خشم ناتو از معاملات نظامی یونان با روسیه
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۴    ۱۳۹۴/۲/۱۶ کد خبر: 94311 منبع: پرینت

رسانه هاي آمريكايی از خشم ناتو بخاطر تلاش يونان برای خريد سامانه رادار ضد موشکی روسی، توسط دولت يونان خبر دادند.

روزنامه آمريكايي «ورلد تريبون» با انتشار گزارشي نوشت: يونان اخيرا تلاش مي كند از روسيه سيستم رادار ضد موشكي S-۳۰۰ خريداري كند. اين روزنامه در ادامه افزود: اين اقدام يونان موجب خشم ناتو شده زيرا چنين اقدامي به منزله طعنه زدن به ناتو و اتحاديه اروپا است.

بر این اساس «بانوس كامينوس» وزير دفاع يونان اعلام كرده كه سفر اخير «الكسيس چيبراس» نخست وزير يونان به روسيه هم در راستاي گفتگو در مورد خريد سامانه رادار ضدموشکی S-۳۰۰ از روسيه صورت گرفته است.

اين روزنامه آمريكايي در ادامه نوشت: يونان از كشورهاي عضو ناتو به شمار مي رود اما از دهه 1990 ميلادي تاكنون موفق نشده كه به سامانه رادار ضد موشكي دست يابد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قصه همان گدایگر است که به مردی که همیشه برایش خیرات میداد و چند وقت گم شد و بعد دوباره برگشت و به گدایگر گفت که میبخشی که چند وقت نتوانستم نزدت بیایم، چون که رفته بودم عروسی کنم. گدایگر در جوابش گفت: خوب حالا اینقدر شدی که از پیسه ما عیاشی میکنی؟ حالا یونان صد ها ملیارد دالر از صندوق بین المللی پول و اتحادیه اروپا و بانک های اروپایی قرضدار است، معاشات کارمندان دولتی خویش را تادیه کرده نمیتواند. بودجه درک ندارد و کاملاً بانک روت شده است. حالا از قر ضه اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول ،از روسیه سامانه ضد موشکی میخرد.کدام باند مافیا به کدام گدایگر لب سرک حمله کرده است، که کدام کشور بالای تو حمله موشکی کند. زیرا یک متل است که میگویند که گشنه در ....تشنه در آمده است، نفس هردو بر آمده است. هیچ کس در ...تو نمی در آید و خود کشی نمی کند. بیغم باش!

>>>   هر کشوری که به روسیه نزدیک شود خود را در دام شیطان انداخته است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است