دولت بودجه برای کار کردن صادقانه وزیران ندارد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۶    ۱۳۹۴/۱/۲۹ کد خبر: 93167 منبع: پرینت

احمد سعیدی آگاه مسایل سیاسی در برنامه «بازنگاه» گفت: در ابتدای امر دو رهبر حکومت وحدت ملی شعار می دادند علت تاخیر معرفی کابینه این است که ما به دنبال افراد متخصص و مسلکی می گردیم. حالا هیچ کدام از آنها متخصص نیستند. مشخص شد که تمام این تاخیرها کشمکش ها میان دو رهبر بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، این آگاه مسایل سیاسی اوضاع مالی دولت را بسیار ضعف ارزیابی کرد و عنوان کرد: جدا از این که وزیران معرفی شده متخصص هستند یا نیستند، حکومت وحدت ملی در این هفت ماه کارهایی کرده است که اگر تمام وزیران، متخصص هم باشند نمی توانند آن را درست کنند.

سعیدی در ادامه افزود: این وزیران ولو اینکه متخصص و صادق به شعارهای شان باشند از کجا بودجه بیاورند که این کارها را انجام دهند؟ با دست خالی هیچ کاری نمی توانند fکنند. این همه برنامه ای که آنها در مجلس مقاله وار خواندند نیاز به بودجه دارد که دولت چنین بودجه هایی ندارد. دولت بودجه برای کارکردن صادقانه وزیران ندارد.


کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تـــــا حـــــال بــــودجـــه بــود وزیـــــــر نـبـــــــود حـــالا کـــه وزیـــــر هــســـت بـــودجـــه نـیـســــت !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است