اگر اینها نبودند افغانستان، افغانستان نبود!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۲    ۱۳۹۴/۲/۳ کد خبر: 93533 منبع: پرینت

شکریه بارکزی در پارلمان بسیار خونسردانه می گوید: ریاست اجرایی به ریاست داکتر عبدالله مشروعیت حقوقی ندارد و ما نمی فهمیم که کدام کد بودجه را برایشان در نظر بگیریم.

فوزیه کوفی آمد و جوابش را داد که تو خودت را معلم قانون اساسی جور نکن خود رییس جمهور توسط امضای ریاست اجرایی مشروعیت دارد. از آنطرف دیگر رییس پارلمان با چشمانی خواب آلود گفت: جنگ نکنید به لحاظ خدا؛ خوب اگر ریاست اجرایی در قانون اساسی نیست پس حکومت وحدت ملی در کجای قانون اساسی است؟

قاضی نذیر حنیفی که فوری پای قرآن و مذهب و خدا را به میان کشید و گفت؛ اگر ریاست اجرایی از نگاه قانون اساسی مشروعیت نداشته باشد از نگاه قرآن مشروعیت دارد. شکیبا هاشمی هم موضوع گوسفند را پیش کشید؛ رمضان بشردوست اصولا معتقد است نه غ و نه ع هیچکدام مشروعیت ندارند، از کنج دیگر پارلمان حفیظ منصور مثل یوزف گوبلس وزیر تبلیغات هیتلر ناگهان عصبانی شد و در حالی که با عینک های ذره بینی اش رمضان بشردوست را شش تا بشردوست می دید تهدید می کرد و گفت: بشردوست بشین که آمدم دَ رویت می زنم" و همین شد که رمضان بشر دوست در 365 روز سال هفتصد بار از پارلمان بیرون شد.

من به تمام وکلای عزیز و متعهد خسته نباشید می گویم... واقعا روز پُر کاری را پشت سر گذراندند؛ اگر اینها نبودند که افغانستان از نقشه جهان حذف می شد.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شکریه بارکزی زن قبیله گرا فاشیست افعان ملت است در پارلمان بسیار خونسردانه می گوید: ریاست اجرایی به ریاست داکتر عبدالله مشروعیت حقوقی ندارد.شکریه بارکزی طرف دار فاشیزسم اشرف غنی نیز ریس جمهور فراق قانونی است.

>>>   در افغانستان‌ هر چی بیشتر چشم سفید و احرامخور - محبوبیت بیشتر و موفقیت های‌ بیشتر!

>>>   و آخــــر دعوانا الحمدو لله .....

>>>   ای گپ خو معلوم است به خاطری که داکتر عبدالله او ره از وظیفه ای که برش داده بودند محروم کرد داره غد دل خوده بالای او خالی میکنه.

>>>   مردم شريف كابل در گذشته اگر از تعصب كور وافراطي شكريه باركزي اين خانم به ظاهر آراسته به ديموكراسي آگاهي نداشتند ووي را به خانهء ملت رساندند، حالا اورا همگي خوب شناختند، كه تا چه حد متعصب، قومگرا وتنگ نظر است. در آينده اگر بخواهد به پارلمان راه پيدا كند، شانس پيروزي اش كمتر به نظر مي رسد.

>>>   والله به راستیام مشکل اس. همی کودش که مالوم نباشه ، بودجیشه چطور منظور بکنند؟ اوام گپ چند هزار و چند لک افغانی نیس ، شاید گپ میلیونا افغانی باشه ! وکیلا بیچارام از آینده میترسن ، نشه که فردا ، دست مردم ده یخن وکیلا بفته و او وخت مصونیت پارلمانیام نداشته باشن. مگم ده فکر قاصر مه یک راه حل اینه میالی آمد خدا و راستی... از جان کری عاجزانه خواهش و حتی برش عذر کنن که همو کود مربوط شه به پارلمان مسج یا ایمیل کنه ، گپ فلفتن حل میشه چرا که شاید بر وزارت مالیه هم کود مودش مالوم نباشه. امو جان کری بیچاره ده ایجاد همی ریاست اجرایی چقه زامت کشید ، بر کل ما و شما مثل افتو ، روشن اس. میشه که همی کود سبیل مانده همو وخت از سبب بیخاوی یا خستگی زیاد و یا هم از خوشالی زیاد از یادش رفته باشه که به وزارت مالیه، ابلاغ کنه.انسان خوده هر چقه رندام بگیره بازام جایزالخطا میباشه.

>>>   او از عبدالله عبدالله که بریاستش در کمیسیون اصلاحات انتخاباتی موافقه نکرده انتقام جوئی میکند
( ر )

>>>   شکریه بارکزی اولین زن قبیله گرا فاشیست افعان ملت است

>>>   خوب برادرا امروزکار ماختم اس ساعت نه بجه صبح است و آخردعــــوانا ....

>>>   بنظر بعضیها مخالفت در هر موردی با داکتر عبدالله مساوی با فاشیسم است. بهمین اساس باید در تعریف فاشیسم اضافه کرد که: هر نوع مخالفت با داکتر عبدالله و موضوعات مربوط باو - ولو قانونی هم باشد- فاشیسم را گویند!!!!

>>>   در آینده باید انی هم در قانون اساسی اضافه شود که هر نوع مخالف سیاسی فاشیزم شناخته شود در آمریکا که وطن جانی کری هم است دو حزب اوجود دارد و باهم مخالفت سیاسی دارند اگر مخالفت سیاسی نمی بود اینقدر احزاب برای چیست همه به یک نظر می بودند

>>>   ریش خندی جور شده از ایا که دو طفل بهتر است

>>>   نظری ندارم خوبش بود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است