درگیری وزیر دولت با ریس دفتر رییس جمهور
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۳    ۱۳۹۴/۲/۱۳ کد خبر: 94113 منبع: پرینت

یک مقام اگاه در ارگ ریاست جمهوری به خبرنگار افتخاری ما گفت: دستبرد از دستمزد وکلای پارلمان منجر به درگیری لفظی بین دومقام عالیرتبه در ارگ ریاست جمهوری شده است.

به گفته وی گفتگوی تند و تنش آلود غلام نبی فراهی وزیر دولت در امور پارلمانی با عبدالسلام رحیمی رییس اداره امور و دارانشای شورای وزیران در ارگ صورت گرفته است.

عبدالسلام رحیمی، غلام نبی فراهی را متهم نموده است، موصوف مبالغی را که قرار بود (بابت رای دادن وکلای پارلمان به نامزد وزیران پیشنهادی) به وکلای پارلمان تادیه نماید، (زیر زده) سرقت نموده است.

هرچند مشخص نشده که مبالغ فوق چقدر بوده است، اما گزارش شده که برخی نماینده های پارلمان به رییس جمهور معترض شده نگاشته اند که هیچ پولی برای آنان نرسیده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ملت در چه حال قرار دارد و این ها را ببین که چه رقم مصروف دزدی های بزرگ هستند و معلوم نیست که این پول ها از کدام طریق بدست شان رسیده است .

>>>   به نظرمن هیچ شایعه ای وجودنداردبلکه همه درست میگویندحقایق دیربرملامیشود.

>>>   همی فراهی زمانیکه در پشاور قونسل بود از مردم روشوه میگرفت!

>>>   من جناب غلام نبی فراهی را از نزدیک و به تمامی معنی می شناسم. ایشان یک شخصیت دیندار، متقی، متعهد و وطندوست هستند و سخت مخالف ارتشا و فساد در ادارات دولتی در افغانستان هستند و در زمینه محو فساد اداری فعالیت های چشمگیر نیز داشته اند. مطلب بالا جز یک شایعه بی اساس چیز دیگری نیست. ناگفته نباید گذاشت که من با ایشان هیچ قرابت ندارم و جناب فراهی صاحب از فراه هستند و من از فاریاب؛ ایشان پشتون هستند و من اوزبیک.

محمدی

>>>   من گفتم چطورکل وکیلارای گرفتند خوب کرده که پول را نداده است.
ع

>>>   همین فراهی در وزارت فرهنگ با شرکت های ساختمانی سازش های ناجایزداشت اما از بابت رئیس دفتر موصوف کمتر از فرشته نیست شاید هیچگاهی کار خلاف نکرده باشد ونکند

>>>   همه جا دکان رنگ است همه رنگ میفروشند چه فکر میکنید که ع و غ به خدمت و آبادی کشور کمر بسته اند؟ اگر بلی! سخت در اشتباه هستید!!!!!!!!!!!چرا؟
ع مصروف آرایش است
غ مصروف پیرایش است
ع جمال آرایش میدهد
غ کمال پیرایش میدهد
ع میدوزد
غ میپوشد
دو روی سکه است یک طرف شیر و دیگر طرف ... است!

>>>   چرا ریاست جمهوری باید پول بپردازد؟ آیا در کشورهای دیگر نیز ریاست جمهوری یا رئیس حکومت بخاطر گرفتن رای پول پرداخت میکند ؟

>>>   هه هه هه...... این قسم رای دادن بدون پول را که هیج کس باور ندارند وهمه میدانند که چه معامله صورت گرفته است وخدا فضل نمایند که برسری تقسیم شان جور بیایند.

>>>   هنوز كجا است همه در غم جيب خود است خير است كه اين جوان وطن هر روزه كشته ميشود دشمن كور وما بدبختانه در چشم كورش برابر شديم ،ميگويد خدا إز زدن كور واز گرفتن كر نگاهدارد.
م. ى

>>>   همه جا درگیری بر سر مادیات است طالب با سرباز وزیر با معین رئیس با معا و نین وان هفت نفربالایی با یکدیگر عاقبت این کشور واین مردم بخیر !

>>>   رحیمی یک انسان پاک است بخدا میلیون دالر پیشش ارزش نداد اگر خداشنس هستید باور کنید
کلاته از شیندند

>>>   همشون از هم بدترن

>>>   این خبر دقیق است واز رحیمی کرده ...در تاریخ افغانستان کسی نیست. بنده خود یک مامور پایین رتبه در دولت هستم وشاهد هستم که رحیمی حتی قرطاسیه دفتر خودرا به خانه میبرد.
ولی ننگرهاری

>>>   رحیمی به خاطر پول های که به غنی داد ریس اداره امور شده است او یک بی سواداست چند کلمه انگلسی یاد دارد وبس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است