اوباما باقی عمرش را چگونه می‌گذراند؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۷    ۱۳۹۴/۲/۱۶ کد خبر: 94313 منبع: پرینت

باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد سازمان غیرانتفاعی جدیدی برای مشاوره دادن و حمایت از جوانان اقلیت تشکیل خواهد داد.

به گزارش راشا تودی، باراک اوباما با بیان اینکه آینده آمریکا وابسته به جوانان است، افزود: حتی بعد از خروج از کاخ سفید نیز وقت خود را صرف حضور در این سازمان غیرانتفاعی خواهد کرد.

وی که در دانشکده لهمان در منطقه برانکس نیویورک و با احساسات زیاد سخنرانی می کرد، از ایجاد سازمانی غیرانتفاعی با عنوان «برادرم حافظ اتحاد باش» خبر داد. رییس جمهوری آمریکا گفت: ما بر سر این موضوع باید مسیری طولانی را طی کنیم؛ این پروژه ماموریت من است نه برای ادامه دوران ریاست جمهوری ام بلکه برای باقی عمرم.

ایده ایجاد این سازمان غیرانتفاعی از سال 2014 و زمانی به وجود آمد که «ترایون مارتین» نوجوان سیاه پوست آمریکایی در فلوریدا کشته شد. یکی از پایگاه های اینترنتی کاخ سفید درباره این طرح نوشته است که این ایده بدنبال پر کردن شکاف های موجود برای پسران و مردان رنگین پوست است تا به آنها کمک کرده و اطمینان دهد که تمامی افراد جوان می توانند از تمامی پتانسیل های خود استفاده کنند.

اوباما در سخنرانی خود گفت: تمام اقداماتی که در دوران ریاست جمهوری ام انجام داده ام از نجات اقتصاد تا موضوع خدمات درمانی وقف پیگیری ایجاد فرصت های برابر برای تمامی افراد بوده است. وی با اشاره به اعتراضات مختلف از جمله در فرگوسن، بالتیمور و سایر مناطق آمریکا، آن را ناشی از یک حس نابرابری و بی قدرتی از سوی جوانان اقلیت دانست.

طبق این گزارش در حال حاضر ریاست این سازمان غیرانتفاعی را «جو اچواریا» برعهده دارد و توانسته است 80 میلیون دالر از اعضای خود کمک مالی جذب کند. هدف اصلی از ایجاد این سازمان غیرانتفاعی حمایت از مردان جوان در مقاطع کلیدی زندگی آنها با هدف کسب اطمینان از توانایی آنها در خواندن و نوشتن در کودکی، فارغ التحصیلی از دبیرستان، ورود به دانشگاه و سپس موفقیت در بازار کار است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است