اشرف غنی:
با تمام قوا در کنار عربستان در یمن ایستاده ایم
جناب اشرف غنی به کجا می روی؟ از کی تا به حال آل سعود دلسوز اسلام و مسلمین شده اند که شما می خواهید فرزندان افغانستان را فدایی این اعراب بی غیرت شکم پرست کنید؟ اگر همکاری آل سعود نبود، هیچگاه غربیها نمی توانستند به بهانه تروریزم به افغانستان، عراق و سوریه لشکرکشی کنند 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۱۱    ۱۳۹۴/۱/۱۳ کد خبر: 92206 منبع: پرینت

بالاخره اشرف غنی هویت واقعی خود را که همان وابستگی به اربابان غربی و عربی خود بود، افشا کرد و در اقدامی غیر مترقبه حمایت علنی خود را حمله عربستان سعودی به یمن علام کرد و گفت با تمام نیرو در کنار ایتلاف سعودی در یمن ایستادگی می کند.

براساس اعلامیه‌ای که توسط دفتر ریاست جمهوری منتشر شده، این تصمیم اشرف غنی پس از مشورت با علما، روحانیون و رهبران سیاسی و جهادی در جلسه شورای امنیت ملی اتخاذ شده و بنا بر آن دولت افغانستان از ایجاد ایتلاف نظامی عربستان سعودی در مقابله با حوثی‌های یمن، اعلام حمایت کرده است.

در اعلامیه دفتر ریاست جمهوری آمده است: دولت و مردم مسلمان افغانستان روابط عمیق تاریخی و دینی با کشور عربستان سعودی داشته و دفاع از سرزمین مقدس حرمین شریفین را دین هر مسلمان می‌دانند. از همین رو، در دفاع از سرزمین مقدس حرمین شریفین با تمام نیرو در کنار دولت و مردم برادر و مسلمان کشور عربستان سعودی، در صورت بروز هر نوع تهدید قرار دارد.

همچنین در این اعلامیه آمده است: دولت جمهوری اسلامی افغانستان به اصل مردم سالاری و مشروعیت نظام قانونی در یمن باور داشته و از حکومت قانونی آن حمایت می‌نماید و از تمامی کشورهای اسلامی و رهبران شان می‌خواهد که به همکاری سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان ملل متحد در این راستا تلاش نمایند.

الهی که دشمنان اشرف غنی فدای جان این رییس جمهور محترم و دلسوز اسلام و مسلمین شوند که اینقدر برای حفظ سرزمین وحی تلاش و تقلا دارد و حتی حاضر هست فرزندان این سرزمین را برای دفاع از برداران سعودی فدا کند!!!

جناب اشرف غنی به کجا می روی؟ از کی تا به حال آل سعود دلسوز اسلام و مسلمین شده اند که شما می خواهید فرزندان افغانستان را فدایی این اعراب بی غیرت شکم پرست کنید؟ اگر همکاری همین آل سعود نبود، هیچگاه غربیها نمی توانستند به بهانه تروریزم به افغانستان، عراق و سوریه لشکرکشی کنند.

جناب اشرف غنی اگر نمی دانی (که خوب هم می دانی) بدان: سیاست آل سعود این است که می گویند تروریزم مهم نیست بلکه مهم این است که کجا را هدف دهد و علیه چه کسی باشد؟ آنها می خواهد اهداف خود و خواسته های ارباب غربی شان برآورده شود حال با هر وسیله و با هر نوع رفتاری که باشد و هر تعداد نفر که در این راه قربانی شوند، اصلا مهم نیست.

مطالعه دقیق گزارش های رسانه ای به ویژه رسانه های آمریکایی پس از سال ۲۰۰۱ در عراق و لبنان نشان می دهد که رابطه حکومت عربستان با گروه های تروریستی هرگز قطع نشد بلکه دو طرف منافع مشترکی را دنبال می کردند و علاوه بر آن جریان های بزرگی در داخل القاعده و دیگر گروه های سلفی جنگجو به ویژه داعش وجود دارند که از حمایت های رسمی سعودی برخوردار بوده و طرح ها و اهداف رسمی سعودی ها را به طور مستقیم دنبال می کردند.

این اعتراف رسانه های غربی است که : دوستان سعودی ما حمایت مالی از کشتار در خاورمیانه را برعهده گرفته اند. به گزارش روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، سعودی ها نقش اساسی در تشکیل گروه های تکفیری و حفظ آنها برای بیش از ۳۰ سال ایفا کرده اند.

نویسنده این گزارش با تکیه بر گزارشی که از سازمان اطلاعات آمریکا به بیرون درز کرده است، می گوید القاعده و داعش در تامین هزینه های مالی خود بر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان تکیه می کند. دلیل اینکه آمریکا هیچ تمایلی به خشمگین شدن علیه همپیمان نزدیکی خود یعنی عربستان ندارد این است که آنها مطمئن هستند گروههای تکفیری تحت حمایت آل سعود، هیچ خطری برای واشنگتن ندارند بلکه این حمایت ها به زیان گروه های مسلمان در عراق، سوریه، یمن و افغانستان است.

اعتراف رسانه های غربی به دست داشتن آل سعود در کشتار مردم در منطقه و حمایت گسترده مالی آنها از گروه های تروریستی تکفیری که خود عامل تشکیل آنها هستند، بار دیگر سیاست یک بام و دوهوای مدعیان مبارزه با تروریزم یعنی غربی ها و در راس آنها آمریکا را نشان می دهد که هر چند در ظاهر شعار مبارزه با تروریزم سر داده و به این بهانه به برخی کشورهای منطقه حمله نظامی کرده اند، عملا در کنار کشورهای حامی گروه های تروریستی تکفیری وابسته به القاعده به ویژه عربستان قرار گرفته است و نه تنها فشاری به این کشورها برای پایان دادن به حمایت های خود از گروه های تروریستی وارد نمی کنند، بلکه به آنها برای ادامه این حمایت ها و در نتیجه ادامه حمام خون در منطقه و ریخته شدن خون انسان ها بیگناه به دست تروریست های مزدور عربستان و متحدانش چراغ سبز نشان می دهند.

لذا به جرات می توان مدعی شد که هدف آل سعود هیچگاه ترویج اسلام ناب محمدی (ص) نیست، زیرا اسلام مخالف افراط گری و خشونت است. آنچه عربستان سعودی در این صدسال اخیر انجام داده چیزی جز کشتار مسلمانان (اعم از شیعه و سنی) بر اثر فتواهای افراطی مفتی های وهابی نبوده است.

تخریب بناهای تاریخی صدر اسلام، توهین به مقدسات مذهبی، ترویج تفکرات سلفی و افراطی، حمایت از کسانی که فقط باعث ناآرامی کشورها مسلمان بوده اند، بدنام ساختن اسلام به بهانه های مختلف، دخالت آشکار در دیگر کشورها، همه و همه دستوراتی است که آل سعود از موسسین خود یعنی آمریکا و انگلیس می گیرند تا اسلام هراسی و اسلام ستیزی در جهان گسترش یابد.

با این تفاصیل آیا جناب اشرف غنی باز هم می توان گفت آل سعود خادمان سرزمین وحی هستند؟ آیا این عربستان سعودی که جز خیانت به مسلمین و خدمت به غربیها کار دیگری نکرده ،مهد تفکرات اسلامی است؟!!

به خدا قسم که هزار شرم با شمایی باد که بخاطر دالرهای آمریکایی و ریالهای سعودی، دین و دنیا خود را می فروشید.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از اول معلوم اشرف وهابی - یهودی است شخص نمی تواند امنیت را در افغانستان بر قرار کند چطور از یک تجاوز حمایت می کنند ولی یاد همه باشند که مردم یمن پاسخ دو محور یهودی - وهابی را خواهند داد

>>>   سلام . حمایت از سیاستی آل سعود نهایتی بی شریمی هست
اگر آقای اشرف غنی قصط فرستادن نیروی نظامی را در عربستان دارد واقعآ سخت در اشتبا هست چون خود آلسعود می داند که افغانستان قدرتی نظامی آنچنانی ندارد که به عربستان کمکی کند فقط میخواهند از نیروری انسانی یعنی جوانان که هیچ ارزش برای دولت مردان ما ندارد استفاده کنند حال باید لوی جرگه و سنا دست بکار شود اگر آقای غنی فکر های دارد فورا بر کنارش کنند تا آبروی افغانستان بیش از این خطشه دار نشود .
طاهر (مهاجر )

>>>   تو متقلب استی . کسی به خاطر حرف های تو فروخته شده به یمن حمله نخواهد کرد. نیم مردم را بردران ناراضی ات کشت و دلت است نیم دیگر را اعراب بکشد
بدخشانی

>>>   بیبینید برادان پشتون کار های بابای خود را. بابایتان باز روی دیگری خود را معلوم کرد
تخار

>>>   پس این معاونین و ریس اجراحیه خواب هستند یا صلاحیت ندارند تا سخن بگویند؟
بدخش

>>>   ای برادران زیاد ناراحت نباشید و حساس نشوید بخاطر دالر های نفتی که اشرف غنی از عربستان می گیرد اینقدر حرف نزد؟ شما چقدر بی انصاف هستید!
ای براردان چیکنیم و چه بیگویم؟ نوکر همیشه نوکر است و گر تمام بلا ها در افغانستان هست داعش عرب هست سیاه چرده پاکستان هست، طالبان هست. تو بیا اول کشور خود را امنیت کن بعد برو کنار این و آن استاده شود با تمام قدرت. عجب کدام قدرت و چه قدرت!!!!!!هههههه
اگر راست میگوئی با تمام قدرت زمینی مسافرت کن از کابل تا هرات تا برات بیگویم واقعاً قدرت داری.
ای رئیس جمهور محترم افغانستان بقدر کافی نا امن هست زیاد این طرف و آنطرف نیرو که دو باره اگر تروریسم ها در افغانستان سرایر شد آن وقت جای خودت هم عربستان کنار ملک سلمان خواهد شد.
م - از بامیان

>>>   فقط می توانم بگویم متاسفم از این اشرف خان نوکر.

>>>   جناب محترم رئیس جمهور این حرف شما با مشورت رئیس اجرائیه صورت گرفته یا نه
نکند خدای نخواسته این پشت بانی شما از خاندان سلطنتی آل سعود باعث فروپاشی دولت وحدت ملی نشود .
بدخشانی

>>>   عربستان بزرگترین حامی تروریسم در جهان و باعث و بانی ریخته شدن خون هزاران انسان بی گناه در طی چند دهه گذشته است. عربستان بعنوان اصلی ترین حامی گروههای تروریستی در پاکستان و افغانستان بزرگترین دشمن ملت و کشور ماست.
قطعا اکثریت قاطع ملت مسلمان افغانستان از این اقدام اقای غنی حمایت نکرده و این چنین موضع گیری های اقای غنی را بر خلاف باورهای دینی و منافع ملی می دانند.
حمایت از جنگ عربستان یعنی حمایت از القاعده و طالبان

>>>   این سر کل زاد نوکر همان عرب های وحشی است

>>>   اقای اشرف غنی اولویت کاری ات باید اوردن صلح در وایجادشرایط کاری در مملکت باشد .کمک به تجاوزات ا ل سعود به کشور یمن ومردم ان کشور وظیفه ومسئولیت تو نیست
محمد

>>>   هويت اشرف غنی و يا مس اش به زبان عام عيان بود. باوجود تقلب جان کيرى وزير خارجه آمریکا کرداش رييس جمهور ! کجا شد ننگ و ناموس , غيرت افغانى تو??
برادران مذهبى تو زير آتش ده کشورى که طالبان, القاعده و سلفى ها را بر گرده مردمان افغانستان, اعراق و لبيي .... سوار کرد.
اشرف غنی گودى (عروسک) حلقه بگوش امريکا و زن يهوديت پرست اش) است.

>>>   این اقدام شبیه اقدام به قتل فرخنده است
زیرا مردم یمن مظلوم ومسلمان وعربستان
نوکردوشمنان اسلام متجاوزاست
اشرف وهم فکرانش حواسشان جمع باشد
که امروزدینا دهکده شده همه چیزروشن دیده
می شودغلطی نکنندکه بربی ننگی های افغانستان
افزوده شود
مظلوم یار

>>>   تحلیل خوبی بود. حمایت افغانستان از ائتلاف کودک کش سعودی چه معنایی دارد آنهم در شرایطی که عربستان از حامیان اصلی طالبان است. متاسفانه سیاست اشرف غنی در نزدیکی با حامیان طالبان بی ثمر است.مگر منصور هادی توسط مردم انتخاب شده که او را رییس جمهور مشروع مینامید؟

>>>   ضرب المثل مشهور است که : " کَل طبیب شود ، سر خود را دوا کند " در مملکت خود اشرف غنی آتش ادامه دارد ؛ بعوض خاموش نمودن آن در فکر کمک به دیگران است ؛ عجیب است .(!!!)

>>>   به خدا قسم تردیدی ندارم که اشرف غنی یک ذره به فکر اسلام و مسلمین نیست و غلام ذر خرید وحلقه به گوش آل سعود و آمریکا است. با خریت و حماقتش یکبار دیگر افغانستان هیزوم جهنم آل سعود می کند.
دردمند بی صدا

>>>   عربستان یک کشور مسلمان وهابی است که میخواهد از مسلمانان سنی نماینده گی کند . در حالیکه دین وهابی و سنی کاملا فرق دارد.
مردم مسلمان سنی از وهابیها نفرت دارد . چرا که سنی و وهابی خیلی زیاد فرق دارد .

>>>   دوستان تمام حمله ی عربستان ب یمن ب خاطر این بود ک از تسلط انصارالله و ارتش یمن بر شهر عدن جلوگیری کند، حاال انکه امروز خبر رسید ک عدن ب دست انصارالله و ارتش یمن فتح شده و شکست دیگری برای عربستان رقم خورد،حال بهتر است ک ارتش افغانستان خود را سریعتر ب عربستان برساند تا حاکمان عربشان هلاک نشده اند.خخخخ
محمد اصفهان

>>>   آل سعود خادم الحرمین الشریفین نیستند بلکه خادم الصهیونیسم و الامریکا هستند... چرا باید افغانستان به دشمنان خود کمک کند.. در چه کاری به آن ها کمک کند؟..در کشتن زن و بچه ی مردم و از بین بردن زیرساخت های یک کشور اسلامی به مزدوران صهیونیسم کمک کند؟؟؟!

>>>   اعوذبالله من الشیطان الرجیم!
(الم ترکیف فعل ربک بأصحب الفیل)
اشرف وهمفکرانش که به سپاه فیل
عربستان پیوستندبدانندکه آه آه نفس ها
وقطرات اشک وسیل خون مسلمانان بی
گناه یمن مرغان ابابیلی است که آبرو
وحیثت شماراعصف مأکول دوباره
تاریخ خواهدساخت!

>>>   اقای اشرف غنی خود شما میدونید که گفتن چنین سخنانی "با تمام قوا در کنار عربستانیم" در عالم واقعیت معنی ندارد. چرا که اگر "تمام قوا"یی وجود داشت طبیعتا نیازی به امضای قرارداد با کشور های خارجی برای تامین امنیت نبود.
با این حال شما از حکومتی اعلام حمایت کردید که خواستگاه گروه های تروریستی مثل طالبان القائده داعش و ... است.این حمایت شما با وجود این که خود افغانستان از این گروه ها بیشترین ضربه را خورده و در طول دهه های اخیر تعداد زیادی از مردم افغانستان توسط همین گروه های کشته یا زخمی شده اند برای من عجیبه!
محمد-ایران

>>>   وطن داران که به اشرف رای داده بودید
اکنون چه فکرمی کنید؟
وچه احساسی دارید؟
ایامردم یمن مسلمان نیست؟
آیاپشتبان القاعده وطالبان وداعش عربستان نیست؟
آیاعاملان انتحاروناامنی افغانستان طالبان نیست؟
آیاعربستان نوکریهودونصارانیست؟
آیا اشرف بااین کارش عون الظلمة نیست؟
آیا شمابابه قدرت رسانیدن یاورظالم درظلم وستم به مظلومان شریک نخواهی بود؟

>>>   وای افسوس بر این آدم که ما رای خود را به ا ین نوکر عربی دادیم. این خو پاک جاسوس از آب در آمد.
حمید از لوگر

>>>   آل سعود پياده كننده سياست هاي اسلام دشمنانه اسرايل وامريكا در جهان اسلام است . آل سعود به اندازه به جهان اسلام مضر است، كه اسرايل به آن پيمانه نيست، زيرا اسرايل دشمن واضح وآشكار مسلمانان است، اما آل سعود مثل مار آستين براي مسلمانان است، به اين خاطر دشمني آل سعودخطر ناك تر از اسرايل است. اشرف غني احمد زي كه يك شخص ريا كار وپياده كننده آرمان هاي امريكا در افغانستان است، مجبور است، كه مطابق خواستهء امريكا عمل كند ودر جهت مخالف منافع مبارزين مسلمان قرار گيرد، ورنه در يمن مردم بر ضد يك نظام مستبد قد علم نموده اند، ديگران چه حق دارند ،كه بر ضد مردم بي دفاع يك كشور مستقل لشكر كشي كنند. اگر اين پادشاهء عربستان سعودي مسلمان است، چرا به كمك مردم مظلوم غزه ، كه اسرايل به آن جا تجاوز نمود وبيشتر از دو هزار زن، كودك پير وجوان آن ها را شهيد نمود، اين مدافعان دروغين اسلام به كمك آن ها دست به كار نه شدند واز كشور هاي اسلامي دعوت به عمل نياورد،كه بر ضد تجاوز اسرايل متحد شوند، كه امر خدا وقرآن هم است، در حاليكه در آن زمان لب بر زبان نياوردند، حالا بالاي مردم مظلوم يك كشور مسلمان دست به كار شده وبه لشكري مي پردازند. شرم وننگ بر كساني باد كه در مقابل مردم بي دفاع ومظلوم يك كشور اسلامي، ديگران را دعوت به يك اتحاد نا مقدس مي كنند وبد تر از همه ننگ وشرم تاريخي نصيب كساني باد، كه به جواب آن ها لبيك مي گويند.

>>>   هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها غنی از مردم خود حمایت کرده نمی تواند از عربستان حمایت میکند ؟احمق بی سواد 31 مسافر از راه گم میشود 2ماه است دولت هیچ کاری کرده نمیتواند ان وقت چطور ار عربستان حمامیت میکند؟ باور کنید غربیها ما را خر ساخته یک ادم بی سواد را میگوید دومین روشنفکر جهان مردم بی سواد ما هم باور کردند وانگهی از کجای خود حمایت میکند چه دارد افغانستان تا هنوز 5 میلیون افغانی در ایران آواره هستند اشر غنی اصلا خبر ندارد یا بهتره بیگویم اصلا درکش برایش محال است

>>>   این اشرف غنی غلط میکنه!

>>>   مگر عربستان همان کشوری نبود که مهمترین پشتیبان مالی و تسلیحاتی طالبها در افغانستان بود. چه شده که عربستان انقدر عزیز شده که اشرف غنی برایش اینگونه سخن میگوید. بعد که به افغانها گفته شود کشورتان وابسته است و استقلال ندارد مخالفت میکنند. ناچاری بخاطر انکه امریکا از عربستان در این جنگ حمایت میکند شما هم بی دلیل از یکی از بزرگترین پشتیبانان طالبها حمایت کنید. این وضعیت افغانستان است چیزی که در دو صد سال اخیر مثلا استقلال (تجزیه طلبی)عجیب نبوده.

>>>   انسان هاي متقلب و نا مشروع هميشه از متجاوز حمايت ميكند چون خودغني يك ريس جمهور نامشروع و تحميلي از طرف بادارش بر ملت تحميل شده است. هر انچه را كه او به زبان ميراند نمايندگي از شخص او مي كند نه ملت افغانستان. السعود مصنع أرهاب و تروريزم در دنيا است السعود قاتل مليونها انسان بي گناه در جميع إنما عالم است.
بااميد سر نگوني متجاوزين و متقلبين....
شير زي از كراچي پاكستان

>>>   این انسان ...چطور با قاتلان مسلمانان یعنی ال سعود هم پیمان شده .

>>>   در زمان جنګ ايران و عراق سران عراق از دولت افغانستان حواستند که در حمله بر عراق با انها کمک و جبهه شرق بر ضد اپران باز کنند که با مخالقت دولت افغانستان مواجه شد - اکنون هم دولت افغانستان اګز استقلال عمل دارد بهيچ وجه نبايد بر عليه هيچ دولت عربې به حمايه دولت دير عربې بپردازد - براې اړباما بې تفاړت است که يک عده شتر سواران بر عليه ديګر شتر سواران بتازد - ولې دولت افغانستان نبايد از ياد ببرد که برنامه هاې ايلات متحده از انطرف کره هميشه اوليت به سياست خارجه خود قايل است و باريس جمهور افغانستان نبايد با بغل کشې ها ب ب و خانم تحت کنترول سې اې ا نميتواند سياست اقغانستان را ببازې بګيرد

>>>   این ها همه نوکر و غلام حلقه به گوش هستند کمک مالی طالبان و داعش را عربستان سعودی و قطر می پرازد افغانستان بیچاره را روز به روز وهابی میکند و عربستان به خاطر منافع خود و حامیان خود دست از تلاش بقر نمی دارند و مسجد وهابی های تپه مرجان را فراموش کرده اید و مدرسه برای خانم ها در وزیر اکبر خان را از یاد برده اید ؟ نـــــــــــــــه دوستان این نوکران افغانستان بیچاره را فدای خواسته های پول نفت و دلار میکند حتی ؟؟

>>>   سلام ..
من یک ایرانی ام...
پنج شنبه ها سر مزار شهدای مدافع حرم خصوصا مدافعان افغان می روم. به بچه های شجاع تیپ فاطمیون افتخار می کنم...
آقای غنی کمی مردانگی را از شهدایی مثل شهید مهدی صابری یاد بگیرید که مقابل وحشی های داعشی ایستادند برزمین افتادن اما نگذاشتن پرچم اسلام برزمین بیافتد...bعربستان همان رژیم ملعونیست که حامی اصلی این تروریست هاست همان هایی که بی رحمانه انسان ها را می کشند و اکنون شما می خواهید با تمام امکانات از این موجودات دفاع کنید؟؟؟!!!
جای تعجب است؟؟
آل سعود رژیمی وهابیست که مجری اسلام آمریکایی می باشد... ملت ها بیدار شده اند کشتار یمن پرده از چهره بسیاری از سران برداشت ترکیه،الجزایر،سودان،قطر،امارات و اکنون شما

>>>   آقایان خلیلی، محقق، دانش، و ... کجایند؟ اگر نمی توانند کاری انجام دهند، به مردم با صداقت و راستی بگویند که کاره ی نیستند، تا مردم تکلیف خود را روشن کنند. آقایانی که از اشرف غنی، حکم استخدام در این دولت مخالف دین را گرفته اند، به هوش باشند،امروز را روزی دیگری است، ( يَوْمَ نَدْعُوا كُلَّ أُناسٍ بِإِمامِهِم‏...اسراء 71)، نکند فردای قیامت با آل سعود، اشرف غنی و...، محشور شوند.
عارف از سانچارک.

>>>   کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی

>>>   این وهابی ... سه بار به نوکری مفت خوران وهابی سعودی رفته است، آخر دست عربستان در قضیه طالبان به خون مردم افغانستان نیز آلوده است.

>>>   غنی روزی که سری کار شدی تمام نا امنی به ویجود امده امنیت مردوم خود را گرفت نمی توانی از عربیستانی که ام الفساد جهان اسلام است حمایت می کنی خجالت بیکش طالب وداعش وانصره بو کو حرام القا عیده ووو تمام تروریست ها از عربیستان است امروز عربیستان دست بدست اسرائل داده در مقابل اسلام غنی خجا لت بیکش در فکر مردوم ومیلت خود باش چراغ که در خانه روا است در مسجد حرام است خود را حامی تروریست ها قرار نده 31 نفر ربوده شده کجاست غنی خدا ازدل خانواده انها خبر دارد چه میگذرت برایش جای تئاسف است حمایت خودرا از حامیان ترویست ها اعلام می کنی دنیا بتو خنده کرد
{احسانی}

>>>   باسلام خدمت هم وطنان عزیزم...آغای اشرف غنی به فکرمملکت خودمان باشد بس است لازم نیست ازوهابی های سفاک وخونخواروکودک کش حمایت کند حمایت ازکشتن انسانهای مظلوم وبی دفاع ومسلمان کشی گناه نابخشودنی هست درافغانستان کم مسلمان کشتند وسیرنشدند حالا به جان مردم مسلمان یمن افتادن لعنت براین وهابی های کودک کش وظالم

>>>   عربستان لابراتر تروریست است آن وقت تو پوشتی بانی خود را اعلام میکنی.تمام طالبان که هر روز مردم بی گناه مارا بیشتر میکشند.از عربستان و پاکستان کمک میشوند.خودت باید به کمک عربهای تروریست بروی نه ما مردم داغ دیده.
م.هرات

>>>   دوستان! شنیدید که می گویند: «یک کیلو باش ولی مرد باش» یا این که «با تمام فقر هرگز محبت را گدایی مکن» غنی جان! تنها یک ذره مردانگی و استقلال داشته باش. به خدا قسم من عار دارم که مثل تو مزدوری رئیس جمهورم باشد.
دردمند بی صدا

>>>   افسوس افسوس که در نزدیک شیرین گل پرسوز نیستید اگر نی هر کدام تانه پرسوز پرسوز میکرد بشمول عین و غین. شیرین گل پرسوز با افتخارات خانوادگی خود و نصیحیتهای آغالالای خود، همیشه میگفت که اول بخوان و بعد امضا کن. شما هم اول صحیح و دقیق بخوانید و بعد نظر بدهید. حکومت افغانستان پشتیبانی از بمباردمان یمن نمیکند بلکه با وضاحت میگوید که اگر خاک عربستان، منحیث مهد اسلام، کشوریکه کعبه شریفه و زیارتگاه حضرت رسول اکرم (ص) در آن قرار گرفته مورد تهدیدی (!!!) قرار بگیرد افغانستان در پهلوی عربها از آن دفاع خواهد کرد. در اینجا فقط یک پشتیبانی خالی دیپلوماتیک چنانکه در عالم سیاست عرف است، اعلان شده است و نه به یمن و نه به ایران اخطاری داده شده است و با صراحت تأیید شده است که بحران یمن باید از طریق صلح حل گردد. دولت افغانستان با تجربه جنگ بیش از سی ساله اش میداند که جنگ هیچ مشکلی را حل نمیکند بلکه هزار و یک مشکل جدید میافریند.
علی عمر عابدی

>>>   تو اگر مرد هستی افغانستان را ارام کن . از این به بعد می بینی که چه خواهد شد . ای غنی ...

>>>   ما از این فیصله دولت افغانستان حمایت میکنیم ولی تقاضا داریم که جنگ در یمن بصورت فوری خاتمه یابد و هر دو طرف جنگ با هم صلح کنند. در جنگ نان و حلوا بخش نمیشود بلکه خون هزارها انسان ریخته میشود و خانه ها و شهرها ویران میشوند.
بازگل بدخشانی، رحمت شغنانی، مرتضی مزاری، حسین بامیانی، عبدالودود خوستی، ثنااله کروخیل - محصلین افغان در هند

>>>   اشرف غنی ... اختیارش ده دیست خودش نیست اخر به چی حقی باعربهای وهابی که همه ای آدمکشیها انتهاریها از آنها سر میزند دست را یک کردی در حال که کشور خود ما نه ایقتصاد خوب داره نی اردوی خوب ومنزم داره ای غنیگک میخواهد که مردم افغانستان را با ای کارش وارد یگ جنگ ناخواسته کند اگر میخاوهی کمک نیظامی روان کنی باید از برادران ناراضی طالب خود بیفریستی چون اردوی ملی افغانستان هیچ وقت بر مردم بیگناه یگ کشور دیگه تجاوز نمی کند آنهم به دستور یگ ریس جمهور تقلبی که تاحالا نتوانسته کوچکترین کومکی به مردم کشور خودش انجام بدهد .
کلکی راستگوی

>>>   این نوکر و غلام حلقه بگوش امریکا و اسرائیل چیزی غیر ازین گفته نمیتوانست و نمیخواهد بگوید ، ای عزیزان آل سعود نه مردم آن دشمنان اسلامند ، در همه ی دنیا از بی وجدانی اینها و مصرف کردن پولهای ملی مردم شان تروریست تربیه میشود و دنیای اسلام را بی آبرو میسازند ، افغانستان ما از برکت پول اینها برای طالبان ، القاعده و داعش و دیگر تروریستها ویران و برباد شد این آل سعود دشمن ملت ماست و پاکستان مزدور را ترویست خانه جور نموده وازین طریق وطن مارا تباه کرد ، اکنون متجاوز به مردم بیچاره یمن است ، به متجاوز کمک کردن جنایت است ، ما افغانها جوانمردانیم ، آیا جوانمرد و کاکه به جابر ، متجاوز و ظالم کمک میکند ؟ این... بی غیرت است وطن ما را بی غیرت معرفی کرد ...، برای این ، همان حرف های خانم در فیسبوک بسیار بجا بودند ، مردم به پا خیزید و این سیاست بی غیرتی را نکوهش کنید .

>>>   اشرف جان اگر قوایی داری، با تمام قوا یار و یاور مظلوم باش نه ظالم که علی علیه السلام چنین سفارش کرده است: قولا بِالْحَقّ وَ اعْمَلا لِلْأَجْر و کونا لِلظالمِ خَصماً و لِلمَظلومِ عَوناً(حق بگوييد و برای ثواب الهى بكوشيد. دشمن ستمگر و يار ستمديده باشيد). ما ملت افغانستان که خود قربانی اصلی تروریسم در جهان هستیم، چگونه از کسانی دفاع کنیم که بزرگترین حامی تروریسم هستند؟ چگونه دست برادری بدهیم با کسانی که یک عمر است در ریختن خون برادران و هموطنانمان با غربی ها سهیمند؟ شاید هیچ ملتی مثل ما حالی مردم یمن را درک نتواند، پس ما در کنار آنهاییم.
پسر افغان

>>>   ... بر منافقین مزدور (عربستان= اشرف غنی) دوستان یک کار رسانه یی کسترده انجام بدین فیسبوگ و توئییتر و انستاگرام هر چه در توان دارید این کارو محکوم کنید .
خدا قوت .

>>>   مثل معروف است که:تتو کار زمین را نیکو ساختی ..... که در آسمان پنجه انداختی .جناب آقای رییس جمهور براساس مثل دیگر ی دربین مردم افغانستان رایج است گرسنه درخانه خیر به صحرا نمی رسد.دولت محترم افغانستان اگر واقعا توانایی دفاع از عربستان را دارد چرا نمی تواند امنیت را که ضروری ترین چیز برای ملت افغانستان است تأمین نماید.بعد ازسرکار آمدن جناب اشرف غنی نا امنی روز به روز بیش تر شده است وهر روز دزدان وراهزنان به طالب که دست پرورده حاکمان آل سعود هستندمرد م بیگناه مارا به گروگان می گیرد.چند از روی کارجناب رییس جمهور می گذرد هنوز کابینه تکمیل نشده ، هیج یک از ولایات کشور والی ندارد. در حالی که کشور به شدت نا امن است ولی وزارت دفاع ما بدون وزیر است. اگردولت ما این توانا است که از حکومت وهابی آل سعود دفاع کند چرا 31 نفر از هموطنان که مدتی زیادی است به اسارت تروریست ها ربوده شده اند نمی تواند آزاد کند.

>>>   خیلی جالبه مسلمان کشی درهمه جای دنیا مردم افغان قربانی ترورچرا؟؟؟؟؟؟؟؟ماکه مسلمانیم اصلاهدف سیاستمدارن ازجنگ چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ویرانی بدبختی اوارگی هرج مرج به جای جنگ برای تمام انسانهاکمک کنیدتابهم نزدیک شوندواززندگی لذت ببرن اخرش هم مرگه کسی قرارنیست تواین دنیابمونه همیشه تمام سیاستمدارن جنگجوابله هستن که درهرجای دنیاجنگ براه میندازن شمابرای کشورهاصلح بیاریدنه بدبختی ابادکردن هنراست نه خراب کردن حیوان هم میتواندخرابی کندمتاسفم براتون اقای اشرف غنی

>>>   با سلام !
برای جناب اشرف غنی باید خاطر نشان شود که اول باید سنگ گندم خودرا بچیند و بعد از آن به اطراف و اکناف دور و نزدیک خود توجه نموده و به کمک و یاری و همکاری منطقه وی و بین المللی بپردازد . از بدوی به وجود آمدن این دولت وحشت ملی تا به اکنون کدام کار را طبق وعده و وعید های دوران انتخاباتی و روز های اول ریاست شان به انجام رسانیده اند . تمام ارگان های دولتی در اقصا نقاط کشور فلج است . بیکاری به اوج خود رسیده است . ناامنی به بالاترین درجه خود در طی چهارده سال اخیر رسیده است .نرخ دالر روز به روز صعود مینماید و فساد ، ارتشاء ، قانون ستیزی بیداد مینماید .انواع تبعیض های نژادی ، قومی ، سمتی ، لسانی ، مذهبی دارد به شکل های پیشرفته و حاد آن طراحی و مورد آزمایش قرار میگیرد . اما این همه نابسامانی ها را نادیده گرفته اعلامیه صادر مینمایندکه ایشان از داعیه سعودی در برابر حملات آن به یمن حمایه و پشتیبانی مینمایند . به به گل به باغتان . زهی ریاست جمهوری و زهی ریاست اجرائی .
با احترام خلیل خاوری از مزار شریف

>>>   با سلام به تمام دوستان واقعا جای تاسف داره رئیس جمهور ونزوئلا سفیر عربستان اخراج میکنه ما مسلمانها دوستان و برادران یمنی خود رها کردیم از ... حمایت میکنیم اقای اشرف غنی نمیدانم چیزی خواندیم درست هسته یا نه . ولی زنان و کودکان در هیچ جنگی گناهی ندارند کشور دوست ما افغانستان خود از وهابیت صدمه دیده نذارید اشکهای مادران دیگری در هیچ جای دنیا ریخته بشه حتی اگر اندکی وجدان وجود داشته باشد .دوست عزیز ایا مردم یمن اختیار سرزمین خودشان رو هم ندارن.اگر حکومتش قانونی بود مطمئا باش مردمش ازش دفاع میکردند.

>>>   ...«ع و غ» که بالاخره کارشان را کردند و در برابر دالرهای امریکایی و ریالهای سعودی خاضع شدند و با این کارشان آبروی ملتی را بردند که به عنوان ملت استکبار ستیر در جهان معروف شده بود...بر چنین خائنینی که اینگونه آبروی یک ملت مسلمان را میبرند. جناب «غ» عربستان مورد حمله قرار نگرفته است که تا شما به عنوان بهترین مسلمان جهان از حرمین شرفین دفاع کنید.!!! عربستان به کشور مظلوم یمن حمله کرده است و باید از عربستان سؤال شود که چرا شما به ملت مسلمان یمن حمله نظامی میکنید؟ آنهم با طیاره های جنگی اسرئیل، که یگانه دشمن اسلام در جهان است....باید ملت افغانستان بپا خیزند و باید با حضورشان در سرکها و میادین عمومی، علیه اشرف غنی تظاهرات کنند و نگذارند که این لکه ننگ بر پیشانه ملت شریف افغانستان حک شود. تظاهرات... تظاهرات... تظاهرات علیه ریس جمهور مزدور...
ضیایی

>>>   آقای ایرانی! متوجه حرفهایت باش که باعث اختلاف بین ملت مسلمان افغانستان ... نشوید...ملت مسلمان افغانستان همیشه متحد بوده و خواهند بود...این کار اشرف غنی، کار ملت نیست و نیات درونی شخص «غ» را افشا میکند. ملت مسلمان در کنار ملت مظلوم یمن است و هیچ گاه از جنایات آل سعود حمایت نخواهد کرد...
ضیایی

>>>   رییس جمهوری که با تقلب انتخاب بشه از متقلبین حمایت میکند.

>>>   مغزمتقلب دوم جهان اشرف غنی کوچی را ... زده است ۰این انسان متملق خود را دمکرات ومتمدن می نامد ، حالا معلوم شد که ایشان مسلمان واقعی نیست ویک عیسوی یهودی زاده است وبه منافع اسرائیل وامریکا عمل میکند واز اول هم به همگان معلوم بود که او یک نوکراست و به اساس همین زد وبند ها وتقلب بر ملت ما تحمیل شده است وگوش به فرمان باداران خود بوده واز دستور انها نمی تواند سرپیچی کند. ملت ومردم شریف افانستان خود دچار نا امنی ، انتحار ،قتل ،وحشت دهشت ،گروگان گیری وده ها مصائب دیگر میباشد ۰ واین مردک به فکر کمک همه جانبه به تجاوزات بیشرمانه ال سعود بالای یک کشور اسلامی یمن میباشد ۰ مردم فلسطین که زیر چکمه های سربازان اسرائیلی له میشوند ، ال سعود یک روز هم داد خواهی ازین ملت مظلوم نکرد وحالا به فرمان بادار خود صد ها غیزنظامی بیگناه یمن توسط طیاره های خاندان سعودی بمباران وشهید میشوند ۰
محمد

>>>   ... غنی از بدبختی وبیچاره گی کشور ومردمش که سفاکان پاکستانی ونوکران طالبش بر سر افغانستان آورده اند عبرت بگیرد!بخاطر دو ریال آلسعود سفاکی... خدا ومردمش را نفروشد،یمن به عربستان حمله نکرده که... غنی از جان مردمش نمیتواند محافظت کند،برود از حرمین شرفین دفاع کند ،بلکه رژیم وهابی آل سعود به مردم یمن تجاوز کرده وآنها را به خاک وخون کشیده تا یمن ضعیف شود وهمیشه نوکرش باشه مثل چتلستان که طالب را به افغانستان فرستاده که افغانستان را ضعیف نگهدارد وجزء خاک خودش کند!...
نادرشاه

>>>   کشور ماخیلی امنه نیاز قوانداره قوارابفرستم عربستان

>>>   اشرف غنی باید به ملت خودش فکرکنه بعد به دیگران مردک ...

>>>   دوستان عزیزشک نکنیدکه این مردک ... دست نشانده ال سعودوامریکاست خدارحم کندتابه حال سه بارابروی مردم افغانستان رابرده است. اول امضای توافقنامه امریکا دوم قضیه فرخنده سوم هم همایت از ال سعود. یکی نیست بهش بگه تواصلاقد این حرفهانیستی. چون چندماه ازحکومتت گذشته تابحال نتونستی حتی امنیت مردم کشورخودت راتامین کنی بعدمیایی از ال سعودکه نوکراسراییله همایت میکنی. اقای... غنی لطفاروی جوانان غیور افغانستان برای رساندن ال سعودواسراییل به اهداف شومشان حساب بازنکنی که اصلاً همایتت نمکنند. البته همه مامیدانیم که همه این قولهاراقبلاآمریکاازغنی گرفته تابتواندپیروزانتخابات شود...
یک جوان.

>>>   سلام به شما دوستان عزیز ام ۰ اقای اشرف غنی احمدزی بااین عمل خود مقدمات تجزیه افغانستان را رقم میزند افغانستان در موقعیت جغرافیای قرار دارد که بیطرفی افغانستان بتهرین ګذینه برای افغانستان است در غیر ان مسولیت بزرګ بدوش اشرف غنی خواهید بود با کمال تاسف باب تجریه افغانستان جدی خواهد بود از همه سیاسیون افغانستان تقاضا مینمایم در این مثله غور نمایند نګدارد سیاست های خام اشرف عنی را که جامعه عمل ببوشد که با یک اشتباه کوچک درد سر همیشګی بمردم افغانستان دزست شود باعرض احترام ۰ ف

>>>   اشرف غنی با این موضعگیری آنچنان خود را رسوا کرد که دیگر در هیچ کجای جهان اسلام حرفش خریدار ندارد .و البته شرافت افاغنه عزیز ومومن را زیر پا گذاشت.

>>>   غنی ره مانده وریاست جمهوری. مغز متفکر آخر خدمتگار حکومت عربی که کارگران افغانی را چنان جزا های غیر شرعی دادند که هنوزهم در انترنت موجود است ...کسی نیست که پرسان نماید. دوم مملکت ما دفاع در مقابل حملات پاکستان مزدور انگلیس راهم ندارد.چگون با عربستان کمک میکند این غنی را چک چکهای کانگرس دیوانه کرده است وخودش را هم گم کرده است. اینگونه مغز متفکر به اندازه مغز ... هم کار نمیکند. ابدا مردم ما نباید بااین گودی کوکی آمریکا وعربستان که به دول آمریکا میچرخدو میرقصد مردمان آگاه هیچگاهی فریب نمیخورند.
عبدالقدیر از هرات باستان

>>>   واه واه بر اين دانشمند درجه دو جهان. تو كار زمين را نيكو ساختي. كه پنجه در اسمان انداختي. اين حمايت داكتر اشرف غني احمد زي دانشمند درجه دوي جهان نشانگر دانش و خرد اوست كه از خداي مجازي تروريزم بين المللي حمايت ميكند. عزيزان مخواهم يك حقيقت را در خدمت تان بعرض بر سانم و ان اينكه حكومت سعودي حامي تمام گروهاي ترورستي و افراطيون ادمخوار در سر تاسر جهان است. سعودي سالانه ملياردها دالر صرف گروهاي ترورستي اعم از١ القاعده ٢ داعش٣ بكوحوام٤ طالبان٥لشكر جنگوي٦ جيش الاسلام ٧ لشكر طيبه٨جبهه النصره ٩طالبان پاكستاني١٠جنبش اسلامي ازبكستان١١ گروه ابوسياف١٢گروه الدعوه ١٣ جيش العدل ووو تمام گروهاي ادم كش و خونخوار از طرف السعود فندنگ مالي و تسليحاتي ميشود و تمام دعويداران حقوق بشر خاموش و تماشي است چرا كه السعود مزدور بدون چون چراي امريكا و اسرايل است.. در پايان خواهش من از تمام ملت مومن افغانستان از زن و مرد كه در عقب نمازهاي پنجگانه تان در پيشگاه ازد متعال از اعماق قلب تان براي نابودي اين سفكان ادم خور دعا كنيد...
خلجي از پشاور

>>>   کل اگرطبیب بود سرخویش دوامیکرد

>>>   جناب غنی بجای حمایت از.وهابیت بفکرفصاد اداری که همیشه دادمیزدی ازاهداف اصلیت است باش یمن پیشکش ریش مبارکت وهیکل ورزشی ات
عبدالقیوم .نورزی هرات

>>>   عربها آمدندازدانشمن برتردنیانظربخواهندچون درعرض چندماه مشکل افغانستان راحل کرد.وحالامیخواهدمشکل یمن رادر چند ساعت حل کند.
چاری قول ازهرات فعلا.تهران

>>>   آخه ... مزدور به فکرمردوم باش ازکدام قودرت هرف میزنی بیچاره. رشوت فقر فهشا قارت ........این است قدرت
af

>>>   داعش القاعده وهابیت آمریکا اسراییل عربستان سعودی وکشورهای مزدو ر آمریکا مردم یمن را بمب باران می کند اشرف غنی رسما باداعش والقاعده اعلان وفاداری کرد.
احمد فلاح

>>>   جای مردان بزرگ که در راه استقلال و عزت مردم افغانستان شهید شدند خالیست.مثلا اگر احمدشاه مسعود ...زنده بود چه سخنی در این باره میگفت؟؟؟

>>>   از ما خود در مقابل همسایه ها دفاع کرده نمی توانیم حالا از منافع سعودی دفاع میکنیم بسیار مسخره و خیز های بی جا است!

>>>   مردم
از یک امریکایی پرست چه توقع بیش داشته باشید. و باز اگر اشرف غنی با عربستان باشد و یا نباشد عرب های وهابی دست به این جنایت زده است و اشرف غنی به هیج وجه مانع ایشان شده نمی تواند.فلهذا حال که سرنوشت افغانستان در دست امریکا و عربستان است - غنی مجبور است به خاطر کسب رضایت ایشان بانگ بلند کند.و طرف عربستان را بگیرد.

>>>   بارک الله به این شهامت غنی؛ کار زمین را نیکو ساختی که دست به آسمان دراز کردی. بخشی بزرگ از نا امنی های کشور توسط این عرب های سوسمار خور بر کشور ما تحمیل شده است. کمی سر عقل باالیاز خدا.

>>>   از اول مشخص بود که بدرد ریاست جمهوری نمیخوری الهی که یک مرد بزرگ پیدا شود و اشرف را از بین ببرد

>>>   در کشور ما ورزانه صد نفر کشته وزخمی میشوند ، مبارزه با تروریزم طالب داعش وجنگ های ذات البین ، قوماندانا مسلح غیر مسئوول ، بی عدالتی ، رشوه ، مشکلات مذهبی وهزاران مشکل که این کشور بد بخت را دا منگیر شده امروز بجای که بخود رسیده گی کنیم به امور کشور ها دیگران مداخله مستقیم مینمایی که غیر قابل تحمل بازیگران منطقه میباشد . فعلا افغانستان در موقعیت قرار ندارد که مواضع خود را علیه یکی از کشور ها اعلان نماید ،متاسفانه این حمایت عکس العمل های نا گوار در قبال خواهد داشت .....
فائض هرات

>>>   عربستان یعنی چه؟ آیا از عربستان منظور خاک و جایهای مقدس کشور عربستان سعودی است؟ یا هدف مردم کشور عربستان سعودی است؟ و یا هم هدف دولت و ریژم نصب شده امریکا منظور است؟ با تاسف که فرق این سه چیز را دولت مرد های ما هم نتوانیشته است و یا اینکه اهداف شوم شانرا زیر نام حرمین .... انجام میدهد. دفاع از جای های مقدس کشور عربستان سعودی بر همه مسلمین لازم است. اما دفا از مردم مسلمان عربستان هم کار نیک است. اما دفاع از اهداف شوم دولت غلام طبیت عربستان سعودی که به دهل امریکا، اسراییل می رقصد دفاع کردن یک خیانت است.
تمیم جمال زاده

>>>   سلام دوستان اين كوچي چرا امنيت افغانستان گرفته نمي توانه كه نزيك ٥٠ روز ٣١ مسافر بيگنا را وهابي ها گروگان گرفته و چرا امنيت لوگر و خوست را نمگيره كه دها هم وطن در انتحار شهيد شدند ميره امنيت وهابي هاي السعود را ميگره نكنه خودي اين چوپان هم وهابي است
رضا

>>>   آقای غنی یگ آدم عصبی ... است که به درد رمه چدانی هم نمی خورد،چه رسد که ریس جمهوری کند من مطمینم که خیلی زود مردم غیور افغانستان این نالایق را برکنارمیکند تا بیشتر از این باعث سر افکندگی ماملت افغانستان نشود. شرمت باد غنی گگ کوچی.

>>>   غنی یک قوه بیشترنداردکه آن هم بانوی ایشان است

>>>   آقای غنی به دنیا معلوم است که طالبان دست خوش آلسعود هست طالبان کم خون فرزندان این کشور را ریخته از نظامی تا شیرخواره حالا می خواهی فرزندان عزیز کشور را بکمک قاتل فرزندان ما بفرستی شرم آوراست ماکم مشکل نداریم بامزدران آلسعود

>>>   اگر در ند حمایت زبانی باشد که باز خیره وگرنه اشرف غنی خان من در عجبم تو چه آدمی هستی که رییس جمهوری افغانستان را به دوش می کشی خجالت بکش. عربستان وهابی از کی شده مسلمان؟

>>>   یمن یک کشوری با مردم مظلوم و فقیر و استقلال طلب است و مردم نیک و دل پاکی دارد غنی با این کار خویش ثابت کردبرای عربستان غلامی میکند حمایت از ظالم در برابر مظلوم
خداوند در احادیث میگوید از آه مظلوم بترسید..

>>>   آیا شما میدانید که آل سعود در اقدام ننگین خانه مبارک همسر گرامی رسول خدا حضرت خدیجه سلام الله علیها را تبدیل به توالت !کرده است دیگر کدام شکی در خیانت وجود دارد؟
یک ننگی دیگر بر پرونده غنی باز شد

>>>   فرستادن نیروی انسانی افغانستان به یمن = فروپاشی دولت وحدت ملی

>>>   اشرف بی حیا خجالت خجالت نمی کشی همان دشمنی (آل سعود) که ملت و مردمت را قتل عام می کند، مگوی: با تمام قدرت از آل سعود دفاع می کنم، ای ...از تو یک سوال دارم: آیا می فهمی که دست راستت کدامه و دست چبت کدام است؟

>>>   بابا تو دیگه کی هستی اشرف...

>>>   ای وای ما امیدوارم که ریس جمهور دارم، که از ما و از حیثیت ما و دین ما دفاع می کند ریس جمهوری که تا هنوز اسلام و دشمن اسلام را نمی تواند تشخیص دهد، آل سعود امروز دشمن درجه یک اسلام، و نوکر سراپا قرص آآمریکا و اسرائیل است، کسی که این دشمن (آل سعود) را نشناسد، مثل کسی می ماند که دست چپ و راست خود را نمی داند، یا خود دشمن اسلام است.

>>>   همه مردم ا فغانستان رامیخواهد فدای ان وهابی های عربستان کند

>>>   اشرفک ...، تو را به جنگ عربستان چه ارتباط

>>>   حكومت افغانستان بيــــــگاري ميكند ! يعني بدون مزد خدمت مينمايد اگرپاكستان با عربستان اعلان همكاري ميكند درهمين نزديكي ها يك مليارد دالــــر ازا نها كمك دريافت كرد مـلـيـون ها دالر از طرف .... عرب براي مراكز ترورست پروري براي ملا هاي تاجر پيشه پاكستاني سالانه پرداخته ميشود كه درحقيقت اين پول براي ويراني افغانستان مصرف ميشود اما افغانستان براي چي تاريخش را سياه ميسازد واز شهزاده هاي ...ظالم عربي كه خود مردم عربستان آنهارا قبول ندارند دفاع ميكند ؟ در همين سايت خوانديم حتي حكومت نجيب در زمان دوقطبي بودن جهان كه شوروي وامريكا در راس بودند واصطلاح ايديالستي وماتريالستي مطرح بود تعداد ازتنظيم ها درايران بودندحكومت صدام عراق مانند حكومت نجيب به شوروي نزديك بود با همه اينها پيشنهاد عراق را برعليه همسايه ما ايران قبول نكرد وصفحه سياهي را درتاريخ ما پيوند نداد عربستان يا مكان هاي مقدس مورد حمله قرارنگرفته كه بكمك ما ضرورت باشد واگر بگيرد كسيكه ابــــرهـــه را شكست داد اين متعرض راهم شكست ميدهد اينكه ما مسلمان وامت پيامبربزرگ اسلام هستيم اعراب باشند يا نباشند برآن استواريم وهم ميدانيم كه ما اولتر از اعراب به وحدانيت خداوند بزرگ پي برده بوديم چنانچه در1800 الي 1200 پيش از ميلاد دوره مدنيت ويدي در ريگ ويدا آمده است: ((برهرثابت وبرهرجنبنده ئي ونيز برهر آنچه راه ميرود وبرهر آنچه ميميرد وبرتمام اين افرينش رنگارنگ تنها يك ذات حكمروائي ميكند)) حالا كه مـغـز مـتـفـكـر ما دلبسته اعراب شده براي همكاري به شهزاده هاي بيشمارعربي كه حاكم بودن برمردم عربستان را تاابد براي خود قباله كرده اند ...
راستــگـــو

>>>   حــــالا نوبت ماست كه برويم واز اعراب غنيمت جمع كنيم وجزيه بگيريم

>>>   به نظر من تصمیم آقای اشرف غنی در حمایت از آل سعود اشتباه است.

>>>   ریس جمهور حق داره هر تصمیم که میگیره. البته. این کار بمشوره ر یس اجرایی .معاونان ریس جمهور .معاونان ریس اجرایی .وزرا پارلمان. علماء دینی و بزرگآن قومی .هم پیمانی خود را با عربستان اعلام کرده . اگه کسی مخالف این پیمان هستن برود یمن و به ضد عربستان بجنگد ..
حمید بغلان

>>>   اول چتلی های خودرا جمع کنید باز در پهلوی عرب بد بخت بروید .از خود سوال کن که چی مصدر خدمت تووعبدالله شده اید قیمتی بازار نبود پول در بانکها ندادن معاش مامورین وندادن معاش اردو وپولیس از مهمانی رفتن کرده در وطن باشید وکار را شروع کنید گر چی ناممکن است که دو حکومت در یک مملکت صد فیصد نتیجه ناکامی است خو باز هم یک کوشش کنید اما من باور ندارم اما مردم هم قرار که در جا صحبت میشود همه میگویند نتیجه نمیدهد دوقوت .

>>>   من نمی دانم این خادمان حرمین شریفین چرا به فکر مردم مظلوم غزه نیستند. ایا انان نیاز به حمایت ارتش عربی ندارند. ایا در مقابل کشته شدن کودکان فلسطینی کور بودن وهستند. ایا مردم فلسطین عرب و مسلمان نیستند....اقای غنی این پرسش را از اربابان عرب ... بکن.بعد سینه چاک کن.

>>>   ...این چی کار احمقانه و خود خواهانه است؛ این چی خود خواهی وتجاوز آشکار است برمردم مظلوم یمن. همیقدر فکر نمیکند که به آبروی خانه خدا برمیخورد کارشوم ...
با احترام ثریا از استرالیا

>>>   ... رئیس جمهور غنی نباید خود را شریک جنایت آل سعود جلوه دهد، من به عنوان یک انسان هیچ توجیهی برای این کشتار بی رحمانه نمی بینم.

>>>   اقای غنی اکنون که بیت المقدس به دست صهیونیستها اشغال شده ,صهیونیستها خادمان حرم شریف بیت المقدس به حساب می ایند.ایا وهابیان مسلمانند ایا سنی یا شیعه اند که خادم حرمین شریفین باشند ?

>>>   اشرف... ریس جمهور قانونی و مشروع کشور نیست ، زیرا اکثریت واجدین رای دهی به او رای نداده و درنتیجه یک انتخابات قلابی زمام امور کشور را در نتیجه مصالحه بادارش جان کری تصاحب نموده است ، بنآ به هیچ وجه حق ندارد به نماینده گی از مردم این مرزوبوم سخن به زبان راند و از منقورترین و استبدادی ترین حکومت جهان در تجاوز به مردم مسلمان یک کشور مستقل پشتیبانی کند و لاف بزند که ما درکنار کشور برادر عربستان قرارداریم ، درحالیکه عربستان مورد تجاوز قرار نگرفته ، بلکه خود تجاوز نموده است و بی رحمانه با چراغ سبز امریکا بالای بی گناهان بم وراکت می ریزید. درصورتیکه ما امنیت شهرکابل را گرفته نمی توانیم ، پس چگونه تو ...به کمک بادارانت این عرب های خوش گذران خواهی رفت ، و تحت هیچ عنوان به نفع ما نیست ، سیاست غیروابسته به نفع ما است وبس .
کوه کن

>>>   از اینکه غربی ها مسلمان را به وسیله مسلمان دیگر میکشند. بیم آن میرود ممکن روزی پاکستان ...افغانستان را بمباران کنند، غربی ها و کشور اسلامی دیگر حمایت شان را نسبت به پاکستان اعلان کنند قسمی که غنی پشتیبانی از عربستان کرده.
HA.AF

>>>   دوستان هیچ کس ازاین بیانه حمایت نکرده ونمی کندمردم جمع شوید سفارت عربستاان رااتش بزنیم درافغانستان تمام بدبختیهااز دست رژیم ال سعود

>>>   تو اکر قوا میداشتی سی نفررا که دزدیده درکشور خودت هست ازاد میکردی چه رسد به کمک یهودی ها یک روز توهم مسل هادی فرار میکنی به امیدانروز

>>>   رئیس جمهور حمایت لفظی نموده که کار خیلی خوبی را نموده است اعزام نیرو صلاحیت پالمان است.ما از اشرف غنی رئیس جمهور قانونی کشور حمایت قاطع مینمائیم.
قادری

>>>   بدبختی شامل حال افغان ها است کسی انها را درسوریه برضد سنی ها می جنگاند وکسی می خواهد که در یمن بر ضد شیعه ها داخل نماید تاکی این قدر حماقت که ما وسیله سیاست های کشور ها ی گردیم که اسلام را بهانه ساخته واز احساسات مسلمانان استفاده می کنند ماباید هوشیار باشیم اله دست قرار نگریم هرکس که باشد جه ایران وچه عربستان یا پاکستان یا دیگری دین مقدس اسلام در هر عرصه زندگی ما وضاحت دارد ما باید مطابق ان حرکت کنیم

>>>   خوشحالم که مردم فهیم افغان حق و ناحق تشخیص می دهند انشاءالله خداوند تمام مسلمانان بلاخص مردم ستم کشیده افغانستان را ازشر آمریکا و نوکران حلقه به گوش صهیونیسم ، به حق خونهای به ناحق ریخته شده کودکان مظلوم فلسطین و عراق و یمن و سوریه و افغانستان و ... بزودی به سزای اعمالشان برساند.

>>>   بــــــــــه ( ضیایی )
مارا به يك كشور متجاوز چي ربطي است؟؟ هركس قوي بود بايد بالاي همسايه ضعيفترش حمله كند ؟ حكومتش را به دلخواه خود تعيين كند؟؟ بگذارند مردم يمن خودشان تصميم بگيرند عربستان كه كشورخودرا براي مردمش به زندان عمومي تبديل كرده اول حقوق تلف شده مردم خودرا اعاده كند

>>>   هیچ کس ازاین بیانه حمایت نمی کند

>>>   خادمان حرمین شریفین چرا به فکر مردم غزه نیستند.

>>>   تو اگر مرد میبودی از عقب خودت دفاع میتوانستی تا دیگران مجبور نمیشدند از آن پاسداری و مرمت کنند۰ تو را به تهاجم سعودی ها به مردم یمن چه ارتباط۰
بهرام قل احمدزی

>>>   رئیس جمهور حمایت لفظی نموده که کار خیلی خوبی نه نموده است اعزام نیرو صلاحیت پالمان است.ما مردم افغانستان از اشرف غنی رئیس جمهور غیر مشروع حمایت قاطع در این مورد نه مینمائیم.

>>>   اشرف غنی موضع درستی گرفته مرد باسیاستیست.

>>>   اشرف غنی یک ساده لوح است۰ با کدام منابع و از کدام راه این کلانکاری را کرده و در تهاجم سعودی سهم میگیرد؟ این شخص عقب خودت را نگداشت نمیتواند لاف از جنگ یمن میزند۰

>>>   جنگ یمن جنگ تروریستی و انتحاری نیست که اشرف غنی احمدزی و داردسته افراطی او در آن اشتراک کنند۰

>>>   شخصی که حمایت از جنگ مسلمان در مقابل مسلمان می کند او یک انسان فایشیست و طرف دار فاشیسم است.

>>>   خوب است خداوند یک عقل سالمی به این متعقل دوم جهان ! بدهد ما را با این عربهای وهابی چی کار است که برایشان کشته بدهیم و آنها برای ما طالب بفرستد و انتحاری منفجر کند.

>>>   مردم شریف افغانستان ماهنوزرخت عزابه تن داریم ازجنایاتی که به مارواداشتن بمبردمانهای امریکای ادم کش.ای.اس .ای پاکستان و...وامروزهم مردم ملکی ومظلوم یمن گرفتارآن بمبردمانهاشده وعزاداراگرهمدردی وتسلیت باش نمیکنیم اعلام حمایه ازطفل کشهاومردم کشهانکنیم کی ای ازمردانگی وغیرت بدوراست امروزمردم یمن به همان دردگرفتارست که
مابودیم وهستیم الله به دادشان برسدونفرین الله جله وجلاله عظم الشان برآلی خونخوارسعودفی الواقع آلی جهود
عبدالستاراحمدزی

>>>   عجيب است: همايت از ظالم ترين انسانها در مقابل مظلوم ترين انسانها اين همان انسانيت و ديموكراسي و.... است؟!!!!!!!!!!!!!!! قرآن ميگويد: آنها چهار پايان اند بلكه گمراه تر. آقاي غني هرجا كه حاكمان امريكا رفت تو بايد دنبالش بدوي؟

>>>   حمايت از ...تروريست سعودي نهايت بي شرمي و حماقت است و توهين به ملت شريف افغانستان

>>>   زن یهودیش برایش مشوره میدهد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است