کاکای اشرف غنی، نماینده افغانستان در سازمان ملل!
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۰    ۱۳۹۴/۲/۱۳ کد خبر: 94116 منبع: پرینت

عبدالقیوم کوچی کاکای اشرف غنی رییس جمهور، به عنوان نماینده افغانستان در سازمان ملل متحد معرفی خواهد شد.

یک مقام ارشد دولتی در کابل به خبرنگار افتخاری ما گفت: اشرف غنی تصمیم دارد تا کاکایش "عبدالقیوم کوچی" را به حیث نماینده خاص افغانستان در سازمان ملل متحد به جای "ظاهر طنین" مقرر نماید.

منبع می افزاید که در مورد تقرر قیوم کوچی به حیث نماینده دایمی و باصلاحیت افغانستان در سازمان ملل متحد، با داکتر عبدالله نیز مشورت صورت گرفته و داکتر عبدالله در یک معامله دیگر به این انتخاب رای مثبت داده است.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201505/201505030543534815.jpg

 

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ملت خواب برده ، جهاد مقدس در مقابل ع و غ روا است ، روزانه دها جوان ما نلاحق كشته مي شوند ، ابروي در جهان به صفر تقرب نموده است ... هنوز در خواب قرار دارند
فايق

>>>   ملت بیچاره از غم برادران و کاکاهای متقاعد یک رئیس جمهور خلاص شدند و به غم کاکاها متقاعد و برادران یک رئیس جمهور دیگر ماندند

>>>   شما مردم پشت چی گپ ها هستم اذهان مردم را به چی گپ های بی معنی خراب میکنیم .چی فرق میکند کی باشد همه اینها آش یک دیگ هستند.مردم در چی غم و شما به دنبال چوکی.تا این حکومت وحدت ملی شما باشد مردم روز خوش نخواهد داشت.
بینوا

>>>   اینجاهمه کارهابه اساس روابط ومصلحت های شخصی است وگرنه ظاهرطنین یک شخص لایق ودیپلمات بسیارفعال است.کوچی یعنی کسیکه خانه وکاشانه ندارد،اودیگه ازسیاست وسازمان ملل .....چه میداند.بایداومشاور وزیر زراعت دربخش مالداری تعین شود.
ع خ ازکندز

>>>   حکومت وحدت نا ملی میراثی کوچی زی ها شده روان است

>>>   ازین...شک نیست٫ کسیکه ایمان٫ وجدان٫ شرف٫ عزت و غیرت نداشته باشد و به رای تقلبی بالای شانه های ملت مظلوم دولت نامشروع از طرف یهود و نصارا تحمیل گردد٫ از هچو ... همین قوم پرستی فاشیست اینکار ها بعید نیست... به این شاشجاع سوم (اشرف غنی عوام فریب و خیال پرداز)

>>>   چرا یک ...را معرفی نمی کند بجای او.. شاید بهتر بتواند نمایندگی حکومت غنی کوچی را نماید.
حمید بلخی

>>>   جای تائسف به منصور نادری و دستم است که حمایت از غنی کوچی کردند. و هم جای تائسف به تاجیک ها است که از عبدالله عبدالله فرد ضیف حمایت کردن برای اسکان کوچی ها
کوچی بی و طن در افغانستان بی صاحب حال در سازمان ملل متحد در جهان خود را با تقرر عبد القوم کوچی نشان می دهند که وارث افغانستان بی صاحب ما کوچی ها استیم و میخواهند که انقریب درسر تاسر افغانستان برای باقی مانده کوچی ها اسکان پیدا کنند.

>>>   غنی از نژاد کوچی بودن خود آر ونگ می کند ولی برادر غنی حشمت غنی احمد زی و عبدالقیوم کوچی با کوچی بودن خود افتخار می کنند و کار خوب هم می کنند . بخاطریکه تمام مردم می دانند که از قوم کوچی ها غنی داکتر است و ملا ترخیل کوچی وکیل است.

>>>   خوب است آقای عبدالله وغنی فقط اقارب نزدیکش را درپست های مهم جابجامیکنند دیگرا هیچ.
ع

>>>   کاکای محترم شترهایش را همرایش میبرد و شترها خرابکاری میکنند. اشرف خان توجه کنند.

>>>   نه اشرف غنی حمدزی نه و عبدالقیوم کوچی چهره افغانی اصل دارند. چهر ه ها خشین هردو از دیگر اقوام افغان فرق زیاد دارد.

>>>   پوست نماینده افغانستان در سازمان ملل متحد حق دیگر اقوام افغانستان است نه این پوست از اقوام کوچی قوم غنی کوچی است.

>>>   هر کسی که از قوم گذشته ای و نژاد خود عار ننگ می کند انسان عام فریب ،صادق در افکار خود و خدمتگار به وطن هم نیست. شبان دایم در دشت و صحرا از پیه علف چرا گله های خود به نزدیک ترین محل کوچ می کند و خود را در آن محل سرسبز پر از علوف برای چرا می رساند.

>>>   شخص تحصلکرده است باید از تجربش استفاده شود اگر کسی کوچی بود به این مفهم نیست که توانایی کاری ندارد

>>>   اصلا تخلص هیچ با کی ندارد مهم تحصیلات و تجربه است با ید پیشو ند عبد القیوم کو چی را نیز نو شته میکردند یعنی داکتر عبد القیوم کو چی موصوف مدرک ( دکترا ) اصلی دارد کسی بر ایش جعلی هم جور نه کرده و افتخاری هم بخشش نه شده موصو ف دوکتورا دارد . شا یسته است هیچ فرق نمیکند تخلصش کو چی با شد .
آدم کو چی

>>>   کم کم مهاجرین پاکستان تمام سرنوشت خراسان بزرگ را قبضه می کند. وای برما

>>>   این موضوع تکراری نیست عبدالجبار کرزی کاکای حامد کرزی نیز در روسیه سفیر بود وبجز بی کفایتی وتحقیر کارمند ان سفارت وثروت اندوزی چیزی دیگری را نه میدانست حالا اگر اشرف غنی هم این راه ورش کرزی را تعقیب نکند(سیال که از سیال پس مانده بینی اش از بریدن است) کوچی باید مال خود را در صحرا وچراگاه ببرد دادن این وظیفه بیک کوچی که نه میدانم تحصیلات عالی در بخش حقوق ودیپلوماسی دارد ویا خیر کار عادلانه نیست همان سازمان ملل متحد وهمان داکتر روان فرهادی تا که همو چمچه ودیگ همو میرزا بیگ است
واقف شکوری از بغلان

>>>   جای شرم است، درهر وزارت که داخل شوی یکسره تاجک جای گرفته و ما یک کلمه را به زبان نیاورده که چرا، بس است وخیال تعصب را ازمغز تان دور کنید چوکی دولتی ملکیت پدر ی کسی نیست بهتر است افغانستان تجزیه شود!

>>>   ای بابا فقط مانده بود که یک کوچی از ملت ما در تمام دنیا نمایندگی کند. این اقای اشرف غنی عجب ادم نژاد پرست بود. تمام زیران پشتون. کارمندان عالی رتبه در دولت پشتون. سفیر ها پشتون. والی ها پشتون...

>>>   آدم کوچی
اقوام دیگر افغانستان ده ها داکتر علوم دارند ولی آنها از بیرون دعوت نی شوند . عبد القیوم کو چی که واسط آن غنی ریس جمهور فراق قانونی دسته نشانده اسراییل و امریکا است از کاکایش دعو ت می شود.

>>>   باراك ... أوباما که خود او ازجمله مهاجران سیاه پوست است و او اولین ریس جهمور اولین سیاه پو ست در تاریخ امریکا شده است . باراک اوباما خواست که در ساحه اشغال شده ای خود فرد ... از قوم کوچی دهه نیشن اهلی شده را اولین بار در تاریخ افغانستان باستانی بشکل فراق قانونی در کرسی ریاست جمهوری افغانستان نیز شاند.
آدم کوچی بی وطن

>>>   سال نیکو ازبهارش پیداست

>>>   13 سال دیگر اشرف غنی وشرکا افغانستان و مردم آنرا پوست میکنند. بیغم باشید حال نان ازین بدتر. شما هیچگاهی بهوش نمی آئید . نوش جان شان . تا... در جهان باقیست مفلس در نمی ماند.
معراج ازجبل السراج

>>>   خوب گپ است ولی سازمان ملل باید مواظب باشد چون بیم آن میرود تا نصف نیویارک را به نام چراگاه غضب خواهد کرد
فهیم

>>>   کرزی کاکاش را سفیر در مسکو مقرر کرد۰ حالا نوبت کوچی ها است۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است