باند مافیای اقتصادی پسر معاون وزیر دفاع
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۴۱    ۱۳۹۴/۲/۸ کد خبر: 93896 منبع: پرینت

تجهیزات بهداشتی نیروهای امنیتی را پسر معاون وزارت دفاع تامین می کند.

قرارداد سالانه تامین شامپو، صابون، کرم و برس دندان سربازان و افسران اردوی ملی توسط پسر معاون وزارت دفاع صورت می گیرد.

یک مقام در ریاست تدارکات وزارت دفاع به خبرنگار افتخاری ما گفت: پسر جنرال همایون فوزی معاون وزارت دفاع ملی، سالانه ‌ بیشتر از یک میلیون دالر از این قرارداد مفاد بدست می آورد و این روند کماکان در جریان سال های اخیر و حال ادامه دارد.

تامین وسایل بهداشتی 120 هزار افسر قوای زمینی، هوایی کشور هیچ کس دیگر نمی تواند فراهم سازد و کسی هم جرات مداخله در امور اداری این قرارداد را ندارد.

جنرال همایون فوزی یک نظامی ازبک تبار و معاون پیشین وزرات دفاع ملی از بستگان سیاسی جنرال دوستم معاون اول ریاست جمهوری می باشد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کاملن دقیق است. من خود شاهد گرفتن قرارداد شامپو، صابون، کریم و برس دندان افسران و سربازان وزارت دفاع ملی توسط شفیق فوزی پسر همایون فوزی معاون وزارت دفاع ملی هستم.
کارمند ریاست لوژستیک

>>>   این یک شایعات بیش نیست بخاطریکه چند روز بعد أقای فوزی ازسوی از سوی ریاست جمهوزی بخاطری کسب رای اعتماد در پست وزارت دفاع ملی به مجلس نماینده گ

>>>   خوب کاری کرده است که پول های کابل بانک دزدی نکرده است آیا تاهنوز شمادیدیدکه ملت ازبک تبار زمین های دولتی را غصب کند وشهرک بسازد وکابل بانک چورکند ؟
تیمور از ایران

>>>   تمام قراردادهای وزارت دفاع ملی توسط زورمندان اجرامیگردد.
ع

>>>   سربازان ماباجانشان دارنددرمقابل تروریستهامی ایستندامابعضی ازمسئولان بفکرجیبشان هستند.این هابایدمحاکمه شوندواموالشان بنع مردم ضبط شود
یونس ازکابل

>>>   تمام قرارداد های وزارت دفاع را زور مندان می گیرد

>>>   واقعا شخص کار کن و زحمت کش است. و از راه حلال قرارداد ها کسب و کار و غریبی خود را میکند.و این حق ایشان است . پول مردم را دزدی نمی کند . زمین کسی را به زور غصب نمی کند. افرین به این جوان.

>>>   عجیب وطن داریم هزار نفر را قتل کنی قهرمان میشی یک نفر را قتل کنی مجرم!

>>>   اقای تیمور مسولیت ما در برابر ملت و مردم ما چنین نباشد که اگر یک کسی کار خلافی انجام داد . مثلا دزدان کابل بانک . باید اعمال شان را تقبیع نمایم نه اینکه ماهم بر ضد انها دو باره مشوق اعمال کسانی باشیم که فرقی با دزدان کابل بانک ندارند. ولوکه از ملیت و یا تبار خود ما باشند . بخاطر منافع کشور وقتی خوب را خوب وبد را بد گفتیم در ان صورت افغانستان متحد خواهیم داشت .برادرم امید وارم ناراحت نشی.
افغان.

>>>   جنرال فوزی معاون پیشین وزارت دفاع نه بلکه معاون برحال وزارت دفاع است

>>>   شفیق فوزی پسر همایون فوزی از چندین سال به این طرف میلیون ها دالر پیدا کرده.
راستجو

>>>   اگر پسر جنرال فوزی ، در پروسهء شفاف داوطلبی و از طریق مناقصه، برندهء این قرارداد شده باشد، حرفی نیست و کار غیر قانونی یی هم نکرده است. اما اگر با جبر و اکراه و یا هم با حیله و تقلب وجعل اسناد نرخ گیری ، این قرار داد را بدست آورده باشد ، این مساله سوال بر انگیز و قابل تآمل و تعقیب است.

>>>   هر چه دل شان خواست میکند ما تا چه وقت غم این ... ها بخوریم ...

>>>   از اينكه پدري در اين پست قرار دارد قانونا حق ندارد تا در داوطلبانه هاي وزارت اشتراك نمايد
فايق

>>>   ... اگر همچو ميبود حالا دوسيه اش در ثارنوالى ميبود, مثل ديگر اختلاس گراهاى وزارت دفاع....چون جنرال فوزى به احتمال قوى کانديد وزارت دفاع ملى است...
سنجر دورانديش

>>>   اول اینکه شفیق فوزی یکسال میشه که در افغانستان زندگی میکند . شما میگین از چند سال .خود ثابت میسازد شایع بیش نیست. دوم تمام قرارداد صابون کریم دندان شامپو دو میلون دالر نمیشه چطور امکان داره که مفاد بیش از یک میلون باشد . سوم -قرار داد قول اردو قندهار نامش ۰۰۰۰ از پنجشیر است . تهجیزات بهداشتی قول اردو مزارشریف را یکی از نزدیکان زلمی ویسا قرارداد کرده

>>>   کاش کارای افغانستان به حد کارای پسر فوزی بودی حد اقل رنگ کسب حلال برش می دهد خدا یا از انهای که مسقیم زور گیری یا پول دولت را به جیب می زند نجات دهد که دارد افرادش زیاد می شود.
محمد. ایران

>>>   اقای تیمور گپ شما را با طلا باید نوشت

>>>   در سطح دولت تمام وزیران - معینان - روسا - حتی ناظرکل بانک مرکزی وتمام اراکین بلند رتبه دولتی خویشاوندان خود را شامل وظیفه مینماید قرار داد موتر های مامورین وغیره قرار داد ی ها از اقارب نزدیک وزیر صاحب و ریس صاحب بوده .به اسا س فرمایش آنها کار می کند وکارمندان مجرب وفهمیده وباتجربه را به نام این وآن به تنقیص سوق میدهد وخوشاوندان خود را به جای آن مقرر می کنند ... بر همین قسم آمرین قوم پرست وملیت پرست
حق پرست

>>>   اين مردم چرا در وقت كه بچه رحيم وردك هم همين قرارداد ها را داشت صد ها ميلون أدلر گم شد ولي صدا كس نبرامد امروز در مقبل سالانه يگ ميلون دالر همه گوش شان اوچ است اگر چي كه اين هم درست تا ندازه نيست.
عزيز

>>>   در جواب کسی که راجع به پسر رحیم وردک نوشته است! اگر رحیم وردک یا پسرش این کار را کرده باشند انها هم خاین استند وبسم الله خان وپسرش هم کسی که تنها از بودیجه وزارت داخله 180 ملیون افغانی را برای خریدن (پشقل گوسفند) کود حیوانی برای چمن های داخل وزارت داخله مصرف کرده باشد اگر یک طفل را بپرسید خنده خواهد کرد...

>>>   در حقیقت عقد قرارداد با اقارب مسولین خلاف قانون تدارکات است.
حبیب الله از چهار آسیاب

>>>   وای به حال ملت افغان
کسانیکه مال بیت المال را به هر شیوه قند و نبات گفته میخورند بدانند که شکم خود را با آتش دوزخ پر میکنند. مال بیوه یتیم بیچاره فقیر و نادار این ملک جواب سخت دارد ای از دین بیخبران.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است