ای پیر، این تسبیح معجزه می کند!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۲    ۱۳۹۴/۲/۲ کد خبر: 93434 منبع: پرینت

هر کس به چیزی علاق دارد. کسی به کفتر، کسی به بودنه، کسی به سگ ولی علاقه من همین تسبیح دراز است و همین نیکتایی درازتر. گاه در دست می‌گیرم و گاه در جیب می‌گذارم. سابقه این تسبیح و خاطراتی که پشت سرگذاشته، اگر به شما بگویم، بی ادبی ما....

گرماگرم یارگیری و دسته بندی انتخابات بود که همراه دسته انتخاباتی خود، پای استخاره پیری نشستیم. در پایان چنان راه داد که گویا من برنده انتخابات و شایسته ریاست جمهوری هستم.

با شنیدن این رای، من از خود بی خود گشته به پا بوس پیر دویدم و هنگامی که دست و پای پیر سخن را می بوسیدم، تسبیح مثل افساری دور گردنم روده پیچ شد. یک طرفِ تسبیح در دست حضرت صاحب و سر دیگر آن به دور گردن من همچون ماری حلقه زد.

جیغ زدم که ای پیر، این تسبیح معجزه می کند. این نیک بینی تو است به من، اگر موافق باشی، آن را برایم هدیه ده ". او که گویی علاقه مرا به این تسبیح فهمیده بود، دستی به سرم کشید و گفت: خدا پشت و پناهت باشه بچیم، برو که از طرف مه رییس جمهور تو هستی، ولی تسبیحه گم نکنی " دلم از این سخن گرم شد. از آن روز این تسبیح همیشه برای من معجزه کرده است. در سفر آمریکا وقتی این تسبیح را با خود داشتم، کنگره آمریکا چشم بسته برایم نعره ی تکبیر می دادند.

در سفر پاکستان چشم آی اس آی کور شده بود. در سفر عربستان شاهان سعودی چنان استقبالی از من کردند که از طالب نکرده بودند. بسان فرزندشان از من پذیرایی کردند.

در سفر ایران رییس جمهورشان از دیدن تسبیح غش کرد.

من حالا صاحب تسبیحی هستم که یک زمانی، پیری با آن استخاره می کرده است و اینک بر دروازه کاخ سفید تبرک شده و در عربستان با آب زمزم شسته شده است. اگر خدا بخواهد ده دوره دیگر با این تسبیح انتخابات را خواهم برد.

لایه‌های درونی دانه‌های این تسبیح سرشار است از سیاست و مدیریت. سیاست خارجی را با آن استخاره می کنم ولی در مسایل داخلی چون نیت ها پاک نیست، تا حالا کارگر نیفتاده است. ضروری است یک دفعه دیگه با داکتر صاحب به کاخ سفید برویم.


وحید رافعی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   غنی بیچاره عکس های اش در یوتوپ با همرای رولا غنی مریم غنی طارق غنی حترام مذهبی و سجده به پاپ کلسا امریکا برآمده است و دیروز از سرنام محمد اشرف غنی درامریکا آر و نگ می کرد و امروز برای عام فریبی مرد م مسلمان افغانستان اشرفنی احمدزی را به محمد اشرف غنی تبدل کرد و رولا غنی به را بی بی گل با تائسف قبیله گرایان فایشستان بخاطر آرمانهای ملی خود از کفر... در تاریخ افغانستان حمایت کردن و می کنند.

>>>   خيلي جالب بود کوووووووووولي خنديدم

>>>   خوب بود

>>>   اومدن دوباره شاه اشرف افغانی را به ایران خوشامد میگم
زاهدانی

>>>   بـــه (زاهدانی
همان شاه اشرف اولی هم نمیخواست مشکلاتی پیش آید که آمده بود کار را قزاق ها خراب ساختند
( ر )


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است