نیلی از موترهای غیر مجاز رییس مجلس انتقاد کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۱    ۱۳۹۴/۲/۱۴ کد خبر: 94210 منبع: پرینت

موترهای غیر مجاز کاروان رییس مجلس مورد انتقاد برخی نمایندگان قرار گرفت.

صادق عزیزالله نیلی با انتقاد ار موترهای بدون شماره پلاک، بدون اسناد و شیشه سیاه رییس مجلس نمایندگان گفت: ما به عنوان اعضای خانه ملت قانون گذار هستیم و اگر در اینجا قانون را مراعات نکنیم نباید انتظاری از دیگران داشت.

وی همچنین با اشاره به سرعت زیاد موترهای کاروان رییس مجلس در خیابان های خاکی شهر گفت: مردم، نمایندگان را به خانه ملت نفرستاده اند که خاک موترهای آنان چشم قشر عامه را کور کند.

تردد موترهای بدون استناد، بدون پلاک و شیشه سیاه که قیمت های نجومی دارند در شهر غیر مجاز است اما دیده می شود که برخی از نمایندگان از این نوع موترها استفاده می کنند.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ناقضان قانون در اصل در پارلمان هستند . اینها برای خود نمای دست به بی قانونی میزنند . این پارلمان نماد فساد در افغانستان است . قانون باید اول در پارلمان تطبیق شود .

>>>   چند روز ديگر بگذار وقت دارند باز همان آش است وهمان كاسه.باز دود وكاه دود مردم غريب وبيچاره چشم اعضاي پارالمان را كور ميكند.هر چه بگندد نمكش ميزنند- واي از ان روز كه بگندد نمك.خداوند براي اين... ها چند روز وقت داده وباز ...جاي شان معلوم است.
كندزي

>>>   ای کاش ارزش چنین موتر ها را ریس مجلس بیسواد ما میداشت که بالای مردم و رهگذران بی نان کابل فخر میروخت ، درحالیکه اهلیت و شایستگی یک مدیر هادی را ندارد ، یکی دو موتر نه که کاروانی از موتر ها ریس صاحب بیسواد و بی مغز مجلس ما را مشایعت میکنند .
کندزی

>>>   از یک موشت ... انتظاره بیشتری از این نیست... خیانت کاران.
حبیب الله یوسفزی

>>>   الله رئیس مجلس را به راه نیک هدایت کند تا اینک روزی باشد که از منزلش تا پار لمان پای پیاده بدون کاروان روان باشد .

>>>   چطوري قانون شکني را خود شان انجام ميدن از مردم چه انتظاري دارند؟

>>>   هر وقتيكه أمريكا اين همه اين پارلمان را يك بمب زد و اين رشوت خور ها را به جهنم فرستاد بعد در اين ملك ارامي خواهد امد ، اين هر كار را با پول ميكنند.

>>>   رئس مجلس ادم پوک ومتکبر است و ازرش یک توت تلخان را هم ندارد

>>>   واقعاوقتی ارگان قانونگذار ما بی قانون هست آنوقت انتظار داریم کشودرست میشه برای یک نماینده پارلمان مایه ننگ است که اینقدر بی مغز باشد برای کسانی متاسفم که به این آدم بی مسولیت رای داده پول نداری که موتر ها تو پلاک کنی امسال اینها است که آبروی افغانستان رابرده ومیبردبی فر هنگ قانون برای همه است خجالت بکش ازخودت وجایگاهی که داری

>>>   اقدام نیلی رامی ستاییم اماپارلمان که خانه قانون ومادرقانون است وقانون رابردولت وسازمانهاوخارجیان تطبیق کنداکثرشان بانقض قانون ودرجهت تحقق تعصبات ضددینی واخلاقی و
قانون وهمچنین تجارت واردشده اندومعدودی مانندخوانندگان وبه اصطلاح هنروران بی هنرالفبای قانون رانمی دانندومعدودی انگشت شمارکه رای آنهاتاثیری نداردبرحق وعدالت وحاکمیت قانون تاکیددارند.مردم مابایددقت کافی داشته باشند
شیوا.کاندیداحتمالی بلخ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است