انسانیت هنوز در افغانستان نفس می کشد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۴    ۱۳۹۴/۲/۱۵ کد خبر: 94258 منبع: پرینت

در این چند روز سربازان کشور چپ و راست به دست طالبان سر بریده می شوند. گناه شان هم این است که از کشورشان دفاع می کنند. اعضای شورای عالی صلح هم خوشحال اند که طالبان در کنار این همه سر بریدن ها و قطع کردن کله های سربازان فرصت پیدا کردند و قبول فرمودند تا در قطر دفتر سیاسی ایجاد کنند.

کمیته مشارکت سیاسی زنان افغانستان هم در یک اقدام ضربتی رفتند هر چی خون در رگ و پیکرشان داشتند تقدیم کردند به سربازانی که در حالت جان کندن بودند تا جایی من اطلاع دارم و داکتر عالمه برایم گفتند، بیشتر از سی نفر از زنان و مردان در این خون دادن اشتراک کردند.

بهر صورت اقدام بسیار عالی و خوبی است. حالا نیاز نیست که ما هر بار بگوییم سرباز عزیزِ کشورم از اینکه جانت را دادی و کله ات را در این راه از دست دادی از شما ممنون هستیم و به جای شما ما کله های مان را همچنان با غرور بالا می گیریم و می گوییم ما هستیم و یا اینکه فقط بیاییم و بگوییم فلان منطقه کشور واقعا در غمت شریک ایم، یعنی ما فقط غم شریک ایم و قرار نیست که چیزی به نام غم مثل برف کوچ سر ما هم بیاید.

با این تفاصیل باید به صورت عملی در این راه کاری کرد؛ از رهبران سیاسی کشور توقع خاصی نیست چون آنها بیشتر خون می گیرند تا خون بدهند؛ تعدادی از این مقام های بلند پایه هم هستند که با اجازه شما اینقدر چاق و فربه و غول پیکر هستند که حیف شان می آیند دو سی سی خون از وجود مبارکشان را اهدا کنند به سربازان و اگر طبق فرضیه های قانون فیثاغورث خون بدهند که نمی دهند مجبور اند ده برابر بودجه کشور را مصروف خورد و خوراک شان کنند که کمی سر حال بیایند که البته آنهم باعث قحطی روز افزون در افغانستان می شود.

در نتیجه زیاد روی اسکلت بندی شکم های مقام ها زیاد نمی پیچم. از خوردن های سربازان کشور تا اختلاس های میلیون دالری مقام های هم فعلا حرفی نمی زنم. روی برنامه های مصالحه طالبان و حکومت هم که تبدیل شده به قصه هزار و یک شب نیز تبصره نمی کنم فعلا با تمام وجود از اقدام زنان کشورم که با صداقت و تعهد به پاسداران حریم افغانستان خون اهدا کردند و نشان دادند که انسانیت هنوز در افغانستان نفس می کشد تشکر می کنم.

مهدی ثافب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   درود بر شما مهدی ثاقب

>>>   زنده باد فمینیست های وطن ، شما را باید ستود که در وجود هر یک از شما احساس هم دلی انسانیت شفقت محبت وجود دارد که شایسته یک انسان هست .

>>>   سلام و درود خدا و پیامبرش بر کسانیکه مردانه از دین شان ناموس شان و خاک مقدس و عزیزتر از جان شان دفاع میکنند . هزارن سلام و درود بر خانواده های معظم شهدای راه آزادی خاک مقدس افغانستان .

>>>   از نظامي كه دفاع ميكنيد با شما نيست تفنگ هاي خود را براي حدف اصلي دور دهيد پيش از اين كه هم شما از بين برويد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است