والی بلخ؛ جواب یاوه گویان را داد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۴    ۱۳۹۴/۱/۸ کد خبر: 91906 منبع: پرینت

والی (سرپرست) بلخ؛ جواب یاوه گویان را داده است.

عده ای فریاد سر داده اند که گویی عطامحمدنور از شیخی و یاز موقفی دفاع کرده است اما آنچه من خواندم و دریافتم معنی دیگر داشت.

با کمال احترام و ادبی که به اصل شایسته سالاری و دانش پروری و جامعه سالاری دارم باید بگویم یال و دم بریده ها را از میان جامعه مدنی بکشید بیرون تا هر یاوه سرایی به خودش برچسب مدنیت زده و تراوش های ذهنی و بی بنیاد خویش را بر کرسی ننشاند.

به باور من جهل مادر کفر است و من به عنوان یک افغانستانی بیانات آقای نور را با استناد چنین دست نوشته های توآم باجهالت و بی دینی که دراین دو تصویر می بیند تایید می کنم.
از آنجایی که طی سال های گذشته ما به اصل های مهمی از مردم سالاری، تحمل و بردباری بخصوص در موارد قومی و مذهبی و درجات بزرگ علمی، فرهنگی و آموزشی رسیده ایم؛ نگذاریم عده ای «از انکار به معنی رسیده» دستاوردهای اجتماعی مانرا با نسنجیده ها و نفهمیده هایشان به بازی بگیرند.

پیشنهاد: اگر واقعا به دنبال نابودی ظلم و ناهمگونی های اجتماعی هستید؛ اولین و موثرترین گام مبارزه با جهالت فردی و وجودی تان است! اما اگر باچشم بسته و فرمان بردار از عناصر بیگانه هدفمند شعار تفرقه و تعصب سر می دهید که به باداران تان این موفقیت را باید تبریک گفت.

نسیم رحیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ... کاسه صبر مردم مزار کاملا لبریز است... اگرامریکا نمیبود طالبرا کسی از وطن رانده نمیتوانست این امر یکا بود تا توسط بمباردمان بی امان خود ریشه طالبرا ازوطن نابود نمود این حقیقتیست که تاریخ ثپتش نموده وهنوزهمه مردم شاهدان عینی این فاجعه طالبی هستند اگر به سه لک وپنجا هزار عساکر معاش امریکا نباشد وطن دقیقا درحالت سقوت است عطا ازمحو مواد مخدر بتکرارها لاف میزند وبلا خره امریکارا متهم کرد که چون درمزار مواد مخدر کشت کار نمیشود امریکا درخشم بالای عطاست که گل خشک در دیوار نمب چسپپد وانرا که عیان اسن چه حاجت به بیان است انواع تریاک ومشتقات ان درهرمنطقه مزار و ولسوالیهای ان بکثرت خرید وفروش وقاچاق میشود بخارج که پوشش ونظم شخص عطا این کارها صورت میگیرد بسیار ساده عطا قبل ازاشغال چوکی ولایت مزار چه داشت ؟؟؟؟واکنون نصف مزار را غصپ نمودهد است چه مال ومنال مردم وچه از دولت درحقیقت دربطن دولت دولت جدا گانه ساخته است از حماقت یزید قرن بیست ویک حامدکرزی ولی عطا درطپایش است وبهر دری سر میزند تا مار با لای گنج خود درمزار باشد واین غیر ممکن است
صبورمزاری

>>>   بـــه صـــتبــــور !
چند وقت دیگرهم صبرداشته باش آهسته آهسته کسانی که فکر میکنند مردم... ایشان هست جامعه آنهارا طرد میکند منتهی ما صبور باشیم !

>>>   همه چیز مثل روز روشن است استاد فکر کرد ه با بچه طرف است

>>>   استاد عطا یک قهرمان است!...
نیلو از بلخ

>>>   ستاد عطا یک قهرمان است درتمام عرصه است......

>>>   استاد عطا قهرمان است قهرمان غصب زمین ، قهرمان شهرکهای غیر قانونی، قهرمان ژلازه های شخصی، قهرمان مارکیتهای شخصی و فامیلی، قهرمان.... قهرمان قهرمانان است.
امیر حمیدی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است