دیدار شماری از متنفذان ننگرهار با رییس اجرایی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۷    ۱۳۹۴/۲/۱۶ کد خبر: 94325 منبع: پرینت

داکتر عبدالله رییس اجرایی کشور شماری از علما و محاسن سفیدان و متنفذان ولایت ننگرهار را در دفتر کار خود به حضور پذیرفت و پیرامون نگرانی‌های امنیتی و حکومت داری خوب با آنها گفتگو کرد.

بزرگان قومی ننگرهار با ابراز نگرانی از افزایش ناامنی ها در این ولایت، از رییس اجرایی کشور خواستند تا برای تامین امنیت دایمی و صلح واقعی در کشور و به ویژه در ولایت ننگرهار با قاطعیت تلاش نمایند.

آنان با بیان اینکه لازمه رشد و ترقی و پیشرفت کشور و رفاه مردم، تامین امنیت سراسری می باشد بر حمایت بیشتر مردم از حکومت وحدت ملی تاکید کردند.

اشتراک کنندگان در این دیدار همچنان خواستار تعیین شخصیت های متعهد و دلسوز و با تجربه در راس اداره ها در این ولایت شده و تاکید کردند که توجه بیشتر در ارایه خدمات بهتر می تواند سبب بهبود وضعیت امنیتی در این ولایت گردد.

محترم داکتر عبدالله با ابراز قدردانی از حضور همیشه پر رنگ مردم کشور و به خصوص مردم مجاهد ننگرهار در عرصه های مختلف تاکید نمود با آنکه از چند ماه گذشته استفاده درستی صورت نگرفته و مردم در انتقاد هایی که می نمایند ملامت نیستند افزود: انشاالله و با استفاده از فرصت هایی که در پیشرو است تلاش خواهند کرد تا خدمات بیشتر به مردم کشور و به خصوص مردم ننگرهار ارایه گردد.

رییس اجرایی کشور با تایید سخنان بزرگان ننگرهار تاکید نمود که متاسفانه از سالیان گذشته تا اکنون سیاست مشخصی در قبال پاکستان وجود نداشته و همین سبب نگرانی مردم می شود.

داکتر عبدالله ضمن تاکید بر اینکه کار را به اهل کار خواهند سپرد افزود که رهبران حکومت وحدت ملی با تمام امکانات دست داشته شان تلاش می نمایند تا وضعیت در کشور بهبود یافته و زمینه های رشد و انکشاف کشور و رفاه مردم مساعد گردد.

رییس اجرایی در همین حال با قبول درخواست مردم ننگرهار برای کمک به اعمار دو باب مسجد بزرگ در این ولایت تاکید کرد که در این راستا با آنان همکاری خواهد نمود.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است