دهن کجی به حرکت های مدنی!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۹    ۱۳۹۴/۱/۹ کد خبر: 91955 منبع: پرینت

ملا به دختر ده ساله و سیزده ساله در ولایت تخار تجاوز کرد، دختری به جرم دختر بودن در ولایت کندز از سوی پدرش با سگ تبادله شد و فرخنده در آتش جهل و تعصب، خرافات و زن ستیزی سوخت و خاکستر شد.

ملا هم هشدار داد که نباید نهادهای امنیتی این چند وحشی انسان نمای دو پا را دستگیر کند، در غیر آن با قیام فرمایشی این جناب روبرو خواهند شد. بعد از فشار های که از سوی مردم وارد شد جناب ملا مردم را به معذرت خواهی از خود و رسانه ها را متهم به تحریف سخنانش کرد. چند وقت بعد با تنی چند از قماش خویش با بی حیایی و پر رویی تمام به حرکت های مدنی و جامعه مدنی دهن کجی کردند و همه را با سنگ کفر، غرب، یهودی و دین ستیزی و غیره کوبیدند. چند وقت بعد تر هم گل سر سبد که از بیکاری مگس شکار می کرد با پخش دو اعلامیه گاهی در نعل زد و گاهی هم در میخ که فکر نمی کنم کسی هم به فرمان ایشان کچالو پوست کند. با ذکر نکات فوق چند پرسش دارم.

مسولیت اینها در مقابل تجاوز جنسی به کودکان چیست؟
اینها چه پاسخ دارند به دختری که با سگ تبادله می شود و تا حال چه کاری را برای جلوگیری از تکرار این گونه جنایت ها انجام داده اند؟
جناب ملا اگر بنا به احساسات چیزی گفته چرا از مردم پوزش نمی خواهد؟ و مردم به کدام گناه نا کرده از ایشان معذرت بخواهند؟
اگر رسانه ها گفتار این ملا را تحریف کرده اند، ایشان در گرمابه چیزی گفته اند یا در مجراب مسجد و آن هم در نماز جمعه؟
ایشان آیا می دانند که معاش و امتیاز ایشان از کدام کشور پرداخت می شود؟
آیا عدالت خواهی برای فرخنده جرم است؟

با وجودی که می دانم به هیج یک از پرسش ها حداقل از سوی این جماعت پاسخ داده نخواهد شد و همه این پرسش ها در هاله ابهام خواهند ماند.


بکتاش رنجبر


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تمام پروژه های دشمنان اسلام درکشور ما به نام جامعه مدنی یاد میشود که دشمنان ارشد اسلام ومسلمانان از این نهادهای مزدور به حیث ابزار استفاده سو میکنند وخود رابه اهداف شوم خود میرسانند درکشورما تاحال هیچ نهاد مدنی یاجامعه مدنی وجودندارد بلکه تمام شان پروژه های دشمنان اسلام است که توسط مزدوران شان به پیشبرده میشود
سلیمان کلکانی از هالنډ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است