنی محرم است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است