چرا وكیل مدافع فرخنده خارجی بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۴/۲/۱۶ کد خبر: 94341 منبع: پرینت

من به عنوان یک شهروند افغانستان مخالف گزینش خانم كی موت لی شهروند خارجی به عنوان وكیل مدافع بانو فرخنده هستم.

آیا در افغانستان هیچ حقوق دان پیدا نمی شود كه حالا در كنار همه چیز وكیل مدافع ما هم از خارج وارد می شود. قطعا باور دارم كه همین بانو كی موت لی به جزاز زبان انگلیسی تعریف علم حقوق را هم نمی داند اما در عقب همین موضوع هم شماری از نهادهای مدنی صد درصد دست دارند.

موضوع اساسی این كه این بانو چقدر از اسلام، قوانین نافذه، فقه حنفی و جعفری و یا هم اصول محاكمات افغانستان می داند كه این پرونده را تسلیم شده و برای تامین عدالت دادخواهی می نماید.

قاری زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وکیل مدافع فرخنده به این دلیل خارجی است که اگر وکیل ایشان داخلی باشد ممکنه رشوت خواری کند.
زلمی از بدخشان

>>>   حالا بالاي اين حكومت و اين قضا چه اعتبار است چون اعتبار خود را باخته اند.

>>>   لزوم دیدخارجی منظوربه دولت است... لهذاهنوزهم حکم زورمیچلد. پس خوبست که خارجی راوکیل مدافع منسوب داشته چون ریس جمهورواجراییه ماتابع امرخارجی یعنی همین وکیل مدافع مافوق قدرت است. مگرتاسف دارم که بعدازتکمیل دوسیه جرمی متهم برات گرفت گویا تمام مدرک کشفی و سارنوالی غلط بودیامتهم زوربودیاکارآمدکدام زوربوده است ؟ اینست عدالت بازهم بدست زورافتاده است.
وطندار

>>>   وکیل مدافع فرخنده به خاطری خارجی است که در قوانین جزایی کشور های خارج، فقط قاتل اصلی مجرم است، یعنی کسی که او را زیر موتر کرده است و کسانی که لت و کوپ کرده اند و فرخنده هنوز زنده بوده است، جرم ضرب و زخم کردن فرخنده به آنها داده میشود که نظر به زیر موتر کردن، کمتر است. به کسی که جسد فرخنده را سوختانده است، جزاً بی احترامی به کرامت انسانی داده میشود. به پولیس هایی که در انجام وظیفه شان غفلت کرده اند، جزاً انظباتی یعنی تبدیلی و کسر رتبه داده میشود. اما مجرم اصلی فالبین است که مردم را برضد فرخنده شورانده است، که به او هم به چشم عامل قتل دیده میشود و جزایش سنگین است.

>>>   درقدم اول چند پولیس را اعدام کنید!

>>>   چون این ملت قطعاً مورد اعتماد نیست یک فیصدی کمی هم که قابل اعتماد هست زیر فشار فاسدین قرار دارند وتصمیم مستقلانه گرفته نمی توانند وعدالت را قربانی خواهشات چند نفر ... درنده آدم نما می گردد.
با احترام شهروند کشور چور وچپاول دزدی وفساد ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است