600 تاجر در دوبی با مشکل روبرو شدند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۶    ۱۳۹۴/۲/۱۵ کد خبر: 94255 منبع: پرینت

پانزدهمین جلسه نوبتی شورای وزیران در قصر سپیدار تحت ریاست داکتر عبدالله رییس اجرایی کشور برگزار شد.

معاون دوم ریاست اجرایی در این جلسه گفت: یک مشکل جدی از مدتی به این سو شماری از تاجران ما را در دوبی با مزاحمت های بسیار جدی مواجه کرده است.

تاجران ما فراخوانده می شوند و جواز تجارتی شان باطل می شود و دستور خارج شدن برای شان صادر می شود. این مساله باید هرچه زودتر از مجرای دیپلوماتیک و حقوقی دنبال شود.

در همین زمینه آقای حکمت کرزی معاون سیاسی وزارت خارجه گفت: این مشکل از سوی وزارت خارجه تحت بررسی قرار دارد و تا هنوز برای 600 تاجر ما این مشکل خلق شده است.

رییس اجرایی نیز گفت: این مساله نیاز به تلاش های جدی دارد. من و جناب رییس جمهور در این مورد صحبت می کنیم چون نیاز به اقدام جدی در سطح رهبری دو کشور دارد. این یکی از جدی ترین مساله ها برای تاجران کشور ما است که باید هرچه زودتر حل شود.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بیشک والله، داکترصاحبام یگان گپاره کم -کم میفامیده !

>>>   فقط برای تاجران طبقه هزاره مشکل است.
ع

>>>   ای کاش !

>>>   او برادر تاجر بیا بخیر به وطن از زندگی در ذلت کرده مرگ بهتر است اخر ما مسلمان هستم تا امر خدا نشود برگ از درخت نمی افتد تو هم به امید خدا به وطن بیا بیبن که خدا چی می کند اگر هزاره هستی یا از کدام قوم دیگر
از کابل

>>>   افغانستان خودش به سرمایه گذاری ضرورت دارد بیایند دست به دست هم داده با سرمایه کافی که داریم در داخل کشور ما سرمایه گذاری کنیم مثلا مس عینک لوگر ، استخراج گاز طبیعی که قراردات آن کشور خارجی گرفته و نفع می برند پس به ما جای تاسف است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است