هتل غلغله بامیان (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۱    ۱۳۹۴/۱/۹ کد خبر: 91960 منبع: پرینت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201503/201503290925154442.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201503/201503290925151476.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201503/201503290925151318.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201503/201503290925154757.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201503/201503290925152471.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خیلی عالی

>>>   واقعا این هتل در بامیان است؟ من که باورم نمی شه. اگر این طور است واقعا خوشحالم و از صاحبان آن تشکر می کنم آنقدر برای ما منفی بافی کرده اند که این چیزها در ذهنمان وجود ندارد. هرچه هست فقر و بدختی و آدمکشی و انتحار و انفجار است و...خدا به همراهتان ای سازندگان بامیان باستان
ذوق زده

>>>   حیف است این هتل در بامیان

>>>   بسیار عالی امیدوارم در بامیان توجه در مورد بازسازی ونو سازی آن صورت گیرد

>>>   مــــــردم شـــریف بامیان علمدار همه خوبی ها هرکارمثبت کار آن هاست هرکردارشان باعث افتخارهمه هموطنان شان

>>>   هوتل مقبول است اما سازنده اين هوتل ... است.

>>>   آیا اینجا بهشت است ؟

>>>   کسی هست که در جای لکس بخوابد . خارجی های پول دار از ترس جان و مردم بی پول داخل از این گونه هتل های مجلل گریزان است
نسوارکش

>>>   خيلي لوکسه

>>>   ابادی در هر گوشه از کشور ما شود خودم خیلی دل شاد میشوم برایم فرق نمیکندکه کدام منطقه ومحل کشور ما است واین هتل مجلل که در ولایت بامیان ساخته شده وخیلی مقبول وکم ننظیر است خیلی خوش شدم .

>>>   حمیدرضا هستم از تهران دوست دارم من هم خوشحالی قلبی خودم رو از پیشرفت های کشور هم زبان و هم ریشه افغانستان اعلام کنن بقول حافظ که می فرمایند : "هر گلی نو که در جهان آید ما به شوقش هزار دستانیم" ما هم از پیشرفت و آبادانی هر نقطه از جهان شاد میشیم چه برسه به افغانستان که فکر میکنم وضعیت او میتونه تاثیری مستقیم تو زندگی کشورهای همسایش بگذاره و در نهایت یک چیز دیگه امروز حضور همدلانه هموطنانتون تو ورزشگاه آزادی بی نظیر بود هر چند نتیجه رو واگذار کردید ولی اشکالی نداره نقشی خوش به جا گذاشتید ... هر جا هستید شاد باشید

>>>   نفر سوم ک گفتی حیف هتل در بامیان معلوم است ک نژاد پرستی مانند.. متعسفم مردم کشورم در قرن 21 تا کنون درگیر مساعل نژادی هستند البته نقش کشورهای همسایه و حمایتشان از یک قوم خاص ... و یک مقدار مثله ژنتیکی ما .ما را بدبخت کده امیدوارم خداوند خودش حل کند بدبختی و خواری و زلت ما افغانا را
سفیر افغان

>>>   این میگی " حیف است این هتل در بامیان"××!!!! خودت از کجا هستی نکند از متعصبین منطقه ای یا از متعصبین نژادی استی
شیرمحمد از تاله وبرفک

>>>   بابا من فکر نمیکردم بامیان اینقدر پیشرفته باشه آیا بامیان شهر امنی هست برای دیدن بیاییم؟
یک ایرانی

>>>   مبارک باشد
مهاجر ازایران

>>>   کرزی گفته بود هر چه دزدی میکنید از کشور بیرون نکنید خدا کند که از یول های دزدی نباشد

>>>   همه اش خون غریب است اګر از پول حرام باشد بسیار زود از بین خواهد رفت

>>>   این هتل بلی در بامیان است...من خودم از بغلان استم وچندبار رفته استراحت کرده آمده ام همه چیزمهیا میباشد و کارماندانش هم دختران چینایی و جاپانی ان.
مرتضی کریمی از کابل

>>>   سلام به همه دوستان
اګر عکس در روز ګرفته میشد خوب تر بود که منظره زیبا محل را میدیدیم این هوتل دولتی است یا شخصی اګر شخصی باشد برای مفاد شخصی جور شده به درد مردم غریب نه میخورد.اګر دولتی است از هوتل ساختن مهم تر سیستم اب رسانی زرعتی و اب اشامدنی لازم است که مردم هر روز به ان احتیاج دارد.کار های اولیه وابتدایه که مردم به ان ضرورت اشد دارذ فراموش کردیم چیز های زینتی ولکس که به درد مردم غریب نه میخورد. صرف جنبه تبلیغاتی دارد.خود را خوش ميسازيم.
افغان قل

>>>   ... از پول زمين هاى غصب شده اين هوتل را جور كرده.
پيك

>>>   واقعا خوشحالم كه در باميان باستان بين مردم صلح طلب و فرهنگ دوست چنين هوتل بِنَا شده اميد گردشگران را جلب كند تا از اين طريق عايد هرچند كوچك نصيب مردم محل گردد،در مركز وحكومت كسي به فكر مردم محرم كه نيست دزدان از هر گوشه دنيا جمع شدند براي چپاول كردن.

>>>   این هوتل به پول سرمایه داران افغان به منظور پذیرایی از سیاحین داخلی و خارجی در بامیان ساخته شده ولی متأسفانه در این اواخر تعداد سیاحینی که برای دیدن جاهای تاریخی و تفریح در بند امیر و یا سکی زدن میایند بسیار شدید کاهش یافته است. با تأمین امنیت کامل این هوتلها و در مجموع بخش سیاحت منبع خوب کاری برای ما افغانها و بخصوص مردم بامیان بوده میتواند.
علی بامیانی

>>>   هوتل مقبولی است ...

>>>   چشم مردم مظلوم بامیان روشن باد . به امید مفقیت های آینده شما هستیم .مردم بامیان تا هنوز بدون برق در مغاره های کوه زندگی میکند . ولایت بامیان یک ساحه کاملاً مرکزی و فاقد راه های ترانزید است راه هیچ ولایت از مناطق بامیان عبور نکرده این موضوع همچنان باعث ضعف اقتصادی مردم بامیان شده است .ولایت بامیان بدون کچالو هیچ عواید دیگر ندارد .هتل غلغله قطره از عواید است که در گلوی خشکیده مردم بامیان خواهد چکید خداوند درکشور ما رحم کند تا همه در سایه صلح و امنیت زندگی کند. هتل غلغله برای سیاحین داخلی و خارجی جای مناسب است . وقتی چهره های خشکیده و دستان ترکیده مردم بامیان را میبینم گویا تاثرات سلی های جبر تاریخ هنوز مشاهده میشود. تمام آرمان های یک جوان بامیان بخاطر بدست آوردن یک لقمه نان خلاصه میشود. باز هم خداوند را سپاس گذاریم هرچه گذشت مصلحت آن ذات متعال بوده به امید آن روزیکه تشویش پرکردن شکم (لقمه نان) را فراموش کنیم موفق باشد .
عزیزالله (فروتن)

>>>   شکر خدایا که یک قسمت از وطن ما اباد شود چی بامیان و چی کابل
از کابل

>>>   این هوتل مربوط خلیلی میباشد

>>>   مال هر که هست خدا بیشتر کند ما ترقی بیشرفت می خواهیم تشکر عالی

>>>   همه جاه ها را مافیا ها چور و تصاحب شدند .
زره

>>>   ....خلیلی خدا پرسان میکنید ...
وطندار

>>>   هتل لوکس وقابل وصف است امید خدمات ارزننده هم داشته باشد وخود مردم شریف بامیان آنرا به پیش ببرند.
عبدالله ریحان

>>>   از خلیلی پرسان شود که پول این هوتل را از کجا کرده...

>>>   ايا سايت انترنت دارد براي معلومات مسافران داخلي و خارجي لطفاً جواب بدهيد ؟؟؟؟؟؟

>>>   هوتل خوبی است خدا کند که محلی برای ترویج فحشا ومنکرات نشود

>>>   از خلیلی و یا از هر کس دیگری که باشد باز هم خوب است که این پول در داخل افغانستان مصرف شود تا آنکه به خارج از افغانستان انتقال داده شود. با کار دادن به چند نفر افغان در آن حد اقل شکم چند خانواده افغان با آن سیر میشود.
گل الرحمن هلمند

>>>   خوب است اگر خرابش نکند . یا منفجیرش نکند .
طاهر

>>>   اوهههههوووو بامیو پیشرفت کده.
گل

>>>   ههههه مفکور گل الرحمان هم خود پرستی میباشد.

>>>   یک چنین هوتل در چنیی شهری باستانی ضرورت داشت. البته افغانی ها در چنین هوتل نشسته نمی توانند. اما برای خارجی های که می آیند آثار باستانی ببینند باید چنین هوتلی باشد تا خارجی ها بیشتر جذب شده چندروزی بمانند و بیشتر بیایند. به نفع مردم افغانستان است. تاکسی دار کرایه از خارجی ها می گیرند. برای دولت پول ویزا می ماند برای هوتل دار پولی را که مصرف کرده کم کم در طول چندسال از در آمد هوتلش بدست می آورد. برای موزه داران بامیان پول بلیط روزگارشان را می چرخاند. البته اگر افکار طالبانیزم خراب نکنند.
شهرستانی

>>>   دوست محترم ههههه!
خود پرستی به معنی آنست که شخص یا فرد فقط بفکر خودش باشد و نه بفکر مردم و دیگران. امروز بسیاری سرمایه داران و یا پولداران افغان بخاطر فقدان امنیت کامل و بحران اقتصادی و سیاسی پولهای خود را از افغانستان خارج میکنند و در خارج از افغانستان سرمایه گذاری میکند. این سرمایه گذاری در خارج از افغانستان برای مردم و دولت افغانستان هیچ فایده ای نمیرساند و برعکس زمانیکه این سرمایه گذاری در داخل افغانستان صورت گیرد هم مردم و هم دولت از آن بهره مند میشوند.
بر بساط نکته دانان خود فروشی شرط نیست
یا سخن دانسته گو ای مرد عاقل یا خموش
گل الرحمن هلمند

>>>   حمیدرضا از تهران دوست خوبم ازت ممنونم که این قد باحالی و مثبت اندش هستید .
طاهر از ایران (مهاجر )

>>>   بامیان یکی ازامن ترین ولایات افغاننستان است وامید واریم که امنیت دربامیان زمینه های فرصت های شغلی زیادی ایجا دشود که عمده ترین این فرصت های شغلی جزب تورست وزمینه ی رفاه وآسایش برای گردش گران بهتر ازاین فراهم گردد واین هوتل واقعا زیباست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است