جلسه تطبیق برنامه های شهری در ارگ
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۴    ۱۳۹۴/۲/۱۵ کد خبر: 94246 منبع: پرینت

تحت ریاست رییس جمهور، جلسه ای به منظور بحث روی تطبیق برنامه های شهری دایر گردید.

در این جلسه که در ارگ برگزار شد، در آن سید سعادت منصور نادری وزیر شهرسازی و مسکن، مسوولان شهرداری کابل و نمایندگان موسسه هبیتات نیز حضور داشتند، در مورد تطبیق برنامه شهری کابل و مشکلات فرا راه آن و همچنان خدمات شهری و انسجام بهتر شهرداری کابل، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رییس جمهور خاطر نشان کرد که برای ارایه خدمات بهتر به مردم کشور، شهرها و ولسوالی های کشور به پنج کتگوری یعنی شهر های بزرگ، ولسوالی های اقمار شهری، ولسوالی های در امتداد شاهراه ها، ولسوالی های دارای منابع طبیعی و ولسوالی های سرحدی، تقسیم شده است.

وی دیدگاه خود را در رابطه به انکشاف شهر کابل، احداث و آسفالت جاده ها، حفظ محیط زیست، ازدیاد ساحه سبز، انتقال دوایر دولتی در یک مکان مشخص و تنظیم حمل و نقل شهری بیان کرد.

رییس جمهور با اشاره بر اینکه شهر کابل به مشکلات زیادی مواجه است، گفت که شهرداری کابل باید بخاطر ارایه خدمات بهتر به شهریان کابل دوباره انسجام یابد و مردم شهر کابل بخاطر تطبیق برنامه های شهری و خدمات بهتر به آنان با نهادهای مربوطه همکاری نمایند.

در این جلسه فیصله صورت گرفت تا به منظور تطبیق برنامه های شهری و ارایه خدمات بهتر به شهریان کابل، یک گروه کاری ایجاد گردد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است