طالبان 6 تن از افراد خود را کشتند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۱    ۱۳۹۴/۱/۸ کد خبر: 91910 منبع: پرینت

طالبان مسلح 6 تن از همکاران خود را در ولایت نورستان به اتهام جاسوسی برای دولت به قتل رسانیدند.

سرپرست ولایت نورستان با تایید این خبر گفت: افراد گروه طالبان این افراد را ناوقت دیروز در ولسوالی کامدیش این ولایت به قتل رساندند.

گفته می شود این رویداد به دلیل اختلافات میان طالبان صورت گرفته است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مردم شریف افغانستان عزیز ! بیاءید با هم متحد شویم آنچه در طول چهل سال اخیر در افغانستان رخ داده همه حاصل جنایات مزدوران ... است . جوابگوی ذلت این کشور صرف خود افغان هاست که خود را به تار خام بسته وغرض بدست ثروت و قدرت خود و مردم خود ر فروخته اند .
جانعلی

>>>   حالا خود بخورند

>>>   «در جواب جانعلی» تا زمانی که فرهنگ ملوک الطوایفی و قوم گرائی هست اتحاد مردم برای یک پارچگی صلح وآرامش غیر ممکن است ، قوم گرائی همیشه پاکسازی قومی به دنبال دارد ، بدین معنی که یک قوم خود را برتر می داند و قوم یا اقوام دیگر را پائین تر ، و در نهایت قومی که خود را برتر می داند شروع به پاکسازی اقوام دیگر می کند که همانا کشتار جمعی قومیست و نمونه های زیادی در نقاط مختلف جهان هست و هنوز هم ادامه دارد ، اما مسلمان بودن خودش یک اتحاد است و انسان از هر قوم و نژادی که باشد در پیشگاه خداوند برادر و برابر هستند این مشکل انسانهاست که توانائی پذیرفتن این برادری و برابری را ندارد چون یک عمر با خود خواهی و خود ستائی زیسته است و با این خود ستائی مبارزه نکرده ، در واقع علت عقب ماندگی بشر که به کمال نرسیده همین است ، در کل با نظر شما موفق هستم .

>>>   إز خدا خواسته كه هر روز يك ديگر را مردار كنيد، خبري خوب است خداوند انقعدر توان برايتان بدهد كه هر روز يك ديگر را به جهنم بفرستيد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است