از جنوب خبرهای خوبی می رسد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۲    ۱۳۹۴/۲/۱۶ کد خبر: 94340 منبع: پرینت

در حالی كه شمال غرق در آتش جنگ است و با گذشت هر روز امید مردم به نا امیدی تبدیل می شود، درجنوب تروریستان دیگر پناهگاه امن نخواهند داشت.

جنرال محمد شریف یفتلی فرمانده قول اردوی 203 تندر رهبری جنگ در ولایت غزنی را به عهده دارد، او تصمیم گرفته است دور ترین و كوچکترین پناهگاه تروریستان و طالبان را از ساحه مسوولیت اش برچیند.

عملیات های كه تحت رهبری وی اجرا می شود، معمولا كمترین تلفات وبیشترین دستاورد را برای نیروهای ارتش داشته باشد، وی در پلان گذاری جنگ و غلبه بر دشمن از تجربه كافی برخوردار است، در حالی كه در بین سربازان ارتش او ازمحبوب ترین فرماندهان محسوب می شود، تا آخرین سنگرهای نیروهای تحت امرش می رود واز وضعیت سربازان اش كسب معلومات می كند.

آقای یفتلی چند هفته است كه در ولایت غزنی مستقر شده و با توانمندی كه در وجود او دیده می شود، بزودی شاهد دستاوردهای كلان در ولایات جنوبی خواهیم بود.

نورالله حکیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من که شاهد جنگ های سی و پنج ساله افغانستان از سال ۱۹۷۸ الی ۲۰۱۵ هستم. همیشه جبهات جنگ بین طرفداران دولت و مخالفین در حال رد و بدل شدن بوده است. یعنی این که چند روز در یک منطقه مخالفین نفوذ میکنند و دولت بالایشان حمله میکند، چند نفر از مخالفین و چند سرباز دولت کشته و یا زخمی میشوند، باقی مخالفین فرار میکنند وبه کدام منطقه دیگر میروند و حمله میکنند. ازین منطقه یی که از وجود مخالفین پاک سازی شده است، نظر به عدم ضرورت قوای دولتی خارج میشوند و صرف چند سرباز بخاطر تامین امنیت باقی میماند.
چند روز بعد باز مخالفین بالای این منطقه که فقط چند سرباز محافظ و پوسته امنیتی دارند، حمله میکنند و منطقه را تصرف میکنند. این پروسه بطور مداوم ادامه دارد.

>>>   خدا نگهدارت دعای خیر مردم همراهت

>>>   از نامش معلوم است که یک ستمی است .
عبدالله

>>>   آفرین بر تو جنرال یفتلی خداوند پشت و پناهت . دعای خیر مردم همراهت . ما از جنرالان با شهامت و دلیر مردانی چون تو حمایت میکنیم . افغانستان سر افراز با وجو مردان پر افتخاری مثل تو به خود میبالد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است