قدردانی مجلس سنا از عملکرد فرمانده امنیت کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۶    ۱۳۹۴/۱/۹ کد خبر: 91951 منبع: پرینت

رییس و اعضای مجلس سنا از کارکردها و تلاش های عبدالرحمن رحیمی فرمانده امنیت ولایت کابل در راستای تامین امنیت با اهدای ستایش نامه قدردانی نمودند.

اعضای این مجلس در جریان ماه های اخیر از تلاش های محترم رحیمی برای دستگیری باندهای آدم ربا و سارق و سایر مجرمان ابراز قدردانی کردند.

همچنان فرمانده امنیت ولایت کابل وعده سپرد که تا آخرین توان تلاش می ورزد تا شهروندان کابل در فضای امن زندگی نمایند. رحیمی در راستایی تامین امنیت و تنفیذ قانون خواهان همکاری مجلس سنا و سایر شهروندان شد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ... آن کسانیکه از قوماندان امنیه کابل ستایش کردند. همین.... بود که حادثه دلخراش شاه دوشمشیره ع رخ داد. بی کفایتی همین قوماندان است که دزدی زیاد شده است. چنین صحبت میکند فقط که خانه خاله رفته باشد. افسوس پست قوماندان امنیه کابل که این شخص در آنجا نشسته است. یک شخص ... کم تجربه، بی دانش که گپ زدن خود را یاد ندارد. مردم شاهد است که همین شخص به فامیل شهید فرخنده گفته بود که به میدیا بگو که دخترت مریض روانی است. چون ناتوان بود، جلو مردم را گرفته نتوانست بناء چنین بهانه کرد. در قدم اول در پهلوی چند تن پولیس که برکنار و وظایف شان به تعلیق در آمده است، باید این شخص از وظیفه برکنار شود. تا یک قوماندان جدی با نظم و دسپلین به این پست معرفی شود.

>>>   عجب ریشخندی در مملکت جریان دارد رئیس واعضای مجلس سنا ازعبدالرحمن رحیمی فرمانده امنیت ولایت کابل در راستای تامین امنیت قدر دانی میکنند فرخنده شهید وصدای مردم در داخل وخارج همه را نادیده گرفته اند شاید ثبت گوش هایشان کار نمی کند از یک گوش صدا می آید وبدون ثبت در مغز شان از دبگر گوش شان خارج میشود در قدردانی دوچیز نهفته است معامله پولی و یا زبان پرستی .......
امل

>>>   به عوش اینکه برایشان محاکمه صورت م یگرفت زیرا در امنیت فرخنده بسیار کوتاهی کرده باید مجازات شود
شغنانی کابل

>>>   این فرمانده چه گلی را به آب داده بود که از طرف مجلس سنان تقدیر گردید؟ در فاصله پنجصد متری دفترش در روز روشن افراد خشمگین انسان را برای دوساعت لت وکوب می کنند آتش می زنند ولی مسوولین امنیتی با بی تفاوتی فقط به حیث تماشا چی عمل می کنند. این نه تنها تقدیر باید به محکمه معرفی شوند وبه جرم انجام ندادن وظیفه باید مجازات شوند. افسوس به اینچنین سناتوران

>>>   بد كرده ريس سنايي ... با تيمش مثلى كه ملا ايازى را را كعه فاميل فرخنده قدردانى كرده اند يك مملكت بى سرو ...

>>>   تلاش های فرمانده امنیت کابل را در تامین امنیت فرخنده دیدیم. ما از پولیس دیگر توقع نداریم و بالای سخنان فرمانده شان اعتماد هم نداریم.

>>>   ههههه کدام کارکرد از اینکه در قضیه فرخنده بدنام گریده بالای کمر کاری قوماندان امنیه پرده میپوشانند راستی که در افغانستان تعصب به اوج خود رسیده است.

>>>   ... بر این مجلس حیف نام مجلس سنا بالای این ... قوماندان امینه کابل یک چوب فروش است از اینکه از قبیله بیکاره و انتحار است در مدت کم به رتبه جنرالی رسید و حالی که هیچ به درد ملت نخورده و از اینکه کدام کار برجسته در مدت دوره کاری اش انجام نداده این مجلس میخواهد برای وی یک نام کسب کند...

>>>   ازبد بدترش توبه! چه کمالی کرده این فرمانده پولیس کابل که برایش این چنینی تقدیرنامه میدهید؟ ازبی کفایتی او مردم اعتماد خود را به پولیس ملی ازدست داده اند.

>>>   تقدیر نامه به خاطر اینکه در فاصله چند صد متر قوماندانی امنیه برای مدت دوساعت خانم مظلومی تحت ضربا ت مشت ولگد اوباشان جام شهادت نوشید وسپس سوزانده شد البته این تقدیر نامه به خاطر بی کفایتی است ورنه هویت خود مجلس مورد سوال است؟

>>>   عبدالرحمن رحیمی از جمله...فرمانده امنیت ولایت کابل در طول تاریخ افغانستان میباشد. این فرمانده چه گلی را به آب داده بود که از طرف مجلس سنان تقدیر گردید؟ در فاصله پنجصد متری دفترش در روز روشن افراد خشمگین انسان را برای سه ساعت یک انسان بیگناه را لت وکوب می کنند آتش می زنند ولی مسوولین امنیتی با بی تفاوتی فقط به حیث تماشا چی عمل می کنند. این نه تنها تقدیر باید به محکمه معرفی شود وبه جرم انجام ندادن وظیفه (غفلت وظیفوی) باید مجازات شوند. افسوس به اینچنین سناتوران بیحا و بی وجدان.

>>>   مطمپن باشید که رپیس سنا و عده ای از اعضای سنا کسانی دارند که باید در پستهای «پر در امد» مقرر گردند از همین خاطر باو «تقدیرنامه » دادند. و دیگر اینکه در هیچ پارلمان دنیا دادن «تقدیر نامه» رواج ندارد. ولی گفته اند که « از بیکار نشتن کرده...
یک پولیس

>>>   ای کاش بجای تقدیر از وظیفه اش سبک دوش مسشد بخاطر عفلت وظیفه وی وافعآ اګر پلیس دست بکار میشد و زود اقدام میکرد فرخنده کشته نمیشد.
خراسانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است