وزیر فرهنگ بی آب شد!!!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۳    ۱۳۹۴/۲/۱۵ کد خبر: 94270 منبع: پرینت

جناب عبدالباری جهانی در یک مصاحبه تلویزیونی گفته است که علی امیری و مسوولان روزنامه های اطلاعات روز و جامعه باز، مستقیما و آشکارا بر من تجاوز کرده اند و باید در برابر قانون پاسخگو باشند لذا ما آنها را در کمیسیون تخطی رسانه ای فراخوانده ایم.

جای تعجب است که چرا رییس جمهور چنین فردی را که هنوز نمی داند چگونه سخن بگوید، به عنوان وزیر معرفی کرده است؟

پس نتیجه: این اظهارات ناشیانه جهانی، سوژه داغ برای کاربران شبکه اجتماعی شده است!


محمدنسیم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جعفری صاحب جناب وزیرصاحب شخصی دلسوز و وطندوست و کار کشته برای وزرات اطلاعات و فرهنگ می باشد بگزارید که از کشور را از تجاوز فرهنگهای خارجی نجات دهد.

>>>   برادر ،جناب وزیر فرهنگ اشتباه کرده است. اوشان بعد از تجاوز از کشور ایالات متحده آمریک رانده شده و دو باره به افغانستان فرستاده شدند.
ح.ب

>>>   برادر جناب وزیر یک شخص مناسب برای وزارت اطلاعات و فرهنگ می باشد. زیرا تمام عمر خویش را وقف فرهنگ کشور عزیز افغانستان نموده است.

>>>   وزیــر صاحب اهل قـــنــــــــدهار است !

>>>   جهانی17.7.2011 در مسکو!
"قابل یاد آوری است که داکتر شاه محمد گویا در بخش خوانش رباعیات عمر خیام که آقای جهانی برگردان شده ی پشتوی آن را می خواند همکاری می کرد. داکتر علی کریمی در سخنرانی کوتاهی خود بخاطر برگردانی رباعیات خیام از جهانی تحسین نمود." اديب بزرگ ما , عمر خیام , سازنده گاهشمارى خورشيدى (شهکار نوسينده نوروز نامه) به کدام زبان رباعیات خود را نگاريده است. کدام شخص فارسى زبان وى را در زمينه برگردانى از فارسى به پشتو کمک کرده است. چه زيباست پارسى و پشتو, بلوچى و کردى (کوردى) وهمه زبانهاى ديگر! چه بد است تفکر و انديشه فارسيسيتزى عبدالباری جهانی! جهانی سبکدوش بايد گردد!!!!

>>>   هههههههههههه بصورت آشکارا!

>>>   وزیر صاحب اطلاعات وفرهنگ یک شخص متعصب خود خواه و یک از افراد فاشیت و خود فروخته است شما به صفت یک انسان از حقایق نباید چشم پوشی نمائید وزیرصاحب محترم باری انتحاری مشهور است. کسی که به انتحار بشکل از اشکال مشروعیت داده است

>>>   ای زبان فارسی، ‌ای درّ دریای دَری
ای تو میراث نیاکان،‌ ای زبان مادری
در تو پیدا فَرّ ما، فرهنگ ما، آیین ما
از تو برپا، رایتِ دانایی و دانشوری
کابل و تهران و تبریز و بخارا و خُجند
جمله، ملک توست تا بلخ و نشابور و هری
جاودان زی،‌ای زبان دانش و فرزانگی
تا به گیتی، نور بخشد آفتاب خاوری
فارسی را پاس می‌داریم، زیرا گفته‌اند
قدر زر، زرگر شناسد، قدر گوهر گوهری
غلام على حداد حادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ایران بود. "ای زبان مادری" در پيوند به زبان پارسى است آمده است اين شعر و شعر قهار عاصى دل ماست پارسى سرود ملى من است.
عبدالباری بی آب شد
در جهان رسوا شد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است